丁點心程 

 

自私地自愛;自由地自主;自信地自在;自動地自覺;自強地自治;自我地自述;自自自家製的回憶,自自自家製的狂想。
 
satine
暱稱: 丁
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
小水滴
doll satine
poupeegirl fashion brand community
Baby Satine
poupeegirl fashion brand community
2007 年 5 月 13 日  星期日   晴天
園圃(第二期)之夏

園圃又開始開放,今個星期已經是第三個星期,夏天宜種植瓜豆,我覺得今次自己好貪心:

第一.今次我自己一個人一片天地(我覺得呢個係我性格上的缺點)

第二.種左好多野,數數先...有青瓜、胡瓜、冬瓜、白玉豆、青玉豆、玉豆、小棠菜、菜心、白骨通菜、青骨通菜、薄荷、辡椒、怕醜草,仲有唔記得左係咩黎既農作物。

其實都唔係想咁貪心架,只係園友鼓吹,我就越整越多,在此特別嗚謝:天馬肥&多啦肥(雖然你地唔會知我嗚謝你地..)多謝你地行動上同實際上的慷慨支持,令我個四方格好滿足..

刊登時間︰2007-05-13 11:37 PM    [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 5 月 9 日  星期三   晴天
誤會

今日同事帶我去睇醫生,醫師一黎就用佢d唔喊唔淡的廣東話跟我們說話,我聽唔明,直到同事話,唔係呀!佢係我同事黎,我至醒覺醫師一路講既係:你女朋友幾靚喎!!醫師足足重覆講左幾次,我第一次聽唔明仲好順口咁答:係呀!

被人誤會的情況還是時有發生,繼早前同豪少去Join個朋友被誤會係情侶後,前陣子同同學仔探MISS同佢個女時仲離譄,MISS無啦啦問我同佢計劃生BB未...,我R"爆頭都唔明MISS何以見得我已經嫁左比佢!!!!

對於呢d野,我真係好唔明,點解明明唔係會比人覺得係,明明係果d講到出口人地都唔信係。有朋友咁形容過我:真係估你唔到架!我諗我都要咁形容d人,真係估你地唔到架!到底我奇定係你奇呢??!!

刊登時間︰2007-05-09 11:54 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
男朋友

男朋友呢個話題好值得研究下...

之前睇d心理測驗xyz之類的文章講到,我:

1.永遠將想追你的人當成朋友,令戀情無疾而終。

2.他只當你是朋友,不要胡思亂想。

雖然有d矛盾,不過都好中。

然後,有朋友話介紹朋友我識,但又十個唔信我無,最後每次都被欺騙,今日都唔例外,不過叫做識多左個醫生,大家都講笑話要份見面禮... ...簽名病假紙一疊吖唔該。

不過都好,好耐無見朋友仔啦。下次要去探小B呀!

刊登時間︰2007-05-09 12:20 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 5 月 1 日  星期二   晴天
牛一假期

今日生日,本來有點事想今天做的,但今日醒來自己都忘了生日哦,晚上才想起來,太遲了,那就算了吧!留待下一年(如果還有)(如果還記得)(如果...)

今日的心情倒不怎好,還是那些老問題,解決不了就是解決不了,開口說什麼換來的都只是句句傷心,不知怎的,每次一片好心都得不到效果,反而惹人討厭的,人到底應該怎樣做的呢!

日子過得很快,而我還是呆立在時光的隧道中... ...

刊登時間︰2007-05-01 11:11 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 4 月 28 日  星期六   晴天
四年四年四年又四年

前兩日同輝輝食飯,哈哈,佢話掛住我喎!!好明顯我又變左身做鍾無艷。其實都唔算食飯,係佢陪我食宵夜,係巴士站等我,接放學咁,平生都好似得呢次,真係冧死..

成晚不停咁講佢既故事,感覺真係好似曾相識,或者每一對男女的問題都大同小異啦,隱隱約約我就諗起同個死八公既往事,咁就夜有所夢中見左好鬼耐,最攪笑既係佢個look唔到左,變左有d白髮既鬈毛亞叔,長髮及肩果個娘娘款再配以粗糙的皮膚,簡直係見到都有d食唔落飯的感覺,不過我發覺原來無論佢咩look,變成點,只有向我走來,我似乎還是拒絕不了。原來已經十六年... ...

曲:伍樂城
詞:林夕
編:伍樂城

童年你與誰渡過 聖詩班中唱的歌
再哼一哼可以麼
當時誰與你排著坐 白色恤衫灰褲子
再穿一穿可以麼

遺憾我當時年紀不可親手擁抱你欣賞
童年便相識 餘下日子多閃幾倍光
誰讓我倒流時光一起親身跟你去分享
能留下印象 閱覽你家中每道牆
拿著你歌書 與你合唱

從前你與誰路過 逛的公園有幾多
再走一走可以麼
當時誰對你凝望過 是否真的比我多
再演一演可以麼

* 遺憾我當時年紀不可親手擁抱你欣賞
童年便相識 餘下日子多閃幾倍光
誰讓我倒流時光一起親身跟你去分享
遺憾印象 沒有你家中那面牆
拿著你相簿 *

從前拍過的相
多麼妒忌你昨日同過的窗
早些看著你美麗模樣
對你天真的讚賞
Repeat *
從頭細看 你六歲當天 已是我偶像

 

生活没什麼,"没有什麼"没什麼大不了。

如果可以將自己看輕一點,如果可以將別人的缺點看輕一點;

如果男人的尊嚴可以減一點,如果女人的任性可以減一點;

天下的有情人相信會開心一點。

刊登時間︰2007-04-29 12:34 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 4 月 24 日  星期二   晴天
生日.快樂

今日保持心情愉快,好似係呢幾年裡面心情最好既一個生日,成日都忍唔住笑,唔知做咩咁。

不過今日紅雨喎,計劃又失敗埋添...雖然兩者無咩直接關係。

全日有兩個驚喜啦,居然有人送蛋糕黎公司喎!好開心呢,無啦啦有蛋糕食,攪到班大少好唔扺得地話我自私..呵呵!生日係大晒架..我話!仲有就係估唔到壞人會同我講生日快樂,收到祝福係好開心架,收到預計唔到既祝福就更開心添。

但係唔知點解,今日周董問我係咪喊黎,對眼好水... ...,答完佢之後,個腦開始有十萬個為什麼??我今日係勁開心囉,唔通佢以為同佢玩完我會好傷心??好奇,望我d眼神又奇,又欲言又止咁,我開始要檢討下係咪我做錯左d咩..哈哈。

如果日日都好似今日咁心情咁好就好囉...

刊登時間︰2007-04-24 11:06 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
無聊 愉快

係而家之前,我做左第一件無聊事,就係搵左周董跟我一齊無聊,真係好無聊,都係平時既佢好玩d..

係而家之後,我想做第二件無聊事,就係搵.......d野,真係好無聊,希望我記得,而且做到..

咁呢...我既生日就可以係無聊中結束+開始勒!

哩個呢...好貫徹我全年的生活模式,我要佢做今年既記號。

下一年呢...就係另一個題目開始勒!Yeah Yeah Yeah!!!!

刊登時間︰2007-04-24 12:15 AM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 4 月 12 日  星期四   晴天
六合彩

話說今日六合彩彩池有二千多萬,媽媽忘了買,但攪珠時偏要看,於是我又看著它攪攪下...又攪攪下(個人都幾鍾意睇開彩,唔知點解!),跟住開左我的生日日期,又開左死人頭的生日日期,如果我要買的話,我是會買這樣的生日日期,咁就中左四個字,唔知今次中四個字的話會幾有多錢的呢?

然後,媽媽話佢興買其餘的兩個號碼...真的嗎??!!有人話每個人一生人都起碼有一次中頭奬既運,只差在中果次有無買,如果係真,呢次就係我中的時候,但係我無買..呵呵!

我的生日+你的生日=無啦啦又要我諗起你個死人頭!!!!!!!!!!!!

 

刊登時間︰2007-04-12 11:55 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 3 月 31 日  星期六   晴天
發神經

我想買錶、買銀包、買袋、買護膚品同埋換季,就係我把口仲講緊忘記佢忘記佢的同時,今日我極速地買左隻錶,其實只係路過,由睇到至買左唔駛十分鐘,咁都唔奇,奇就奇在我又鍾意隻錶,又唔鍾意隻錶,同埋其實我係想買隻白色錶,買果時都仲諗住要買過隻白色,仲有,佢根本就唔襯我個屎大奴。結論係:我為左買野而買野,呢排壓力大咩??!!

返學途中見到好多衫衫都好靚,我有實際需要換季呀!!!!!!!

做完幾個月園丁後,面面多左好多斑斑,而家個樣又老左十年,好有實際需要理下佢呀!!!!!!!!

... ...開始想發神經... ...

... ...我要買野呀!... ...

今晚番屋企果陣,條友都發神經,佢揸得比平時快都算勒,有人想轉線插埋黎都唔讓喎,已經驚驚地,跟住仲勁,遇到個夾硬黎添,不過都唔讓喎,只係向左邊一閃,差點咬到前面架車,隨即右邊一避,過程十分乾淨俐落,完全無收過油,我仲以為我玩緊賽車,要左閃右避逢車過車,雖然我都好想快d快d,但我只係想快d到屋企,唔係報到囉。

奉勸各位會不安全架駛的朋友,唔撞唔係你技術好,只係時候未到,小心為上,多謝合作。

刊登時間︰2007-03-31 12:53 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 3 月 30 日  星期五   晴天
向耶穌出發

今個星期向世界出發的主角是蔡少芬,到達的地方是耶穌的出生地。我只看到昨天的和僥倖地看到今天的片尾部份。

返教會的時候有簡單地行過苦路,其實只是從想像出發。苦路真的很難行,背起十字架真的很痛苦。蔡少芬流著淚說:當她都嫌棄她的生命的時候,有聲音跟她說:你唔要既比我。。眼看蔡少芬的興高采烈、感動流淚,媽媽都抱著懷疑的態度問:係咪真係乜乜物物呀!而我呢,我的淚都在眼中打轉,因為我想起那聲音... ...

我想起那聲音語重心長地跟我說:你番黎啦。就係因為這說話,我開始正式返教會,我以為教會是那聲音想叫我番去的地方,然而,我之前並没有正式返教會,又怎算得上"番黎"呢。到底"你番黎"指的是"去邊呢"?某程度上,我討厭必然要面對的那些討厭的人,每日要面對討厭的自己已經很累了...

最後的一幕講清理,清理是在痛苦與眼淚中進行... ...我都好想番黎,到底幾時至可以死番黎呢??可以走痛走淚嗎??

刊登時間︰2007-03-31 12:22 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]