丁點心程 

 

自私地自愛;自由地自主;自信地自在;自動地自覺;自強地自治;自我地自述;自自自家製的回憶,自自自家製的狂想。
 
satine
暱稱: 丁
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
小水滴
doll satine
poupeegirl fashion brand community
Baby Satine
poupeegirl fashion brand community
2007 年 3 月 27 日  星期二   晴天
上學記 不安

今日番去上電腦,唔記得番果次去金鐘,記得呢次番北角。仲遠...

搭正六點準時閃,今日好彩地唔駛遊Lift河,小巴係6:07開出,我都唔知係邊度落車好的情況下,落左一次蠢車,仲行左成條蠢路,呢條蠢人真係一日至少蠢兩次,一次都没有少。如是者...蠢蠢下...又蠢蠢下,結果遲左半個鐘。

上左三次堂,係同一地點出發,去唔同的地方,但每次都遲半個鐘。呢個事實係咪話比我聽,無論如何我都係遲半個鐘呢?遲到呢個過程令個人好緊張,趕呀趕呀趕呀,心理壓力好大(一睇佢講野要重覆三次就知啦..:p),眼見人地揸住架電單車風弛電際,就不其然諗,如果自己揸去的話...咁...咪...唔...呀... ...應該係會迷路、甚至突然變身空中飛人架,都係唔好諗勒,算把啦..

自行放學後,突然發現對面果間野,咪就係蘇c黃介紹話好好食既雞蛋仔檔囉,夜媽媽都仲有人排隊喎,係咪真係咁好味呢,我好自然咁本住食多D既精神,大無畏地親身買左黎食,哈哈哈....真係外脆內軟架播,出面又真係搵唔到咁架播,就算食到最尾凍左,佢都係十八歲(卜卜脆)架播,不過咁,我個人較鍾意裡面軟林林的部份,呢部份有部份略嫌小左D,否則就PERFECT啦,食完個口好似損左添...都係太脆惹的禍

呢兩日好似生左大食積咁,禽晚睇戲前食左個晚餐,睇戲後又要食多個餐... ...

今日咁番工開始個口就有不停咬,咬到好似食飯前一個鐘度啦,之後午餐食晒成碟飯,番去又繼續食餅... ...,我懷疑我睇完個痴線戲痴左線,除左食,我仲想不停講野...可能我太眼瞓,下意識唔可以有一刻停止,精神呈緊張狀而變得好精神,但又因為緊張而令人很累... ...我好想睡一睡,但我的宵夜還未番... ...

刊登時間︰2007-03-28 12:01 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 3 月 23 日  星期五   晴天
超級大頭蝦 無奈

我覺得我遲早比自己激死。如果我係孿生兒的話,好可能我會打死另一個我。

仲咩咁講?之唔係又黎一次經典囉。

事例一: 我竟然唔知已經開左學喎!個心成日形住應該係報左名至開學既,咁報名既截止日期係24號,唔知點解我睇到23要番,但睇唔到20號同21號要番,封信我攞黎睇過十幾廿次度啦,我到底攞住黎睇咩既呢...

結果報完名至發現,咦!喂,我Miss左上堂,再望多兩眼,又發現,原來星期六、日又要上堂,好在呢個無Miss度,佢寫到明唔到只可以有兩個理由,一係公事(咁就要補公司信),一係病左(咁要醫生証明),Miss左我都唔知點解釋好,唔通話我個病係眼大睇過籠咩..,噢,原本仲打算做其他野,突然打亂晒我d計劃添,好似好忙咁。

事例二: 今日學校打黎話,你份form填左前果頁,無填後果頁,我心諗:好似係喎!(仲已經唔係第一次..-__-")

事例三: 而家番學好趕,但又成日迷路,我會好自然咁行左去我唔應該行既地方,呢d好可能叫做:天堂有路你不走,我偏偏就走左去... ...都唔知個心去左邊樹。

我真係就黎頂唔對住呢個自己,真係想可以早d屎左佢... ...

刊登時間︰2007-03-24 12:07 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 3 月 19 日  星期一   晴天
數字遊戲

岩岩玩完個數字遊戲,粗略估計,黎緊要找n萬大元數,呢個三月都仲未過完添呢老細... ...唉!

小草問我駛唔駛幫我買野,我真係有好多野想買架播,大龍貓,中龍貓同小龍貓等等啦... ...

同埋又就黎生日添,人生大樹黎架嘛,一生得一個廿x歲架嘛,咁梗係想買份禮物仔啦... ...唉!

我個Anna Sui...我個Agnes' b...我件Abercrombie,原來我鍾意埋d"A"貨喎... ...O.0"

其實d"A"貨都唔係好貴者,但係我都唔可以買,日本呀!龍貓呀!生日呀!身外物呀!... ...唉!

我會忘記你地架...你地安息啦!

仲有個零月,沙丁沙丁燶,快d過,快d過。

五月快d黎啦,過埋個四月我既物慾就會減少架勒!

 

*****為咩呢為咩呢,一到呢個時刻我就會問我自己,你為咩呢*****

*****就好似當喊既時候我會問你喊咩呢喊咩呢咁,一樣無答案*****

 

P.S. 好記得熊熊講果句,如果可以將D$$買晒貓貓的話,我真係會好開心,諗起都開心啦!

刊登時間︰2007-03-19 11:14 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
香水百合vs蕃茄葉

轉工之後,屋企差唔多每日都有花,差唔多每日都見到百合,好香好香既香水百合,以前以為只有某d樣既百合係有香味既,但原來而家無論純白色的還是像火百合既都一樣香噴噴的,佢既魔力實在没法擋,香到呢!!!

不過下期開始想轉轉第二d,開始有點膩,快一個月啦,每月都唔同花款既話幾好呢。

搬左盤蕃茄番屋企,都忍唔住耐唔耐走去聞下佢,到底係咪而家d植物變種/混種混得多呢,連蕃茄都似香草咁,散發出一種好特別既香氣,但一d都唔係蕃茄味喎,總之香噴噴的,一屋花草香。

刊登時間︰2007-03-19 08:52 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
計劃

本來今日話去小鳯度探佢同佢個B,不過因為張家小小爺到訪就告吹了。

其實我都唔知佢做咩要黎我屋企拜訪,呢d係咪叫做禮貌呢?我諗我真係好唔識呢d禮貌,佢又辛苦我又辛苦既事不如不做,但每次好認真咁講唔好咁咁,大家都係好禮貌地照單全收,然後你有你的不情,我有我的不願,著實何苦呢?真係奇怪。

攪左一個早晨,最後好晏至去到園圃,無理佢兩個禮拜,佢真係大左好多,仲好凌亂添,攪到我呢...一身功夫,今日係除左第一日開始時要翻雲覆雨之外最攰既一日,仲搬左棵茄番屋企,成身散晒咁,下星期係最後一個星期,d野唔生唔熟咁都唔知點算囉,帶唔帶佢地番屋企好呢?有無人想收留蕃茄...家陣我變左愛護植物協會人員咁添,要呼籲下有無善心人仕。

刊登時間︰2007-03-19 12:27 AM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 3 月 18 日  星期日   晴天
白痴妹 驚訝

話說最近三色台播左個旅遊節目,第一個節目主持人好成功地讓人睇完唔想去,第二個節目主持人更成功地樹立左白痴本色。基本上整個旅遊特輯都唔吸引,無咩好景,無咩好做,無咩好玩,無咩好食咁,真係令人睇都唔想睇架,直至第二位主持人 - 裕美出現,佢既白痴本領真係好好笑,一路話佢白痴我就一路覺得好似我...呵呵,我都係低b到可以如此自得其樂,我都會白痴到話自己好白痴,但係咁樣都唔錯吖,每日都開開心心的。

前幾日同朋友講開白痴妹,禽日就見到白痴妹,我都懷疑我眼花,不過我一同小草講話:佢佢佢...佢就已經識答我...裕美吖嘛,咁即係真係佢啦。真人既裕美其實係個大眼妹,仲幾高添,一d都唔似得十八歲,好靚女下架喎!

又講下白痴的我,今日終於的起心肝仔試整梳乎里,係咩都唔齊備既情況下,我靠估咁整,果然係失敗架!但係失敗得好攪笑,變左一味兩食咁,可能係個食譜都有d問題,因為佢會落埋蛋黃,但係出黎個結果係蛋黃部份同蛋白部份分開左,最後我食左個無咩味道既梳乎里同埋比我燉蛋時整得更成功既焗蛋,好騎呢。

刊登時間︰2007-03-19 12:09 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 3 月 15 日  星期四   晴天
好久不見

大前日收到sms,前日就要到金鐘取資料,公司最惱人的是它的所在位置,原來香港的"鬼地方"有很多。要趕忙離開的日子通常都忽然被要求留低,趕趕趕都遲到,日後應該會不堪設想...

趕完還是遲了,約了叔味又順延地遲了,明明想買東西的是你,但又不肯出門,結果因為我還是要等,於是我買野,都說永遠我是等的那一位啦!不過都很開心,好久好久没有"雞啄唔斷"的感覺,不停地講,不停地駁,我發覺我真的好喜歡駁嘴,不要以為打我可令我收口呢白痴,哇哈哈!!!!雖然好久不見,不過你都没變,多謝你陪我玩...,但下次不要去九龍塘,八月花的東西很難吃,我要記住。

昨天死人頭終於"蒲頭",的確是一個死人頭,我發現要人留言是我的白痴,但給我短訊會是你們的無知,我再三重申,今時今日我的手提電話在公司是發揮不到效用的,都收唔到訊號又怎會收到你們的短訊呢?!可以的話,大家留言啦,我會不定時聽聽有没有遺言。(我相信大家都係可以留言的啦,因為大家都講到野架嘛..,如果有用的話,我都會諗諗轉台,等我研究下先。)你地要等我哦..

最後去了吃炸物,我真的忘了那一次的味道,但感覺和情景郤仍歷歷在目,那一次真的很好吃,很開心,很驚訝,很意想不到... ...,雖然他早已跟我說到天上有地下無;今次...都好吃,只是没有那些感覺了。

多謝你的手信,只是... ...從前我有一頭狗,他的名字叫cookie,於是... ...

而且... ...我怕我會如你所願... ...

所以... ...送你一句:多謝晒

刊登時間︰2007-03-15 10:05 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 3 月 8 日  星期四   晴天
?型人格

最近睇左個電視節目,講九型人格,我就係度諗我係咩型呢。該節目大約講左五個人格既人,我覺得一半都岩咁既..O.0",咁頭先又走去唔同既網址玩左三次呢個人格既心理測驗:

第一個既結果係:我係四號仔

第二個既結果係:我係六號仔

第三個既結果係:我應該係九號仔

咁... ...即係... ...點... ...

唔通我係十號...混合型...(但係佢話基本型格只得一個架播...)

咁...

我...

即...

係...

. 

. 

刊登時間︰2007-03-08 09:59 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 3 月 7 日  星期三   晴天
魔鬼留字

「妳剪了頭髮?」他捧著酒杯, 嗅一嗅, 然後熟練地以手腕恍著杯子.

「呀...修了一點點.」我伸手摸一下自己的頭髮.

「前面這麼短.」他的眉頭皺了起來, 似乎不怎麼滿意.

我伸手拉扯了前面的頭髮, 盡量把它拉長一點, 縱使徒然, 而還是想讓他看得起.

「旁邊的又那麼長.」

我又把旁邊的髮鬢藏到耳背後.

「後面的, 妳有剪短嗎?」

「有呀, 本來長到頸項的.」我用手指比劃了一下, 他的眉頭皺得更厲害.

咖啡, 原是苦, 現在更苦了.
我沒有心情, 把攪棒搖晃著.

「妳看妳在幹嘛!」我隨即止住了動作, 咖啡晃瀉了少許, 我努力把桌子抹淨.

「妳的是什麼衣服?」他開始瞧著我的衣裝.

我想起昨天在電視裡看到的藝人, 於是跟他說了.

「她們就是不同.」

我想: 有什麼不一樣呢? 我還一直以為大家都是人類.

「總知, 她們就是不同.」氣氛僵了, 他的臉也緊了, 我也不作聲了.

然後, 是意粉來了, 色香味俱存的雜菌意粉.

「這是什麼?」他又問了, 我也說了.

「雜菌? 就不能叫點會飽肚子的嗎?」又做錯了嗎?

「午飯的時候, 你吃了什麼?」我試圖讓氣氛變輕鬆一點.

他從進來, 到現在, 也沒有看過我一眼.
這一刻, 終於讓我看清他的瞼, 因為他正瞪著我:

「飯.」然後拋出了一個字.

我笑了, 笑得像個傻孩子, 笑得掉出了眼淚.
我想, 如果我也這樣回答, 早就死掉了.

我還以為遷就會是雙方面, 我還以為他總有一天會看見我傷痕累累.
我實在笨死了.

魔鬼留字,天使流淚... ...

刊登時間︰2007-03-07 11:03 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 3 月 1 日  星期四   晴天
世事

番左工兩日,有習慣既,有唔慣既,有喜歡既,有唔喜歡既,世事就係咁,有辡有唔辡。

今日特登走去7仔,要搵既野搵唔到,反而見到蝦根大又有新出品,上次食唔到"豬事餅",今次食番個"白掏"補數都好..^^,都ok,但感覺上似食冰多過雪糕..:p。

就咁,我得到左唯一的兩個吉仔襟章,開黎睇...登登登櫈 - 

第一個就係金牛座,Yeah!我呀我呀..

第二個就係處女座,唔係呀化..你?..

就咁襯埋一對,又令我諗起你,真係好無夸。

你死番黎未呢... ...死八公

 

刊登時間︰2007-03-01 11:31 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]