| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 3 月 27 日 星期二  | |
上學記  |
今日番去上電腦,唔記得番果次去金鐘,記得呢次番北角。仲遠...
搭正六點準時閃,今日好彩地唔駛遊Lift河,小巴係6:07開出,我都唔知係邊度落車好的情況下,落左一次蠢車,仲行左成條蠢路,呢條蠢人真係一日至少蠢兩次,一次都没有少。如是者...蠢蠢下...又蠢蠢下,結果遲左半個鐘。
上左三次堂,係同一地點出發,去唔同的地方,但每次都遲半個鐘。呢個事實係咪話比我聽,無論如何我都係遲半個鐘呢?遲到呢個過程令個人好緊張,趕呀趕呀趕呀,心理壓力好大(一睇佢講野要重覆三次就知啦..:p),眼見人地揸住架電單車風弛電際,就不其然諗,如果自己揸去的話...咁...咪...唔...呀... ...應該係會迷路、甚至突然變身空中飛人架,都係唔好諗勒,算把啦.. 。
自行放學後,突然發現對面果間野,咪就係蘇c黃介紹話好好食既雞蛋仔檔囉,夜媽媽都仲有人排隊喎,係咪真係咁好味呢,我好自然咁本住食多D既精神,大無畏地親身買左黎食,哈哈哈....真係外脆內軟架播,出面又真係搵唔到咁架播,就算食到最尾凍左,佢都係十八歲(卜卜脆)架播,不過咁,我個人較鍾意裡面軟林林的部份,呢部份有部份略嫌小左D,否則就PERFECT啦,食完個口好似損左添...都係太脆惹的禍 。
呢兩日好似生左大食積咁,禽晚睇戲前食左個晚餐,睇戲後又要食多個餐... ...
今日咁番工開始個口就有不停咬,咬到好似食飯前一個鐘度啦,之後午餐食晒成碟飯,番去又繼續食餅... ...,我懷疑我睇完個痴線戲痴左線,除左食,我仲想不停講野...可能我太眼瞓,下意識唔可以有一刻停止,精神呈緊張狀而變得好精神,但又因為緊張而令人很累... ...我好想睡一睡,但我的宵夜還未番... ... 。
|
| 刊登時間︰2007-03-28 12:01 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2007 年 3 月 23 日 星期五  | |
超級大頭蝦  |
我覺得我遲早比自己激死。如果我係孿生兒的話,好可能我會打死另一個我。
仲咩咁講?之唔係又黎一次經典囉。
事例一: 我竟然唔知已經開左學喎!個心成日形住應該係報左名至開學既,咁報名既截止日期係24號,唔知點解我睇到23要番,但睇唔到20號同21號要番,封信我攞黎睇過十幾廿次度啦,我到底攞住黎睇咩既呢... 。
結果報完名至發現,咦!喂,我Miss左上堂,再望多兩眼,又發現,原來星期六、日又要上堂,好在呢個無Miss度,佢寫到明唔到只可以有兩個理由,一係公事(咁就要補公司信),一係病左(咁要醫生証明),Miss左我都唔知點解釋好,唔通話我個病係眼大睇過籠咩.. ,噢,原本仲打算做其他野,突然打亂晒我d計劃添,好似好忙咁。
事例二: 今日學校打黎話,你份form填左前果頁,無填後果頁,我心諗:好似係喎!(仲已經唔係第一次..-__-")
事例三: 而家番學好趕,但又成日迷路,我會好自然咁行左去我唔應該行既地方,呢d好可能叫做:天堂有路你不走,我偏偏就走左去... ...都唔知個心去左邊樹。
我真係就黎頂唔對住呢個自己,真係想可以早d屎左佢... ... 。 |
| 刊登時間︰2007-03-24 12:07 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2007 年 3 月 19 日 星期一  | |
| 數字遊戲 |
岩岩玩完個數字遊戲,粗略估計,黎緊要找n萬大元數,呢個三月都仲未過完添呢老細... ...唉!
小草問我駛唔駛幫我買野,我真係有好多野想買架播,大龍貓,中龍貓同小龍貓等等啦... ... !
同埋又就黎生日添,人生大樹黎架嘛,一生得一個廿x歲架嘛,咁梗係想買份禮物仔啦... ...唉!
我個Anna Sui...我個Agnes' b...我件Abercrombie,原來我鍾意埋d"A"貨喎... ...O.0"
其實d"A"貨都唔係好貴者,但係我都唔可以買,日本呀!龍貓呀!生日呀!身外物呀!... ...唉!
我會忘記你地架...你地安息啦!
仲有個零月,沙丁沙丁燶,快d過,快d過。
五月快d黎啦,過埋個四月我既物慾就會減少架勒!
*****為咩呢為咩呢,一到呢個時刻我就會問我自己,你為咩呢*****
*****就好似當喊既時候我會問你喊咩呢喊咩呢咁,一樣無答案*****
P.S. 好記得熊熊講果句,如果可以將D$$買晒貓貓的話,我真係會好開心,諗起都開心啦! |
| 刊登時間︰2007-03-19 11:14 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 香水百合vs蕃茄葉 |
轉工之後,屋企差唔多每日都有花,差唔多每日都見到百合,好香好香既香水百合,以前以為只有某d樣既百合係有香味既,但原來而家無論純白色的還是像火百合既都一樣香噴噴的,佢既魔力實在没法擋,香到呢!!!
不過下期開始想轉轉第二d,開始有點膩,快一個月啦,每月都唔同花款既話幾好呢。
搬左盤蕃茄番屋企,都忍唔住耐唔耐走去聞下佢,到底係咪而家d植物變種/混種混得多呢,連蕃茄都似香草咁,散發出一種好特別既香氣,但一d都唔係蕃茄味喎,總之香噴噴的,一屋花草香。 |
| 刊登時間︰2007-03-19 08:52 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 計劃 |
本來今日話去小鳯度探佢同佢個B,不過因為張家小小爺到訪就告吹了。
其實我都唔知佢做咩要黎我屋企拜訪,呢d係咪叫做禮貌呢?我諗我真係好唔識呢d禮貌,佢又辛苦我又辛苦既事不如不做,但每次好認真咁講唔好咁咁,大家都係好禮貌地照單全收,然後你有你的不情,我有我的不願,著實何苦呢?真係奇怪。
攪左一個早晨,最後好晏至去到園圃,無理佢兩個禮拜,佢真係大左好多,仲好凌亂添,攪到我呢...一身功夫,今日係除左第一日開始時要翻雲覆雨之外最攰既一日,仲搬左棵茄番屋企,成身散晒咁,下星期係最後一個星期,d野唔生唔熟咁都唔知點算囉,帶唔帶佢地番屋企好呢?有無人想收留蕃茄...家陣我變左愛護植物協會人員咁添,要呼籲下有無善心人仕。 |
| 刊登時間︰2007-03-19 12:27 AM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 3 月 18 日 星期日  | |
白痴妹  |
話說最近三色台播左個旅遊節目,第一個節目主持人好成功地讓人睇完唔想去,第二個節目主持人更成功地樹立左白痴本色。基本上整個旅遊特輯都唔吸引,無咩好景,無咩好做,無咩好玩,無咩好食咁,真係令人睇都唔想睇架,直至第二位主持人 - 裕美出現,佢既白痴本領真係好好笑,一路話佢白痴我就一路覺得好似我...呵呵,我都係低b到可以如此自得其樂,我都會白痴到話自己好白痴,但係咁樣都唔錯吖,每日都開開心心的。
前幾日同朋友講開白痴妹,禽日就見到白痴妹,我都懷疑我眼花,不過我一同小草講話:佢佢佢...佢就已經識答我...裕美吖嘛,咁即係真係佢啦。真人既裕美其實係個大眼妹,仲幾高添,一d都唔似得十八歲,好靚女下架喎!
又講下白痴的我,今日終於的起心肝仔試整梳乎里,係咩都唔齊備既情況下,我靠估咁整,果然係失敗架!但係失敗得好攪笑,變左一味兩食咁,可能係個食譜都有d問題,因為佢會落埋蛋黃,但係出黎個結果係蛋黃部份同蛋白部份分開左,最後我食左個無咩味道既梳乎里同埋比我燉蛋時整得更成功既焗蛋,好騎呢。 |
| 刊登時間︰2007-03-19 12:09 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2007 年 3 月 15 日 星期四  | |
| 好久不見 |
大前日收到sms,前日就要到金鐘取資料,公司最惱人的是它的所在位置,原來香港的"鬼地方"有很多。要趕忙離開的日子通常都忽然被要求留低,趕趕趕都遲到,日後應該會不堪設想... 。
趕完還是遲了,約了叔味又順延地遲了,明明想買東西的是你,但又不肯出門,結果因為我還是要等,於是我買野,都說永遠我是等的那一位啦!不過都很開心,好久好久没有"雞啄唔斷"的感覺,不停地講,不停地駁,我發覺我真的好喜歡駁嘴,不要以為打我可令我收口呢白痴,哇哈哈!!!!雖然好久不見,不過你都没變,多謝你陪我玩... ,但下次不要去九龍塘,八月花的東西很難吃,我要記住。
昨天死人頭終於"蒲頭",的確是一個死人頭,我發現要人留言是我的白痴,但給我短訊會是你們的無知,我再三重申,今時今日我的手提電話在公司是發揮不到效用的,都收唔到訊號又怎會收到你們的短訊呢?!可以的話,大家留言啦,我會不定時聽聽有没有遺言 。(我相信大家都係可以留言的啦,因為大家都講到野架嘛.. ,如果有用的話,我都會諗諗轉台,等我研究下先。)你地要等我哦.. 。
最後去了吃炸物,我真的忘了那一次的味道,但感覺和情景郤仍歷歷在目,那一次真的很好吃,很開心,很驚訝,很意想不到... ...,雖然他早已跟我說到天上有地下無;今次...都好吃,只是没有那些感覺了。
多謝你的手信,只是... ...從前我有一頭狗,他的名字叫cookie,於是... ...
而且... ...我怕我會如你所願... ...
所以... ...送你一句:多謝晒。 |
| 刊登時間︰2007-03-15 10:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2007 年 3 月 8 日 星期四  | |
| ?型人格 |
最近睇左個電視節目,講九型人格,我就係度諗我係咩型呢 。該節目大約講左五個人格既人,我覺得一半都岩咁既..O.0",咁頭先又走去唔同既網址玩左三次呢個人格既心理測驗:
第一個既結果係:我係四號仔
第二個既結果係:我係六號仔
第三個既結果係:我應該係九號仔
咁... ...即係... ...點... ...
唔通我係十號...混合型... (但係佢話基本型格只得一個架播...)
咁...
我...
即...
係...
.
.
.

|
| 刊登時間︰2007-03-08 09:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2007 年 3 月 7 日 星期三  | |
| 魔鬼留字 |
「妳剪了頭髮?」他捧著酒杯, 嗅一嗅, 然後熟練地以手腕恍著杯子.
「呀...修了一點點.」我伸手摸一下自己的頭髮.
「前面這麼短.」他的眉頭皺了起來, 似乎不怎麼滿意.
我伸手拉扯了前面的頭髮, 盡量把它拉長一點, 縱使徒然, 而還是想讓他看得起.
「旁邊的又那麼長.」
我又把旁邊的髮鬢藏到耳背後.
「後面的, 妳有剪短嗎?」
「有呀, 本來長到頸項的.」我用手指比劃了一下, 他的眉頭皺得更厲害.
咖啡, 原是苦, 現在更苦了.
我沒有心情, 把攪棒搖晃著.
「妳看妳在幹嘛!」我隨即止住了動作, 咖啡晃瀉了少許, 我努力把桌子抹淨.
「妳的是什麼衣服?」他開始瞧著我的衣裝.
我想起昨天在電視裡看到的藝人, 於是跟他說了.
「她們就是不同.」
我想: 有什麼不一樣呢? 我還一直以為大家都是人類.
「總知, 她們就是不同.」氣氛僵了, 他的臉也緊了, 我也不作聲了.
然後, 是意粉來了, 色香味俱存的雜菌意粉.
「這是什麼?」他又問了, 我也說了.
「雜菌? 就不能叫點會飽肚子的嗎?」又做錯了嗎?
「午飯的時候, 你吃了什麼?」我試圖讓氣氛變輕鬆一點.
他從進來, 到現在, 也沒有看過我一眼.
這一刻, 終於讓我看清他的瞼, 因為他正瞪著我:
「飯.」然後拋出了一個字.
我笑了, 笑得像個傻孩子, 笑得掉出了眼淚.
我想, 如果我也這樣回答, 早就死掉了.
我還以為遷就會是雙方面, 我還以為他總有一天會看見我傷痕累累.
我實在笨死了.
魔鬼留字,天使流淚... ...
|
| 刊登時間︰2007-03-07 11:03 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2007 年 3 月 1 日 星期四  | |
| 世事 |
番左工兩日,有習慣既,有唔慣既,有喜歡既,有唔喜歡既,世事就係咁,有辡有唔辡。
今日特登走去7仔,要搵既野搵唔到,反而見到蝦根大又有新出品,上次食唔到"豬事餅",今次食番個"白掏"補數都好..^^,都ok,但感覺上似食冰多過雪糕..:p。
就咁,我得到左唯一的兩個吉仔襟章,開黎睇...登登登櫈 -
第一個就係金牛座,Yeah!我呀我呀.. ;
第二個就係處女座,唔係呀化..你?.. ,
就咁襯埋一對,又令我諗起你,真係好無夸。
你死番黎未呢 ... ...死八公 。
|
| 刊登時間︰2007-03-01 11:31 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ... | 71 | »
|