| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 10 月 16 日 星期一  | |
| 通頂報告 |
本人叮停於昨夜約十一時許感到有一點昏昏欲睡,欲打點一些無聊工作後睡覺,可惜事與願違,無聊過後没睡意。有見及此,便溫習一下,免在床上打滾,没多久就三更半,眼開始困,肚子開始有點餓,心裡不禁掂念著麥氏皮子,還有不多的時辰就可以下樓...買東西吃,還是多溫一點書吧!為了給予奬勵,溫一點書就讓自己玩一次電腦遊戲,如是者很容易就到了大塊活開店的時候,商場也只是剛開,全商場都是瀰漫著一股局促的冷氣機氣味,還是外賣回家,只是吃下丁點,肚子就做反應,或許整夜没睡是不該吃的,但還是阻止不了食慾剎它一個片甲不留,剩下的只有一杯充滿咖啡因的熱咖啡,正猶豫著...
『想睡不想?!』咖啡恃勢不饒人地說道。
或許咖啡不需真的品嚐,只需一個深呼吸,撲鼻一口香濃就心滿意足。(是升仙了吧!)
該睡的時候不睡,不該睡的時候又想不睡,我還是可以做太多無聊的事,只是正經的就没什麼精神作了,那麼...怎麼...
開始語無倫次,報告暫時告終。
此致
管你睡極有限公司
|
| 刊登時間︰2006-10-16 09:43 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 以羅菓子鹽 |
『美味可口,能迅速消除熱氣及腸胃不適,令體內機能恢復正常。』以上訊息係由以羅菓子鹽提供。
係唔知飲咩好,又想體內機能恢復正常既情況下,我決定將佢吞落肚,細細個果時真係幾鍾意飲佢架!貪佢"時哩沙啦"既聲好得意,就係佢起泡既頃刻之間把佢幹掉,令人有種莫名興奮既感覺,不過大大個就無咩點飲勒,都唔知點解飲飲下亞媽唔買就無飲囉,攪到我而家都唔記得係落水先定係落鹽先勒,最後都唔知係我安排既先然次序唔岩定咩呢,未飲就起完泡,唔好玩既,仲無細細個果時咁好飲添,唔怪得放左係度無人飲啦。 |
| 刊登時間︰2006-10-16 03:38 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 15 日 星期日  | |
一字記之曰:正!  |
自從某人腰骨痛瞓廳後,間屋就我獨佔啦!於是連日黎都係天光至瞓,半夜才是讀書時,我已經完全日夜顛倒左,雖則係就係唔好架勒!不過鬼叫我要超靜至可以專心咩,都係因為咁,至有番d進展咋,不過出現左副作用,我個樣已經唔稱得上係人啦!仲有久違了的病徵(其實都唔係久遠了,只係嚴重左!),都係頂到月尾者 ,我得既。
總之無人騷擾既靜夜,可以為所欲為就正正啦! |
| 刊登時間︰2006-10-16 12:11 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 14 日 星期六  | |
| 安坐家中 |
今日邊度都無去,安坐家中。
我要努力向上∼∼不枉豬君寄望∼∼我要發力向上∼∼
時日真真無多呀!計劃下個溫習屎加早先。
要努力一點,都要溫得精明一點,唔識既就放埋一邊先,溫左d識既先。
於是,進度尚算理想,但係我個進度表無加到做功課既時間,唔知最後攝唔攝到期呢! |
| 刊登時間︰2006-10-16 12:02 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 13 日 星期五  | |
又啞左  |
本來想聽番d錄音,好好咁溫下書,聽聽下佢又啞左,又唔知由幾時開始,佢會出出下聲話啞就啞,但係瞓醒又無事架喎!真係激死!又比個藉口我唔溫書走去玩啦。
乖啦!聽話啦!除左要係咁同自己講,仲開始要對住個電腦講。 |
| 刊登時間︰2006-10-13 10:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 12 日 星期四  | |
有野諗  |
禽晚好早想瞓,不過又想睇電視,睇完又精神晒,結果無聊到深夜,唔知等咩咁捉住隻老鼠係咁游,游下游下又有野諗,諗下諗下就仲精神,結果今朝早至瞓,對我黎講通頂真係太易。
到底我幾時學識係個電腦前面呆既呢?都係個死人頭... ...。
好唔願意咁起身,約左妹子同佢補祝生日啦,不過無約到禁釘先生,自從提起呢個人,就有幾個人樣砌圖出現係我個腦,到底邊個至岩呢!還是都係認唔岩人呢!越黎越想知添。
最後去左意粉屋,又食芝士火煱,都ok,不過上次好似好味d,應該係d什錦好味過海鮮既關係。今次見妹子又白左又瘦左又滑左喎!牛一係唔同d既.. 。
補祝你 生意興隆!
萬事如意!
日日都心情好!
|
| 刊登時間︰2006-10-13 12:23 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 10 日 星期二  | |
| 神經發炎 |
禽日有人無啦啦發神經,我都懶得理佢,但係佢就係咁叫住我個名,真係關我茶樹咩!係要我係度睇佢發神經,我就梗係無佢咁好氣啦!佢有佢發,我有我玩.. 。
呵呵!今日就現眼報,發神經者神經發炎,痛到唔郁得喎!
不過,又係搵著我黎攪,我做左妹仔,佢做左皇帝。 |
| 刊登時間︰2006-10-10 09:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 9 日 星期一  | |
| 最後一堂 |
今晚上最後一堂,即係話呢個課程,我既學業,暫時又劃上個句號。
今晚上微觀經濟,急口令咁講埋對上未講完既課題,又講多一個課題,再講埋Assignment都已經十點,最重要既考試範圍終於出場,真係作死,佢講既課題無一個可以係我個腦度出現少少頭緒,我真係有善忘症架!
睇黎要重頭讀過。
放左學,好肚餓,又心情好,真係好想大吃一餐,不過自己一個大吃一餐似乎悶左d,邊個會係十點幾仲有可能未食飯呢?我諗左好耐,打左幾個電話,結果係無。我既煲仔飯同打邊爐即時係個腦度碎裂左。
就係約十二點我就黎番到屋企之際,收到個信息:朋友仔要珍惜,唔好因為害怕打擾而不找對方...(下刪數十字)。我心裡面就不禁:妖,你早d打比我,我就搵你食飯啦!最後都係番屋企食自己... 。
就係我因為上完最後一堂而自我感覺良好之際,諗起原來之前計錯數,我唔記得我欠交左兩份功課,要 番比人,嘩!咁我又要好得閒地唔得閒勒!
加油呀!努力呀!就算你係豬,都係全世界最叻叻既寶貝小豬嘜 BABE!<---自我感覺痴線中 |
| 刊登時間︰2006-10-10 02:34 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 火星話 |
金焦味訓娣Power of time,港佐過固樹:--
『友過俗將銅有仁虛打聶,吳少深打鮑佐泣瘠首旨恭,有仁袖按胃梗港:姣樹黎既。
俗將姣糞露,袖腰有仁逸勞,張渠溫止。燃后毛計逸,俗將虛佐過胡鷹虛既心淋打聶,睥蝕淫濁足止腰蝕佐渠,典豬建渠毛佐瘠首旨恭,煙謂迷扇,胡圓靜既淫胡蝕,袖防佐渠。
俗將迴萊袖防番渠有仁,銅渠港:曾系姣樹黎既,媧胡煙蓋張里溫止。
有仁撘:胡系,姣樹黎既,胡系喎以驚銅里虛佐打聶。』
呢過固樹既校瞓系:友薯住乳圍胡姣既,棋拾刀系姣樹。 |
| 刊登時間︰2006-10-09 03:21 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | ... | 71 | »
|