丁點心程 

 

自私地自愛;自由地自主;自信地自在;自動地自覺;自強地自治;自我地自述;自自自家製的回憶,自自自家製的狂想。
 
satine
暱稱: 丁
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
小水滴
doll satine
poupeegirl fashion brand community
Baby Satine
poupeegirl fashion brand community
2007 年 2 月 25 日  星期日   晴天
已經好耐...曾經...有一日...

已經好耐無同耶穌接觸,我開始會問:你...愛我嗎?我又開始有好多唔明白,又或者其實係我唔願意明白... ...

己經好耐無去日日度聽歌,係好好聽既詩歌,今日入去既時候竟然有種景物依舊,人面全非的感覺... ...

已經好耐無攞起本聖經,歌很動聽,讓我想聽聽主的聲音... ...

已經好耐... ...

已經好耐無咩點理會呢度,同時都發現,大家都一樣少理了... ...

曾經好熱衷於叫自己每日記一點事... ...

曾經好享受自給自足的喜樂... ...

有一日,有一個道理出現:神會給人足夠的時間做事、休息,唔夠時間用只係因為人花掉了時間去做不該做的事... ...

曾經好熱衷於在做隻蜘蛛,每日上網不能自己,患左電郵聊天打機打字綜合症候群... ...

有一日,突然發現,除左咁樣,我仲可以呢樣果樣,我還是有很多很多事情可幹... ...

曾經以為有些事情是改變不了的,原來時間到了,一切的習慣都可以在剎那間轉變... ...

有一日,突然覺得... ...

我曾經以為... ...

已經好耐... ...

刊登時間︰2007-02-25 03:05 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 2 月 22 日  星期四   晴天
責任 鬱悶

今日在睡夢中被人叫醒了,起過床來要負一大堆責任... ...= ="

買是我的責任,執拾是我的責任,清潔是我的責任,遷移是我的責任,保養是我的責任... ...

簡單地說我包生養死葬。

我生佢黎呢個屋企係我唔好,係我養得佢唔好,佢死左都係我唔好,生後事我又辦得唔好。

我都只係講左句你聽日打去... ...

就變左罪人,好應該向大眾登報公開道歉咁,

最衰都係你,咩都係我既責任,只係睇唔係我既責任,好壞唔壞係我瞓覺果時至壞,呢個咩世界!!!

 

P.S. 討厭果d淨係識得講"都話","早知","叫左你"... ...而唔做野的傢伙,因為都於是無補。

***原來眼瞓係會令人EQ高一d,我雖然有點"興",但一句都無駁嘴,仲好快心平氣和,只係眼瞓既感覺變左呆。搵d野攪先。

刊登時間︰2007-02-22 10:32 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 2 月 7 日  星期三   晴天
粗魯

最近不約而同地比人話我粗魯左,我諗我真係粗魯左,咁其實粗魯左係咪=唔好呢?

今日同肥佬傾開計,佢教我Promo,一定要Promo,雖然我都覺得岩,但係我梗係覺得咁樣好造作、浮誇、虛偽...,不過最緊要既係咁都有人信,或者應該話,咁至得到人地既信任。呢個世界既人就係咁吹漲。

我粗魯唔=我唔尊重人、唔禮貌...,不過咁,我個本質係斯文既,如果你地頂唔緊我粗魯既話,不妨直接同我講喎,我咪做番我自己,還回斯文步囉^^V,唔打緊既,我都係耳濡目染地被同化左之嘛,大家融為一體咪幾好,無拘無束... ...

刊登時間︰2007-02-08 12:04 AM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 1 月 31 日  星期三   晴天
又發燒

今朝起身覺得眼痛,望住塊鏡見到自己眼紅紅,眼火爆咁...

如是者,番工...無聊...做野...頭痛...又無聊直至放工,個人有d興...

番到屋企至覺得喉嚨有d痛,個人有d呆,望野有d夢幻,探下熱,又發燒...

瞓左陣,食飯,食藥,好d,幾個鐘後又開始迷幻,有d熱,又燒過...

燒啦燒啦,咁鍾意發燒就燒鬼死佢啦,我唔理呀!

刊登時間︰2007-01-31 11:56 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 1 月 27 日  星期六   晴天
四大條件 愉快

今日仲有頒獎禮喎!我又坐定定睇醫神,真係好鍾意聽/看佢唱歌。

突然好想睇佢既演唱會,好似好耐無睇過咁啦!

然後個腦又有好多野諗,諗起Honey(下刪好多字)。

噢!!!

四大條件:我愛愛神愛我愛醫神... ...

刊登時間︰2007-01-27 11:08 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 1 月 25 日  星期四   晴天
2007-01-25

前日往回家的公車上,轉程靠站時,乘客頓時多了起來。 

一對上班族男女恰巧在我身邊,吸引了我的目光。可能因為人多,男的不時地將手臂圍住女的,並輕聲的問「累不累?」「待會想吃些什麼?」 

只見女的不耐煩地回答「我已經夠煩了,吃什麼都還不先決定,每次都要問我。」 

男的一臉無辜的低下頭,而後說了令我印象深刻的話。 

「讓妳決定是因為希望能夠陪妳吃妳喜歡的東西,然後看到妳滿足的笑容,把今天工作的不愉快暫時忘掉。我的能力不足,妳工作上所受的委屈我沒法幫妳,我所能做的也只有這樣。」 

女的聽了後,滿懷愧疚的說聲對不起。男的這才似乎重燃信心般說「沒關係,只要你開心就好。」而後親吻了女的頭髮。 

公車到站,下車前再回頭看看這對情侶,男的依舊保護著心愛的人。 

這樣的情景,讓我覺得自己今天同樣在工作上有些許不愉快,如果沒有聽到這一段對話,回家後的我,可能也是一副全世界都對不起我的臭臉面對心愛的人,只在乎自己的委屈,卻忽視對方的感受,不自覺地傷害最親密的人。所以在踏進家門時,我告訴自己,難道我要像公車上那位女孩一樣忍心將自己的不滿委屈帶給身旁的人嗎? 

不,我想我現在應該做的是別再把工作上的情緒發洩在心愛的人身上,破壞了最親密的關係,並且主動給自己一個微笑。 

相遇,不是用來生氣的 

說得真好~~當自己快抓不住情緒時,想想這句話,應該會讓煩忙的生活,加些微笑的因子!!

 

 

相遇,不是用來生氣的 

有一位金代禪師非常喜愛蘭花,在平日弘法講經之餘,花費了許多的時間栽種蘭花。 

有一天,他要外出雲遊一段時間,臨行前交待弟子︰要好好照顧寺裡的蘭花。在這段期間,弟子們總是細心照顧蘭花,但有一天在澆水時卻不小心將蘭花架碰倒了,所有的蘭花盆都跌碎了,蘭花散了滿地。弟子們都因此非常恐慌,打算等師父回來後,向師父賠罪領罰。 

金代禪師回來了,聞知此事,便召集弟子們,不但沒有責怪,反而說道︰「我種蘭花,一來是希望用來供佛,二來也是為了美化寺廟環境,不是為了生氣而種蘭花的。」金代禪師說得好︰「不是為了生氣而種蘭花的。」而禪師之所以看得開,是因為他雖然喜歡蘭花,但心中卻無蘭花這個罣礙。因此,蘭花的得失,並不影響他心中的喜怒。 

同樣地,在日常生活中,我們牽掛得太多,我們太在意得失,所以我們的情緒起伏,我們不快樂。在生氣之際,我們如能多想想︰「我不是為了生氣而工作的。」 

「我不是為了生氣而教書的。」 

「我不是為了生氣而交朋友的。」 

「我不是為了生氣而作夫妻的。」 

「我不是為了生氣而生兒育女的。」 

 

睇完之後,我的感想是:

生存不是為了生氣的,

生活不是為了煩惱的,

生命不是為了忙碌的。 

刊登時間︰2007-01-25 12:17 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 1 月 22 日  星期一   晴天
我番黎啦..^^ 愉快

最近的心理同生理都影響到心情,已經在谷底徘徊還要遇上周遭無人性、無血性、無耳性,連熊仔/波波/Cookie都不如的人形活動物..,此等異常品種,早就應該給頒予他們"爸爸兜巴星",以及"媽媽吊那星"來以示祝賀。

生理回彈至正常價位後發現,給這班真禽異獸推到更低點十分不值(大家都深知我平時幾咁"低"能白痴架啦,呢d唔駛多講勒..但係再低d呢就真係),自己都覺得

刊登時間︰2007-01-22 12:44 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 1 月 7 日  星期日   晴天
埃及王子

臨尾至聽到以下首歌,原來電視播緊套卡通,只睇到最後摩西帶領人出紅海,不過都好震撼!以下首歌真係好好聽。(http://www.link4u.co m/believe.htm

When You Believe

Many nights we've prayed
With no proof anyone could hear
In our hearts a hopeful song
We barely understood
Now we are not afraid
Although we know there's much to fear
We were moving mountains
Long before we knew we could

In this time of fear
When prayer so often proves in vain
Hope seemed like the summer birds
Too swiftly flown away
Yet now I'm standing here
My heart's so full, I can't explain
Seeking faith and speaking words
I never thought I'd say

In times when all your hope is gone
And you go through life afraid
In your heart there lies a hopeful song
That is there to guide the way
And all the hurt and all the pain
You soon will learn was not in vain
For all your prayers, they will be heard
They'll come to pass through faith

There can be miracles
When you believe
Though hope is frail
It's hard to kill
Who knows what miracles
You can achieve
When you believe
Somehow you will, 

刊登時間︰2007-01-07 11:03 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 1 月 4 日  星期四   晴天
點算呢.. 不安

呢排有好多個點算呢.......

如果要好似睇相果d咁分的話,無論事業、學業、家庭、感情、自身...等等,都有不同的,如果只係個人的話,反而無咁懊惱,不嬲都隨偶而安架啦我,只係關於其他的就... ...點算好呢!

我唔想咁樣,但我應該點樣,又或者我可以點樣!

係我叫做下左決心回歸的時候,忽然有人都下左決心說他被鬼上身,我應該插手干預?還是讓他們去求個心安?是我個人不願相信鬼神之說還是什麼,其實聖經都經常提及趕鬼,然而又是同一回事嗎?我可以做到d乜?點算好呢?

刊登時間︰2007-01-04 08:47 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 1 月 1 日  星期一   晴天
我鍾意 愉快

我鍾意單離司,因為他害羞怕醜,孩子氣;

我鍾意永卡,因為他熱情主動,待我好;

我鍾意文裝,因為他標緻可人,與我為伍;

我鍾意智文,因為他毫無機心,易相處;

我鍾意亞司他,因為他斯文簡單,每年生日都收到他的祝福;

我鍾意輝輝,因為他愛說愛笑,口水多過茶;

我鍾意早欣,因為他溫柔賢淑;

我鍾意裝屎,因為他純樸、天真、簡單;

我鍾意晒偉司,因為他能演能舞,是害羞的美男子;

我鍾意陳皮,因為他平易近人,和我志趣相投;

我鍾意割草,因為他笑臉迎人,樣子可愛;

我鍾意爸爸拉,因為他倔強、堅持、是幸福的小女人;

我鍾意隻野,因為他騎呢,會跟我無聊;

我鍾意安格司,因為他有一雙蘭花手,姿態美妙;

我鍾意愛民,因為他為人爽朗,不計較;

我鍾意連逹,因為他待人真誠,是好媽子;

我鍾意肥力士,因為他攝影了得,樂於助人;

我鍾意咪欄路,因為他有個性、投入真我工作坊;

我鍾意別高,因為他善解人意、真心愛人;

我鍾意亞慢黎,因為他用心去關心別人;

我鍾意拗奇,因為他有孩子的單純,又會像媽媽一樣呵護人;

我鍾意裝冷飯,因為他懂得笑著地讓我們說說笑笑;

我鍾意強B,因為他聽爸爸話,愛望鏡頭,是超級可愛BB;

我鍾意森,因為他好戲、多元化、極平庸但又可以嬌艷;

我鍾意亞奇,因為他說話伶巧,機靈過人;

我鍾意俊男,因為他易嬲、好攪笑、為人火爆,但會幫我;

我鍾意鴨舖,因為她可愛趣緻,有一張包包臉;

我鍾意屎蹄分,因為他表裡不一,感性奔放;

我鍾意家豹,因為他談笑風生,娥娜多姿;

我鍾意核基,因為他過渡活躍,一起時没有悶場;

我鍾意茵多,因為他鬼鬼馬馬,多主意;

我鍾意非冰,因為他冰雪聰明,坦白豪放;

我鍾意有粟味,因為他豪邁,可以跟他說任何話;

我鍾意卡豆,因為他斯文大方;

我鍾意尾屎熊,因為他快人快語;

我鍾意賤人,因為他立定中指;

我鍾意拿比,因為他美麗動人;

我鍾意尾飛,因為他粗枝大葉,跟我三八;

我鍾意滴風,因為他文筆流暢,感同身受;

我鍾意早兒,因為他斯文可人,謙虛有禮;

我鍾意歌利,因為他樂於助人,珍惜朋友;

我鍾意柏奇,因為他小鳥依人,是個叻叻;

我鍾意馬田,因為他有一雙咪咪眼,容易面紅;

我鍾意利沙,因為他是一個傻傻的人,跟我樂在其中;

我鍾意耶和華,因為衪永遠待我最好,正因為這樣,我希望以後,我可以鍾意更多現在我不鍾意的人。

P.S. 如有遺漏,實屬遺憾。

 

刊登時間︰2007-01-01 11:22 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]