今天吸取了很多人生經驗~
--------------------------------
話說昨天有一份生物功課要交給老師,
但是我忘記帶回學校...
本想昨天的午飯時間跑回家拿那一份生物功課,
結果腦殘的我竟然忘記了...
吃完飯後就跑回學校(囧:你的腦是什麼構造...竟然可以忘記....)
那沒辦法啦...
只好今早拿回學校親手交給生物老師,
今天早上有帶回來,
但是沒有立即交給生物老師,
原因:忘記(囧:笨掉的腦袋應該很值錢,因為是空蕩蕩的....)
到了集隊的時候,
竟然記起了自己有帶生物功課...
但是正在進行早會...
所以只好小休時再交給生物老師...
到了小休,
我就跑到圖書館用電腦了,
當然,我再次忘記了交功課給老師....(囧:敗給你了...)
到了生物課,
就親手交給生物老師,
話說我的生物老師是我校的訓導主任,
所以以下的情況是很糟糕的:
先問了我一大堆中四學生應該要有什麼責任的問題,
然後就把我班平常上課的模樣搬出來說,
當然是非常負面的評價...
但就是衝著我來罵....
天呀!吵我是他們呀!
我每一節生物課都很留心地抄筆記的....
結果就把我當成是"每一課都在聊天"的學生來罵我,
然後就叫我和另一個遲交功課的同學站在後面思考一條問題:
"作為一個中四學生,係學校應該要做D咩?"
我就和另一個同學小聲討論了,
因為生物老師提及過如果他聽到我們討論的內容,
就會把我們踢出門口(汗.....)
那我和另一個同學只好和生物老師盡量拉開距離,
避免他聽到....
我問另一個同學的第一個問題是:
"佢要我地諗咩問題?"
因為我那時候腦袋空白...
完全聽不到生物老師在問什麼問題....
知道問題後,
另一個同學我無論問什麼問題,
他只會回答:"唔知。"
囧...
那就只好我來想了...
-------------------------------------------
過了十幾分鐘,
生物老師把注意力集中在我身上,
等待我的答覆,
我就回答(註:因為本人的記憶力很差,所以以下內容可能和實際情況有出入):
我:"一個中四學生係學校應該讀書。"
師:"咁點解你呢個中四學生會搞到功課都會遲交?"
我沉思了幾秒,就回答:
我:"係呢個現實,有著很多無法估計既事情發生。"
師:"咁所以一個中四學生應該遲交功課?"
我:"舉個例子,有一個學生搭車果時遇到車禍,所以最後遲到,呢個係被迫犯校犯既例子。"
師:"咁通常呢D學生我都會放過佢,但同你遲交功課有咩關係??"
我:"而我遲交功課既原因,都有一D無法估計既事情發生o左。"
我:"首先,我無法估計到你會係小息果時上黎提醒同學交功課,而咁啱我果時唔o係課室入面,番到黎亦無人提醒過我要係上堂前交功課。"
師:"我有寫係黑板到提醒同學喎!"
我:"呢個係另一個問題,因為小息後果兩堂係宗教堂同埋中文堂,宗教老師因為唔舒服所以叫我地做自己野,自然無用到黑板教書,令到我注意黑板既機會變低;中文堂果時中文老師只係拎住張紙教"出師表",無利用黑板黎教書,咁又令我注意黑板的機會又變小,所以唔知道要係上堂前交功課。"
師:"咁係你唔夠醒啫!"
我:"呢點我承認...."
然後就叫我把功課交出來,
他在檢查我的功課時,
跟我說:
師:"XXX你知唔知你有一個優點?,想唔想我講出黎俾其他同學聽下?"
我:"好呀。"
師:"你既優點就係有膽識,唔似YYY(另一個同學)咁唔出聲。"
唔唔,這是讚賞嗎?我都分不清了....(囧:我只知道你是笨蛋...)
--------------------------------------------------
飯後,
突然收到消息,
生物老師傳召我到教員室見他,
那我只好去會一會生物老師,
他拿著我的生物功課,
跟我說:
師:"你知唔知點解我要叫你落黎?"
我:"唔知。"
師:"俾你估下,有兩個原因。"
我:"第一,可能係因為我既生物功課有點地方未做得完善;第二,我冇親手交功課俾你。"
因為我沒有把另一張工作紙貼上功課簿中,
所以生物老師叫我遲一下才交,
去交的時候他已經出外吃飯了,
所以只好交在他的桌上。
師:"哈俾你估中哂。"
然後他就再次打碴,
說什麼意外啦等等,
最後跟我說:"你知唔知你最適合做咩工?就係"死都拗番生"既工作,啫係同我一樣。"
"你又好適合做律師喎,但係你啱做果D就係無良律師。"
唔唔~這又是讚賞的嗎?真高興~(囧:看來你要看一下精神科醫生...)
--------------------------------------------------
今天很累~
到此為止~
掰
~抽獎•流星~
|