| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 6 月 18 日 星期一  | |
| 坎坷 |
今晚係九龍灣考IT,我未去過,所以預早左出門口,不過咁岩,差不多去到車站的時候,眼白白睇住架車走。
好在原來呢個時候搭車唔駛兜,不過依然好耐,由出門口到目的地要一個半小時(只有計少無計多),沿途要經過一個樓低好矮的地方,心諗高d行過都應該好辛苦下,點知一路行,沿途都無一個高到會頂頭既人行過,唔通要經過呢度既人都有高度限制既??
入到試場,坐低開考無耐就覺得唔妥,張枱係咁震,因為隔離擦緊字,好無夸地忍受著呢種震盪,再將呢種震盪化為好富有動感的字,好彩的係,我相信佢應該唔識答,過左無耐就停晒手,頭鱷鱷咁,我就專心運功,但諗極都唔係好得。唉,我覺得我糟蹋左成份卷,難得佢出得咁淺,但我竟然眼白白睇住隻蛤蜊係咁跳,最唔抵既係,我明明溫過晒類似既題目,但諗極都記唔起點答。
完場後,好肚餓,銀包既錢已經比我用盡,就走去搵機啦,走到埋去至記得我唔記得左個密碼,我的美食就咁幻滅左,唯有走去搭車番屋企,點知又係眼白白咁睇住佢走... ...條氣即刻唔係好順。
後來打sms比個衰人,連d字都識哩埋既,足足打左大半個車程,條氣都開始順番,唔想白費心機的情況下,都send左,可幸的是,佢又得閒同我反喎!不幸的是,我連電話都無乜電,講左一陣就cut左佢線。
番到屋企已經十一點半,睇完密碼落街去攞錢啦,行到去發現電梯係夜深係停止行駛架,兜左個轉上到去,真係撞鬼,入完密碼部機仲要問我PIN碼,我真係唔知咩黎,仲記得上次因為咁佢食左我張卡,唯有死死地氣攞番張卡。衰人係呢個時候已經多次同我講:睇黎你真係非一般的坎坷喎!好在,我仲有第二個A/C,好在,我番到屋企有順便睇埋個密碼,更好在,係坎坷的時候仲有人跟我無聊,多謝你啦,雖然你最後出絕招,不過坎坷的時候有你都真係唔錯,你問左我好多次:你今日真係無野吖嘛,然後又開始講無聊的話,我最鍾意咁.. 。
最後,食左個唔好食既晚餐,再買左d野食番屋企,同埋買左青蘋果味雪糕,以為佢會好味啦,點知係藥水味,平生有病我都只係會食藥丸,好為難咁咬左佢兩口,佢開始溶係我手,我唔鍾意你者,你都唔駛溶得咁快,我都拿拿咁掉棄左佢,就係咁,我十二點九至安安樂樂番到屋企。今日真係諸事不吉呀!!!
|
| 刊登時間︰2007-06-20 12:04 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2007 年 6 月 17 日 星期日  | |
| 腫瘤 |
今日聽梁永善牧師講道,其中有樣野讓我叮一聲,可以記住佢,等我容易d接受痛呢個事實.. 。
牧師將罪比喻為腫瘤,如果身上面有腫瘤,人都會想將佢除掉,換番個健康的身體,但過程會好痛,好辛苦。
就好似聖經的教導,要除掉我地的罪,換番個健康的心靈,而過程一樣係會痛,好辛苦。
我記得我問過,可唔可以唔痛...
忽然個腦有個畫面,畫面裡面有個醫生,而我就係有腫瘤的病人:
我:醫生,可唔可以唔痛。
醫生:手術時唔痛,因為會麻醉的。
我:下...(玩野嗎?)
醫生:過後傷口會痛,不過呢個痛只係一段時間,傷口好了,就無事。
我:下...(我夠知啦。)
醫生:痛一陣換番個健康的身體,完全值得呀。
我:哦!
|
| 刊登時間︰2007-06-17 02:28 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 6 月 15 日 星期五  | |
| 逃避 |
逃避你,郤又期望我可... ...
個人有個好大的缺點,當面對只係關於自己的事...
你睇我唔到,我睇你唔到,如是者,日復一日,年復一年,
呢個習性仍然緊隨,如果大掃除時可以掃走埋佢就好啦。
逃避溫習中,逃避溫習中,逃避溫習中,逃避溫習中... |
| 刊登時間︰2007-06-15 02:55 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 6 月 11 日 星期一  | |
| 得意有時,失意有時 |
得意有時
投資獲利數百,好開心。開心是因為只是利用出糧與找數之間的時間,在債台高築的情況下得到雪中送炭。這期的學科讓我認識多一點點錢與錢和錢這些跟錢有關的東西,就想起迷信的人有一個傳說:當贏得一筆紅利的時候,要跟別人分享,請吃飯等等諸如此類,因為那是Zero-sum game,贏的是別人輸的錢,不然會節墮;其實投資都是個Zero-sum game,但又不見得有傳說說投資獲利要跟別人分享,不然會糟惡運的呢
失意有時
分數跌至新低,好沮喪。這是有史以來的低分,相信我是全班全低分的那一位,今次我踏足了從來未到逹過的低峰。沮喪是因為根據過往推測,這科是最容易得分的科目,偏偏,機緣巧合下,我遇上了迷失,對他的教誨只感到迷茫、莫明。他教導我們寫文章要到題,言而有物,然而,我就是一直認為,他的教學內容不貼題,根本課程內容就不是這些東湊西拼的亂子,潛意識抗拒學習,浮意識無可奈何。
得意有時,失意有時,我要好好學習當中的一切。書到底應該點讀!!!
我覺得自己一肚污氣無處發洩,突然好想打波宣洩一下,得自己一個,成事不足...更沮喪 。 |
| 刊登時間︰2007-06-12 12:01 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 6 月 10 日 星期日  | |
| 雜記 |
唔知係人大左心血會小左定咩呢,而家容易覺得d野好恐怖。覺得熱水爐好恐怖,耐唔耐聽到樓上樓下Boom Boom聲咁,好驚有一日大爆炸。禽晚月黑風高,行雷閃電刮大風,吹到個玻璃窗Boom Boom聲,好驚佢碎比我睇。
今日整日都落住大雨,我諗我塊田都一定凶多吉少。今個禮拜好狠心地無理過佢,下個禮拜都要好狠心地繼續唔理佢!!!要專心考試呀!!!救命呀!!!不過呢兩日都係無咩點溫過書,只係執左一輪野,然後又有一攤野發生,又執左一輪野。
P.S. 執野果陣擦左熊熊份禮物用,好岩用同埋好舒服呀!岩岩好可以換左妹妹果個,其實好唔捨得,不過妹果個已經乾左..=___="。多謝熊熊呀!!其實... ...係咪生日禮物黎架呢 我都無買過任何禮物比你呢添.. 。 |
| 刊登時間︰2007-06-10 11:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 6 月 9 日 星期六  | |
| 最愛號碼 |
曾幾何時有人問我:你最鍾意邊個號碼,我好識真咁諗左一諗,係個兩位數字,唔好問點解,鍾意係無得解既。
然後佢又問:咁如果單位數字呢?我又諗左一諗,單位數字嗎?
最後,得出了兩個數字,成了我最喜愛的數字。
過了不久,有另一個人,他叫我猜他的生日日期,我先用我最喜愛的單位數字來猜月份,他竟跟我說:對呀!
然後,我再用我最喜愛的兩位數字來猜日期,我們都愕然:中呀!
最後,這個人,成了我很喜愛的一個人。
這是我第一次,相信會是唯一一次,在三百六十六份之一的機會下,一次就猜中別人的生日日期,因為長大後都不會再這樣無聊地猜吧!
報失卡過後,今日至得閒一次過拆番晒所有密碼信,我又要記過晒d密碼,幸好,大部份都是喜愛的組合,希望這次為我帶來的麻煩,經已完滿結束。 |
| 刊登時間︰2007-06-09 04:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 6 月 7 日 星期四  | |
| 與機器的過節 |
最近機器們跟我過唔去咁,先係肥仔機唔識自動嘔吐,將d資料吞晒落肚,跟住醫貓出獸字,然後禽日趕住交功課,但醫貓唔比我開番個文件,攪到交唔到,差d被拒收,老Miss對我報以超凌厲的眼神,又係既,比我都唔信!!今日我又一樣係咁開番,一切正常。
今日第三部機器又玩耍我,本來仲趕得切,但去到狂按佢d鍵都無反應,然後唔知做咩有一d反應,跟住又無反應... ...如是者直到趕唔切,真係頂吖,佢d掣即時正常過正常!!!
呢個故事教訓我,野係唔可以最後關頭至做,d機器係識得揀時辰唔Work架!
機呀機!我無咩得罰你吖,你係時間放我一馬,唔該晒。 |
| 刊登時間︰2007-06-07 10:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 6 月 3 日 星期日  | |
| 試菜 |
今天睡至電話響起,還没及時聽便收線了,是個没來電顯示的電話,回覆不成,就倒頭再睡,只是也睡不成,輾轉了好一會才願意起過身來。
悠然地看看報紙,看看新聞,看看電影,吃吃早飯,今天的早飯煮了自種菜心,還是老樣子啦!是種子不好,但煲起湯來有很濃的菜味。午間做了一半功課,我做功課的速度還是一貫地慢。晚上吃了自種通菜,今天是我第一次試今季的收成,和想像中的差不多,很有質感..哈哈,畢竟不是種子種下的收成。
期待著,似乎種得最好的小棠菜,雨季反而没冬季的那樣多小昆小蟲蠶食我的小菜,真的意想不到,可能是薄荷的果效。 |
| 刊登時間︰2007-06-03 10:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2007 年 6 月 2 日 星期六  | |
| 好容易又一天 |
今天早上要上班,通常星期六的日子都没什麼忙,本來打算可以用這些閒著的時間溫一溫習,只是直到今天還是未訓練到可以在公司專心溫書,最後還是放棄。
下班開始忙碌,花了十多分鐘前往巴士站,等了十多分鐘,乘了大半小時,然後步行了數分鐘,才到達園圃,正值陽光最猛烈的時候。什麼都俱備,但還是忘了防晒及防咬的裝備,唯有豁出去,盡情咬吧!晒吧!
今天是收成期,小棠菜、菜心、通菜都"大個仔",可以讓我"取"回家,再好好處理了那些礙於限制而胡亂攀爬走動的"傻瓜葉",為它們解放那些自殺式/敵對式的綑綁,還有剪掉被入侵了的殘肢;此時突然下大雨,肥已經幹好他的園地,我還有很多功夫等著幹,等雨停下來不久,他就捨我而去了,然後繼續播種、施肥、清理現場,就在準備離開的時候,隔碧的鄰居剛到來,他還是十分鼓勵我來個密雜式種植法,給了我大量通菜種子,還有兩棵西瓜苗,我又重新播種,也為肥的園地加插一個西瓜苗,最後收拾行裝,離開時已經五時。今天的行裝很多,去時最有份量的是堆肥及水,走時最具份量的是收成及禮物,讓我走得很累。
滿是汗水,走到勝利牛丸,下午五時半吃了今天的午餐,好味道!六時到了MITSU,享受了半小時按摩加半小時漆黑中沉睡,七時半安然離開,今次倒没有輕鬆了的感覺,但沉睡了好一頓都蠻舒服。順便到MISS所說的阜財街走走,看不見傳說中的那間店,天氣真的很熱,到車站又滿是汗水,回到家已經九時許,洗頭沖涼一頓,十時吃我的晚飯。
最後是上網及傾電話時間。
早出晚歸,這樣就完結了一天,做功課的計劃順延。 |
| 刊登時間︰2007-06-03 09:39 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2007 年 6 月 1 日 星期五  | |
How come  |
前兩日唔舒服,無番工,心裡面只係諗住當日要應付考試,然後第二日,正常番工,但係矇仔丸的操控底下,我個人係無咩思想架。到左今日,矇仔無帶矇仔丸番工,想食都無得食,個人成個醒晒!可以打死幾個自己。
就係我覺得好醒的一刻,諗起有樣好重要既事唔記得左做,係我記得果陣搵左朋友仔講,
佢的回覆係:How come!
完全係Impossible的狀態!!!係我身上,真係無咩係無可能。
我竟然係可以報名的果兩日唔記得左報名呀!
就只係呢兩日唔記得,之前都記得,之後的今日都記得,真係救命!
寫到明Late enrolments will not be accepted添,唉!!!!!!
打亂晒我d財務計劃添∼∼∼我真係好想剎左我自己!!!!真係九條命都唔夠我剎!!!!!
How come......我d咁既人係點黎既呢!!!!!!!!!!!!!!
|
| 刊登時間︰2007-06-01 11:20 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 71 | »
|