初8 先反來香港-口-"""
金日要去大陸@@~
請肥星 同各班好友講-口-"~
plx
14/2/2010
情人節 大家快樂..
新年 大家快樂
祝大家心想事成 個個溝到靚女靚仔
金日 無出街 =口=
ok悶- -"
肥星就唔同啦 大把節啦
哈哈 我估下姐 估下姐
13/2/2010
e一日
係我同一大班人去年宵
迫到媽媽..超低b
明明條路唔係咁行
明明係向左行 你可以撞反我地轉頭- -
真係想吊人 -.-"仲要俾個 肥過我撞 -.-慘..
唉 本身 係想同你出去 不過算啦 你要努力啦~
跟住去b仔 食野 仆街 同年肖一樣多人
最後叫外賣-.-去到公園食都撞到中4d 人
同佢地打左幾聲hi 俾人串我溝女 -口-"
無奈 係你地眼中 我係咁的人??
-.-"
最悶的新年~
13/02/2010
無心情-口-"
好悶
11/02/2010
好煩 好煩 好悶
好想看到你= =
唉 無時間啦
去溫書 好過
為了你 去溫書 哈哈
-----------------------------------------------------------------
買衣服 買鞋?
- -" 唔知買咩好
有無人陪下我..
10/2/2010
回想當初不好好珍惜
現在要求人地 對你好
小波子 別發夢 可以嗎?
太傻了 等待 是沒有用
努力去對你好 是我的責任
現在苦惱中
小政 我會努力把你數學 提升合格
雖然我不能 好像 肥星這樣對你這樣好
但是我會努力-口-" 哈哈
英文你自己努力
我沒看錯 你英文都不太好-口-"
哈哈 大家 努力吧
金天 真的是很悶 因為你~