| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 12 月 11 日 星期一  | |
| 第二次 |
今晚食第二次摘既菜,除左大棵過之前小小之外,都無咩特別,爽脆?!爽脆。
影個相比先:
|
| 刊登時間︰2006-12-11 09:07 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 10 日 星期日  | |
| 無心機 |
今日約左Joyce & Joan飯聚,我又遲到,天氣凍了就唔願起身,見到懷有約七個月的準金豬媽媽,好幸福的模樣,我都好想有bb,雖然每次認真地講,每次都會很怕,而且有好野要考慮,不過都係好想做媽媽,想要一個孩子比想要一個老公更甚,只係... ...。
今日遲左去園圃,但早左走,唔知係咪因為禽日已經攪過撻地,今日同禽日都無咩分別,移過既菜一個謝皮樣,頓時唔想攪過任何野,只係想起晒佢開始種第二樣,而家有d兩頭唔到岸既感覺。
然後去了整眼毛毛,第一次試,原來都要整好耐,同做個facial有得揮,效果就一般啦,唔覺果隻囉!
今日整日都無咩心機咁,無心機起身,無心機種菜,無心機逛街,雖然都係買左d野,但心情都係無咩點好到。
希望呢個灰懞懞既心情早日遇上北風。 |
| 刊登時間︰2006-12-11 12:58 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 9 日 星期六  | |
| 為食貓 |
下午,無咩樹幹去左阿貓地攤,d貓真係趣緻。
有大懶貓 - 淨係掛住瞓;
有bb貓 - 不停比人玩;
有大笨貓 - 見到玻璃窗外有雀仔飛即時撲出去;
仲有超級為食貓 - 朋友只係攞起左個膠袋,發出小小膠袋造成的沙沙聲,我個大脾就即時"搭""搭"兩下,小貓兩隻小手就已經搭左上我大脾,跟住仲跳埋上黎搭枱添,哦!唔係野食黎架喎,掉頭就走了。大家黎認住佢,以下就係為食貓:
|
| 刊登時間︰2006-12-11 08:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 豐收嘉年華 |
今日到九龍公園參與嘉年華,攤位小小,没有預期可以得到的資訊,而且只有我一個閒逛,頓時有點點納悶,以往我會很享受一個人的時候,現在有時都有點... ...。
看到別人的收成,頓時自愧不如,其中跟一個得獎者閒談了一會,就更覺自己的愚笨,其實只是這小小的地方,一樣可以種出比街市賣的更靚更大的收成物(唔信可以睇相),下次應該可以有更好的收成吧!還有待努力呢!
|
| 刊登時間︰2006-12-11 08:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 8 日 星期五  | |
| 有我嗎? |
朋友說我給了他寫作上的靈感,
我呆了呆,想著的是:那麼這故事裡有我嗎?
又呆了呆,想著的是:為什麼要有我?
我想爭取一點...存在感。
一棵玫瑰,並没有什麼特別,天下間形形式式的玫瑰多的是,
只是當自我陶醉地加上我的...我心愛的,它就成就了唯一,
與別不同的一棵玫瑰,不同之處在於自己的心裡。
|
| 刊登時間︰2006-12-08 11:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 7 日 星期四  | |
叉燒湯意  |
終於都同多豹豆熊P去食叉燒湯意,好掛住果度d杏霜,當然仲有炒蛋等等啦。
跟住去左查理仔,哦!呢度就係查理仔。傾計都幾舒服,飲品都尚可,但係蛋糕就,個樣好靚,無咩內涵果隻,唔似我,唔鍾意呀!自己整仲好味!起碼都似我(唔靚得黎有d內涵.. ..)。
祝 多多生日快樂!多佬多得。^^
|
| 刊登時間︰2006-12-11 07:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 5 日 星期二  | |
| 夕陽醉了 |
夕陽醉了
作詞:小美 作曲:童安格 編曲:杜自持
夕陽醉了落霞醉了任誰都掩飾不了 因我的心因我的心早醉掉
是誰帶笑是誰帶俏 默然將心偷取了 酒醉的心酒醉的心被燃燒
唯願心底一個夢變真 交低美麗唇印下情深故事更動人
回來步入我的心好嗎 回來別剩我一個人
尋尋覓覓這一生跟你 尋尋覓覓這緣份接近
斜陽別讓我分心好嗎 斜陽浪漫可惜放任
紅紅乏著酒窩的淺笑 何時願讓我靠近
|
| 刊登時間︰2006-12-11 08:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 4 日 星期一  | |
| 短訊 |
剛看了看朋友寫的小故事,關於短訊的故事,不期然有感而發。
SMS帶來人的方便,為人與人之間,製造了另一個虛擬的世界,一個可以讓人自製浪漫的世界,朋友寫到:
戀人間有很多粉紅密碼, 在忙碌中, 辛勞中, 洩氣中, 收到至愛的心思, 會心微笑, 彷如注入新的動力. 很多時候, 說話不必多, 旁人苦口婆心, 不及至愛的一句說話, 一個笑容.
SMS 的發明是好的, 至少很多時候, 一句起兩句止的說話可以有另一個表達的途徑, 也讓一些較肉麻的語句變得受落. 文字的感染力永遠較三口六面更清晰, 讓善意或惡意的威力都變得更大.
十分同意,只是從來都不愛來來往往的SMS,或者打字慢只是一個借口,白痴都只是一個解釋,戀愛的開始建基於一個SMS,一個當睡眼惺忪遇上大青蛙很攪笑的SMS;戀情的結束亦告別在一個SMS,一個還未開啟已讓人流淚的SMS... ...,SMS造就了方便,造就了浪漫,造就了戀情,可惜同時造就了懦夫。 |
| 刊登時間︰2006-12-04 12:12 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 3 日 星期日  | |
| 種菜第四週 |
今日去到發現d菜實在太密麻麻,於是都抽左部份菜b番屋企食,都超b架!煮左都唔夠攝牙縫,不過都開心,除左細之外,我唔覺得同買番黎既菜有咩分別,人地話會甜d有菜味d,我又唔覺喎!
|
| 刊登時間︰2006-12-11 06:47 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 2 日 星期六  | |
| 南丫島之購物遊 |
今日入左南丫島,由於時間的關係没有走太多的地方,只是閒逛,然後又觸動了我的購物慾,買了一袋二袋不等用的東西.. 。在第一家逛的店內,隨手看著一張書簽,我想起一個無車會對我說你自己不懂回家嗎的人,隨手看第二張,想起自己,已經有想哭的衝動,想著應否買回家,回頭店舖已經關了,都好。
到另一店買了數條圍巾,跟老闆姐姐談了又談,開始談起了自身,他說他跟我合襯,我即時石化!!我可不需要一個人肉衣櫥,都不想把他當成它的,只是... ...我想我是犯賤吧!不過老闆姐姐的話令我想了又想,想想後又有一個比較正確的方向,我需要嘗試並學習怎樣了解人,都需要學習付出並愛人呀!這都是我一直都攪不懂的東西。 不過,我會努力的。
去了吃豆花,又去了沙灘,又去了吃素,今天著實是一個郊遊的好日子,風和日麗,不溫不冷,在書蟲發現了一個關於香草園的書,兩個陽光大男孩全身投入在南丫島,攪了個香草園,是我的一個夢呀!如果我可以這樣生活... ...。
下次可以到香草園,看看風車。 |
| 刊登時間︰2006-12-10 01:42 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | 71 | »
|