丁點心程 

 

自私地自愛;自由地自主;自信地自在;自動地自覺;自強地自治;自我地自述;自自自家製的回憶,自自自家製的狂想。
 
satine
暱稱: 丁
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
小水滴
doll satine
poupeegirl fashion brand community
Baby Satine
poupeegirl fashion brand community
2006 年 9 月 22 日  星期五   晴天
頸梗手痛

為左要應付小測,今日全力以赴左半day,我都仲係用最需要時間既方法溫習,成日都覺得自己好,永遠的事倍功半,還好的是我有的是時間,都係因為咁,懶懶閒地溫過下就出發,唔知係咪係車度係咁比佢搖,考完之後除左隻手勁痛(我懷疑我就黎有學業病,即係類似網球手果d野)條頸都唔係幾妥...

今日既試呢,比想像中好,因為佢都比晒tips既,仲寫埋係題目度,總之唔駛背啦,淨係解釋就得,我以為我預備得少,點知佢問既仲少,如無意外,又順利過關。

刊登時間︰2006-09-22 02:23 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 9 月 21 日  星期四   晴天
又一錯誤預計

一係無無聊聊,一係應接不暇,世事有時就係唔到你想,本來之前諗住得閒d寄下d求職信出去,諗住唔駛咁忙既時間見下工啦!點知就梗係遲遲都唔打黎,就係我又測驗既時候約見工,頂!我都未溫書呀!

次次諗住佢早果d佢就遲,諗住佢遲果d就早,無乜準備果陣就鬼咁多野問,有d準備既時候咩都唔駛點問,真係玩野!!都唔知係我忙定你忙,唯有平常心面對,比d亞嬌精神,祝福下自己啦。

刊登時間︰2006-09-21 02:37 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 9 月 20 日  星期三   晴天
離開

一直都唔敢問既野,到而家都係無問,亦都無謂問,只係睇完你打既野之後,突然心裡閃過一個念頭,你係咪打算離開勒??其實你明唔明點解?就好似別人問你點解既時候,係咪都過唔到自己?

要離開的話,就即管離開吧!爭扎只是苦了大家又於是無補的事。任何事都會過去的,他朝就會明白,今日看來難過的決定,其實所有人都獲益,只要大家都堅持往前走。

刊登時間︰2006-09-20 01:57 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 9 月 19 日  星期二   晴天
三心兩意

禽日去左個地方見工,真係講你都唔信,其實我自己都唔係好信,本來諗住放d相上黎,點知個software無啦啦用唔到..

係去之前,其實我對呢份工都有正面想法,不過見完之後就有d猶豫勒,真係有辡有唔辡,時間同路程係我最大既問題,都幾死穴下,番得早啦,比我以為既番早兩個鐘,早起係我既大忌呀!咁五天工作啦,但係要番勞工假喎!而且人工仲麻麻地!本來諗住我會鍾意個環境既,但去到又同我想像既有d分別啦,等車又等到我忟忟地,仲要諗下如果唔係好似而家咁好既天氣會點呢!

講左好多唔好既,又講下d好架啦,最好既係我可以收$地學我本來要比$學既野,而且我覺得呢個機構應該可以有更大既發展空間,或者,我可以參與下呢個發展,可以用下我個豬腦、豬手同豬腳,睇下到底我係咪可以學以致用(基本上,管理學係可以放係任何地方用,只係有無人願意放手比隻豬用下個豬腦者..),呢度我覺得或者有機會可能可以做下,而呢個可以做下都係我對工作上既期望啦。

至於福利其實都ok架!仲有番學,又唔可以話好有影響,因為我應該都趕到番學,但係又唔係無影響喎,因為我禽日係裡面玩左半日之後用左好多時間搭車,個人都有d唔舒服,同埋一諗到要夜瞓早起就...

本來我以為會無人見呢d工,不過去既時候又發現原來係有架!但係我諗競爭者無出面咁多啦!本來話星期五至覆,我心諗我都仲有d時間諗諗佢,又或者呢排努力d搵下其他工,不過今朝佢已經狂打黎(都係second in 者),都唔知點好,唯有唔聽住,點呢點呢..點解我成日都係一股作氣咁去,去到就洩晒氣既,明明原來好想,就得到既時候又唔想,但係到無既時候又想過,好多時都係咁架喎!都唔知咩人黎架..

刊登時間︰2006-09-19 01:18 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 9 月 18 日  星期一   晴天
"要求"長高了!

想不到到了學期完結之時,"要求"發育似地長高了不少!就像中學時期,過了一個暑假後再見到同班長高了的男同學時一樣(嘩!食咩黎呀!乜高左咁多既!)

我都唔知食錯左d咩,今日收到測驗卷既時候都唔係咁高興。都話唔識做架啦!!<---呢句說話即時湧起心頭。不過再諗深一層,好似上個學期我只係攞多呢個分數幾分,我已經莫名地暗喜架喎!!但係兩科係無得比架,因為呢期考既都可以攞滿分既,同寫野唔同,就係因為咁,我竟然想攞晒滿分,結果咪自討没趣囉!連做份功課都會因為小左一個"-"符號無左十分而梗梗於懷,就係因為呢十分,我無左唯一可以攞到一百分既可能性,亦都因為咁,呢期一直都覺得自己好差好差,要追番d進度既慾望就像直昇機空降下來。(蕉蕉蕉..澎!!BI BU BI BU..)

今個星期又小測,没丁點頭緒,亦還未開始抓頭緒,需要一點動力,睇黎要收集下d無氣油至得啦!(貪Gas)。

刊登時間︰2006-09-19 02:27 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 9 月 17 日  星期日   晴天
九月十七日

今日小鳯結婚,約埋小肥小草一齊去觀禮!我準時到逹,但肚仔餓,就打比佢地,原來佢地都未到,於是我就去左當當食早餐,然後小肥黎,又因小草未到,又去左買早餐,話口未完小草到左,於是橫掂都等小肥,就又去買早餐食勒!!好似好多時間咁,小肥話因為約我約早左,驚我遲喎!咁似乎真係約早左好多喎!我睇住d時間一路咁過...最後,我地都係遲!!去到岩岩開始左,其實可能唔關我個人事,遲到根本係我地呢個組合既習性!

為免尷尬,都無入到去觀禮,只係門口影左d相,咁耐無見過小鳯,佢都無咩點變咁,只係覺得當新娘可以再靚d,不過我諗可能佢會覺得唔慣啦,至於吳生呢...穩重左好多呀。不過除左外表,我都係覺得佢無咩變,佢地既相處比我既感覺都係咁。

祝 你地幸福快樂啦,就好似童話故事既結尾咁...快快樂樂地生活下去。

恭祝完一對新人,跟住就同小肥、草、劉來閒逛+閒聊,好似都好耐無咁一齊"閒"過,睇住小草同劉來對話原來好攪笑,雖然內容好"",不過咁樣都幾好吖,望多兩眼,仲有d似樣添,最初識劉來既時候總係有d抗拒,唔知想點咁,不過而家反而覺得佢都唔差吖,起碼對小草好似幾好!

番到屋企睇番個考試時間表,噢,我31號考最後果科,你估我可唔可以好早溫好書呢?!我驚我做姊妹果日會因未溫好未而心情煩躁喎!!咁點好呢...

刊登時間︰2006-09-17 09:05 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 9 月 16 日  星期六   晴天
聽祂的話

馬大為事忙亂 (路 十:38-42)

他們走路的時候,耶穌進了一個村莊。有一個名叫馬大的女人,把耶穌接到家中。

她有一個妹妹,名叫馬利亞,坐在主的腳前聽衪講話。

馬大為伺候耶穌,忙碌不已,便上前來說:「主! 我的妹妹丟下我一個人伺候,你不介意嗎﹖請叫她來幫助我吧!」

主回答她說:「馬大, 馬大! 妳為了許多事操心忙碌,其實需要的惟有一件。馬利亞選擇了更好的一份,是不能從她奪去的。」

 

今天讀聖經的時候讀了這段,以往通常都注目在馬大的忙碌,對!生活很忙碌,忙得連禱告都少了,忙得什麼都想忘了,看著便想檢討生活上的忙碌。然而今次我注目在那更好的一份,就是聽祂講話,聽祂講話比為祂的事忙碌更為重要,這就是祢要跟我說的話嗎?

刊登時間︰2006-09-17 01:44 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
KIA 不安

今日番學陳博士講左個好攪笑既笑話比我地聽,我又講下比大家聽啦!

本來係講緊折舊,咁陳博士就用買車黎舉例勒,講到佢數年前買左架車就開始講題外話...

「咁前幾年我買左架車,BMW家知佢係咩啦,好出名,我唔會買既。

 點解?B-M-W喎!

 .

 .

 .

 咪即係Break My Window囉!叫人吓...我唔會買既。

 我買左呢架KIA,韓國車黎既,不過買完之後發覺仲慘,過左無耐我就賣左出去勒,真係唔賣唔得呀!

 知唔知點解?K-I-A喎!

 .

 .

 .

 咪即係Kill In Accident囉,買架車番黎...吓!真係即刻賣番出去啦!』

聽完我即刻K-I-L左,唔知?笑死左呀!

刊登時間︰2006-09-16 03:42 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 9 月 15 日  星期五   晴天
檢討

今朝一早就醒左,呀!每次係未應該瞓醒既時候起身,個鼻就會不由自主地..乞..乞..乞..嚏))))..頂!

唔知做咩好,於是又開左部腦周圍游,心裡面有好多咒駡(無咁毒既,不過都係覺得人地唔好既說話啦!),然後忽然想起一句話:『且看駡人者,人亦駡其人。』真係好岩,我心裡面一直話人地唔岩既時候,我又做過幾多好岩既事呢!

一直係度猶豫,係咪應該番教會呢!又想起當初既一句話,到底 祢叫我番黎係咩意思呢?路仍是繼續地走,有幾多小朋友跌倒既時候會撇開父母既手走左去?!小朋友始終會回家,只係...點解唔係而家?好多個

祢永遠係我最好既解題專家,路還是繼續走,漸漸明白,要去面對糟糕的人的理由,佢地就好似一面鏡,可以令人看得清自己,其實我一早就應該明白,其實聖經一早就記下了,其實我看了多次,都聽了多次,只是我看也看不見,聽也聽不見,也不明白,然而,誰知我可以成為麥子?誰知我不是稗子?

聽道而不行道的,就像人對著鏡子看自己本來的面目,看見,走後,隨即忘了他的相貎如何。(雅-23~24)

爺爺對孫兒說:「孫兒呀,我裡面有兩隻小狼經常打架,一隻兇惡兼愚昧,一隻良善兼有智慧。」孫兒聽後便好奇的問:「爺爺,那麼最後是那隻小狼打贏了?」爺爺望著孫兒,沉思了一會,回答道:「是我經常餵飼的那隻。」 

刊登時間︰2006-09-15 01:21 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 9 月 12 日  星期二   晴天
原來我會擔心

想講,但怕你忙了;想問,但怕你煩了;想知,但怕幫不了;原來我會擔心,願你一切安好。

希望我的朋友們都知道,其實每當知道你們有問題的時候,我都好希望可以為你地做一點事,只是安慰人既說話我根本就搞不懂,唯有默默地為你們禱告,只是原來有時連該怎樣為你們禱告都搞不懂。

就想起聖經裡的一句話:要愛人如己。

我連自己都不懂怎樣愛自己,又怎樣去愛別人呢!

當我遇到問題的時候,我都很少跟自己說些安慰話,有時連怎樣為自己禱告都搞不懂,但可幸的是, 祂懂,願 祂的慈愛臨到受傷的心靈,願 祂的幫助臨到無助的人,願 祂的力量降於乏力的人,願 祂常與眾人同在。

刊登時間︰2006-09-12 11:58 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]