丁點心程 

 

自私地自愛;自由地自主;自信地自在;自動地自覺;自強地自治;自我地自述;自自自家製的回憶,自自自家製的狂想。
 
satine
暱稱: 丁
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
小水滴
doll satine
poupeegirl fashion brand community
Baby Satine
poupeegirl fashion brand community
2006 年 12 月 31 日  星期日   晴天
大除夕.二

我已經有完整的一年没踏足永光,這是神的一個很美的殿。見到將軍,他比前還瘦了,他告訴我生了一個女兒,麗儀都成熟了,原來他已經結緍了,有點仿如隔世的感覺,似乎大家都改變了。還記得第一年大除夕在永光祟拜,那年有提及生命冊,要反醒,要請求別人的原諒,都要原諒人,很切合當時我的需要;今年大除夕的祟拜,是一個敬拜奮興會,提及的是復興,當求神的國和神的義,亦很切合我的需要,2007年永光的主題是尋求神。當主持說就好像浪子回頭的一樣時,我想哭,當大家上前屈膝跪拜禱告神的時候,我的心都往十字架上去了,我想,都期望我懂得堅持。

今年講道的仍是伍牧師,他可能永遠是我最喜愛的牧師,很好笑,而好笑之餘,他會讓我記得他講道的一點點內容,因為是在生活裡,因為神就是同在於我們的生活裡。怎樣可以給予神在我的家、在我的公司、在我自己裡有一個立足點呢?在尋求內在的靈性的同時,先求衪的國和祂的義,這不就是雅比斯的禱告的要點嗎?

十•九•八•七•六•五•四•三•二•一• 新年快樂,耶穌愛你,耶穌要使用你...

『峻嶺攀臨風光闊,靈程鍛鍊境界寬。』

我實實在在地告訴你們,我所做的事,信我的人也要做,並且要做比這更大的事。(約 十四:12)

P.S. 今日都收到禮物呀!是永光的詩歌集2。

        你話訂左半年今日至終於攞到,咪岩囉!咁岩我今日親自黎收,幾有誠意呀我!哈哈,多謝晒!

刊登時間︰2007-01-01 07:16 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
大除夕.一

今日早上起來無無謂謂的直到下午往園圃,菜心經已成熟可收割,就連根拔起了一些,另一些試試詠導師的方法,留下一折讓它生枝,又翻了翻土,播了櫻桃蘿蔔種子,移了蕃茄苗,噴了茵多素。朋友說他見到菜苗快高長大很開心,到現在才兩個月,我已經開始失去了這份令人興奮的感覺,容易take it for granted是我其中一個很大的缺點。不過我還是很有興趣繼續種下去,雖然今次的作物有點難吃,是老了,可能是收割時間的問題,可能是本身的菜種問題,可能是... ...,還是有太多的學問在當中,希望下次可以種好一點。

工作完了,就往吃了下午茶(星洲炒米應該似晚餐多一點),然後回家晚餐,但今晚遲了開飯,有點匆忙,草草地吃了兩口就趕往永光,我要回永光讓古生與柯小姐派糖給我。(派糖是一個永光的傳統,假如一對肢體拍拖後,正式公開給其他肢體得知的形式)終於都有人守得雲開,見到你們開開心心的,我都很為你們高興呀!

刊登時間︰2007-01-01 06:34 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 12 月 30 日  星期六   晴天
禮物 愉快

突然今日有禮物收喎!好開心..

見到係Godiva紙袋,仲諗緊係咩黎,坐低至望真d,原來就係Godiva,哈哈!我無諗過你會送朱古力比我呢!真係白痴..。其實係你記得我鍾意食呢隻,還是咁岩你順手買既呢?真係好開心哦..,個包裝好令令呀,有d唔捨得拆添。

真係好橋既係,呢個款上年都收過,不過上年係客送既,好味道呀!

 

刊登時間︰2006-12-31 03:11 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 12 月 28 日  星期四   晴天
我思故我在

地震震到互聯網絡擠塞,正好是我乾脆不待在網上的大好時機,回家後,我真的完全没有動過電腦,好容易又過了一天,我還是有很多要做的,可以做的事幹,原來我可以很容易地戒掉一些習慣,一些以為要改掉得很困難的習慣。

看完了『雅比斯的禱告』,求神擴張我的生命境界,其實一直我都期望自己可以做得好一點,但我没有這份信心,似乎,一直在等待著的時候到了,或者應該說,似乎,我比較放開了自己。連日來都想起一個人,這令我有點痛苦,當看到文章的末段,提出要告訴一個人,好讓他來督促我的時候,我還是想起了那個人,不過感覺變得很不一樣,原來只要著眼點在主內,面對同一些人/一些事,感覺會變得如此不一樣。

再看『葡萄樹的秘密』,耶穌說:『凡屬我不結果子的枝子,祂就剪去。』(約 十五:2) 我常以為耶穌會剪掉我,亦曾寧願祂剪掉我,然而當看這書時,原來『剪去』(希臘文為airo),有『拾起』或『扶起』的意思... ...我即時哭了,想起聖經裡這句話:「 不 是 你 們 揀 選 了 我 , 是 我 揀 選 了 你 們 , 並 且 分 派 你 們 去 結 果 子 , 叫 你 們 的 果 子 長 存 , . . . 。 」(約 十五:16)

要多謝朋友送我這一系列的小書,雖然已經是一年?兩年?以前的事,雖然到現在都還未看完,雖然以往看完了都不以為意,但今天發生了一些作用,或者未必可以做得很好,或者還未到達葡萄樹的階段,或者還是言之尚早,但有了一個最起碼,最起碼我有一個字在心中 - 勇。

刊登時間︰2006-12-28 08:53 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 12 月 27 日  星期三   晴天
影評

今個聖誕睇左兩套戲,滿城盡帶黃金甲同埋傷城,兩套都無睇過佢講咩就去左睇,原來兩套都唔係咁岩聖誕睇,令人有點沉重。

先講講黃金甲,美術真係好好,好華麗,仲好浮誇,我唔明點解要一眾女士都奇峰凸出囉,好想問下導演,有人話張藝謀的英雄係垃圾片,但至少我覺得佢拍得好靚,呢套都係。

至於裡面既武功,我諗又真係唔可以稱得上係武功。

劇情就一般啦,後來再睇影評話情節抄雷雨,咁雷雨詳盡d,黃金甲就欠缺左d來龍去脈。

演員,鞏利真係一流,我一路睇一路諗有無其他更合適既演員可以做呢個角式,諗起劉曉慶,但都係覺得鞏利好d,我鍾意佢果份倔強。發哥都好,不過著墨方面令佢變得失色,劉燁都做得好好,好記得你係咪想我死果段,係,我就係想你死。最唔明白點解搵杰倫,格格不入的樣子,奇奇怪怪的演釋,不忠不奸,不狠不毒,不柔不剛,簡單d講,無性格,唔知想點,完全給比下去。

整體黎講,黃金甲係無期望既情況下都幾好睇。

但係傷城就...其實有悶位,攞無間道黎宣傳又真係有d無得比。不過我鍾意梁朝偉,我鍾意金城武,都鍾意舒淇,但全場最好睇既係杜汶澤。呢套戲講每個人都有一個傷口,我反而覺得佢講緊人與人之間千絲萬縷的關係,正所謂剪不斷,理還亂,如果徐靜雷的爸爸唔係剎左梁朝偉全家,梁朝偉唔會係佢老公,如果金城武老婆無去到酒吧,佢唔會同舒淇一齊,如果車禍無發生... ...。其實現實生活有時都係咁,一d以為唔關自己樹既事情發生左,原來係可以好影響到自己。如果果日我無見過你... ...。

刊登時間︰2006-12-31 02:57 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 12 月 26 日  星期二   晴天
Boxing Day

今日樂兒帶左我去同佢d朋友一齊玩,本來碌齡+打羽毛波,因為多人遲到+我要食野,結果係打羽毛波+唱k,今日終於都見到樂兒的那位,哈哈!估唔到..。佢地有d都幾攪笑,後尾唱k仲有d癲,都係隻貓啦!我真係未試過k房變d房囉,真係shake到腰酸背痛呀..,我都估唔到第一次同佢地去玩就癲,可能因為佢地都唔算癲,於是我好放心咁同隻貓癲啦..。平時我好有矜持架嘛,隻貓除左靚女,都係聰明女呢!呢一方面我要好好學習下..

今日係Boxing day,今年收到兩份禮物啦,真係估唔到有禮物收架!好開心架!最鍾意亞B,佢同我一樣咁可愛,好得人鍾意架!,仲有隻狗狗鉛芯筆同埋一條頸鏈啦。多謝你地呀!..^v^

刊登時間︰2006-12-27 12:46 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 12 月 25 日  星期一   晴天
安在家中

今日無出街,無出街係比同d唔對既人出街黎得開心架!(仲開心好多添!)

今朝一早就起左身(十點對我黎講算早架勒!),跟住睇書啦,攪呢攪路到中午,搵番隻聖誕碟開始係度播歌,好有聖誕節既氣氛呀!之後出左去食野,經過萬寧見到d護膚品減價減得好誇張,於是買左好多,其實前兩日至買左一袋,已經覺得好抵,但今次更抵,即刻試下好無用,又好似幾好喎!攪到心大心細唔知好無再買添...(女人就係咁!)

得閒係屋企無咩做就好自然執屋,我真係覺得呢個屋企除左我會好得閒咁搵野黎清下,就無人會理,果d九幾年既藥仲係櫃度,想點?!又掉左一個垃圾桶既藥,但係最後都係覺得地方無大度,個櫃都仲係好滿下,真係奇怪。

就咁執下野,聽下歌,睇下書,買下野,舒舒服服咁安在家中,真係唔錯!

刊登時間︰2006-12-26 03:06 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 12 月 24 日  星期日   晴天
annoy

唔記得由邊日開始後悔應承左平安夜出街,仲要好不幸咁因為病左咩都無理,由佢話事,咁呢!我就中左招啦。

我真係好唔想覺得你笨,不過你真係笨到呢... ...。一黎就有個唔好既開始,因為我要搭地鐵,天呀!你揀尖咀。天呀!我被迫係尖咀玩兜圈。天呀!你唔知改道。天呀!你揀睇戲先,結果遲到。天呀!仲要十點食飯。天呀!我懷疑同你一齊我六十歲前都唔會有飽飯食。天呀!仲問我想去邊!天呀!已經被圍困啦,仲去得邊。

全晚都叫自己冷靜d,唔好發皮四,但個心除左annoy呢個字,無其他野。食聖誕餐果度有d聖誕禮物包玩,其實我覺得低b如我,同任何人去都會攞住包玩具係咁玩,唯獨對住你,我容忍唔到自己白痴,呢個問題好嚴重,我諗我要正視下。

刊登時間︰2006-12-26 02:52 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 12 月 23 日  星期六   晴天
食得啦 愉快

今日提早左一日去園圃,嘩!無見幾日,d菜成熟左,食得啦!

收晒d白菜,又翻一翻土,移苗,施肥,捉蟲,又一日,番到屋企煮埋黎食,好有菜味,真係似番條菜啦!只係未係正菜..

刊登時間︰2006-12-26 02:32 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
E-card

今日終於都send左e-card出去,攪左我好耐,主要係因為...哈哈!我白痴。

最後都係有個記起想寄但寄唔到,我真係好無心肝呢!原來Ja寄過咁多次野比我都無save過佢個醫貓不特止,仲無留底添..>.<。唔知仲有無d漏左既呢?開始有點擔心添..

最後我發現原來會寄番黎話我寄左,但係之前果d又無既?0.o"..以為寄唔到啦,點知原來係我唔記得我用左第二個醫貓寄!唉!我都係勁低能架勒!

刊登時間︰2006-12-23 11:27 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]