| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 8 月 2 日 星期四  | |
| 轉頭 |
今日算係好忙下,無啦啦又要追人野,我都唔明某同事(下刪數十字),總之我覺得我同佢好唔夾啦,不過我會忍,我知佢都會忍。
係我追人的時候,本來有d勞鬼氣,不過細心d諗下,佢又答得好好笑。
第一次打去:
我:我想問下... ...
佢:我要check下... ...
過左一排打去:
我:你check成點呢?
佢:仲check緊,轉頭覆番你。
我:(開始勞鬼氣,check咁耐仲係check緊,明耍我)咁你個頭要轉幾耐??
佢:十分鐘。
佢個頭轉十分鐘,甩未呢??
|
| 刊登時間︰2007-08-05 01:10 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 7 月 24 日 星期二  | |
敏感  |
最近唔知做咩介於敏感同有d敏感之間,細想之下,可能:
1) 轉左防晒霜 <---- 好似用左幾日都無事架喎!
2) 粉底+面油 <---- 就係用左果日開始出事!
3) 面油 <---- 因為今日無用粉底都出事!
4) 轉左藥 <---- 雖然食得唔定,不過無理由一日出事,一日無咩事架!
5) 食錯野 <---- 呢排狂食d圾垃食物,真係好好味架!
總之而家好痕,唔想見人。 |
| 刊登時間︰2007-07-24 11:06 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 7 月 23 日 星期一  | |
| 第一天 |
又到番學既時候,無得抖無得抖。
今晚係呢期既第一晚番學,上QM,原來我落狗籠彎都係要遲到的.. 。
我呢隻笨人例遲會唔會唔識呢.. 。
一入到去已經無咩位,求其坐左係中場,我諗我近視深左好多/有散光,我睇唔到螢幕D字。
好容易過左成個鐘,隔隔離同學既朋友至番,迫左黎坐我隔離,頂,佢有好強既氣,全身散發住濃郁既煙味 ,勁到没法擋呢.. 。
我好唔容易咁頂到中場休息,即時好High咁轉去坐頭位,覺得自己撥開左雲霧見清天 ,因為:
1)螢幕d字原來好大隻架,清楚晒呀。
2)空氣仲..
今日呢個亞Sir好攪笑,令我諗起Uncle車,我相信我會好有心機咁讀好佢,攞番個A。 |
| 刊登時間︰2007-07-24 10:04 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 7 月 19 日 星期四  | |
| 工作 |
最近硬係覺得自己踩親亞姐條尾唔知道,佢對我既態度呢...真係唔知用咩黎形容好。
衰d講係扮晒野,型d講就...好Cool囉,淨係唔多啋我同另外一個女同事。
總之就係同佢講又唔like,唔講又唔like咁啦。
我係咪真係踩親佢條尾呢...還是唔覺意撞親佢心口呢???
真係好想開口問下佢,但係好似唔係咁好,咁典姣呢!!!!
最近有傳言某人想搵我幫手,又令我重生萌生去意添,呢度實在係無為得黎無空間,其實我都好想可以安安定定的。 |
| 刊登時間︰2007-07-19 11:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 7 月 15 日 星期日  | |
| 引誘 |
某日,某君洗完白白出黎,一室香皂味,而佢身上唔知點解有陣B味,我一講,佢仲係度左右fingfing,肥dodo,白雪雪(就好似米之蓮咁..哈哈),真係好想攬住佢,軟淋淋應該好舒服。
又某日,唔記得做咩對眼只係望到佢隻手臂,個腦就諗起雞脾,即時想咬啖佢,我都好耐無咬過人勒,好想咬!!!不過...唔敢。我要做番個斯斯文文既女仔,唔可以似隻狗架... 。 |
| 刊登時間︰2007-07-15 10:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 7 月 8 日 星期日  | |
靚妹要打針  |
日日打針真係好慘,睇到我心都實埋,我就好似廣告咁講:唔打針得唔得呀!!(不過明知唔得...-_____-)
隻手打到腫左,仲皺起晒,好想拔左個針孔佢,希望真係打埋兩日就唔駛打啦,醫生唔做得呃人架嘛。
大家為靚妹祈下禱吖,要好快無事,然後繼續可以食食食...
呢排真係家宅不寧,病魔快d遠離我屋企。 |
| 刊登時間︰2007-07-08 09:47 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 7 月 7 日 星期六  | |
| 誓願 |
我終於深深咁明白咩叫誓願。
呢排對住d野呢...一邊祈禱,一邊只係呆坐左係度,然後重覆地祈禱,然後又坐左係度,
如是者...每日都誓願,祈禱好多好多次。 |
| 刊登時間︰2007-07-07 12:45 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 7 月 5 日 星期四  | |
| 惱人的七月 |
正如同某人食飯一樣,事前我係無諗架,但發生左之後就醒起,又係七月。
本來今個七月特別d,因為岩岩完晒d試同埋好多朋友仔的生日都未同佢地賀一賀佢,以為會發下一輪傻咁渡過,不過呢,一開始就... ...,都係好忙,但又唔知做左d咩咁啦,每日都攰攰地架。
而家期待緊...我真係好想瘋狂勁癲...起碼一次咁多啦。然後七月就咁就過左去...咁就好勒。
期待發神經...吼吼吼... ... ...
|
| 刊登時間︰2007-07-05 11:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 71 | »
|