| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 1 月 4 日 星期五  | |
| 反叛因子 |
今日又番學,最後我都係無交功課,食lunch的時間都曾經一盡棉力咁去左自修室做,點知最後我眠左一眠,起身就已經夠鐘番工。
帶住個好奄悶我心情番學,上堂果時食晒個有d苦既Delifrance公司三文治,一講到test我個心又跌左一跤,於是放學去左7仔,買左兩個雞包,三粒牛肉,一支750ml可口可樂(其實想買1.25L,聽聞可樂真係可以令人快樂D,但太礙眼勒),一盒士多啤梨蝦根大。我真係好放肆,因為太多高單糖食物係會令人無咁有記性架!!呢個時候我應該食多d合桃/松子,補腦嘛!!不過,我真係想開心D,於是番到屋企又開包薯片... ...係咁食...食...食...
學海無涯,我真想回頭...有無岸呢!
今個學季應該係我最放肆既學季,一開學就去左旅行,然後病左,記憶所及我應該無試過病兩星期唔番學,學期上左一半,我缺席左一半,有幾過份都唔駛講,然後繼續貪睡,繼續貪玩,繼續貪食(雖然已經推左好多,但仲係有去既時候),真係投入書本的時間少之又少。
我個心,同書本...有段距離!
新年收到SMS,可能因為無諗過,收到有想喊的,有感動的,想喊係因為,你永遠都係出奇不已地令我措手不及;感動係因為,可能咁岩呢個時刻,太講中我的心聲勒!多謝馬田,順便用黎祝福大家:
新年la,又到新年la,忘記舊年d唔好野,08年要加油ar,克服一切的困難,完成自己目標... ...
多謝aiki, peggy, connie, martin, laser 同埋唔知邊個同邊個 (係我衰..:p),總之多謝祝福過我既人,雖然我未必會覆,但我收到,記得,而且心裡感謝你地架!
|
| 刊登時間︰2008-01-04 01:35 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2008 年 1 月 1 日 星期二  | |
| 開始 |
新一年,等我數下有咩想係今年開始做既先,將會分兩類,一係可以靠自己既,二係唔止要靠自己既...
一.有:
1.儲錢 (講左好耐,都無貫徹執行過,今日開始一定要!!! )
2.箍牙 (講左好耐,都係因為無錢! )
3.激光矯視 (諗左好耐,但...好驚!)
4.攞A (起碼都要攞到個,唔好懶!)
.
.
.
二.有
1.搵間教會番
2.搵間公司做
3.搵個好老公
4.改變自己,黎個突破
.
.
.
|
| 刊登時間︰2008-01-02 12:24 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 12 月 31 日 星期一  | |
| 我的麵包超人 |

在2007年的最後一夜,相約了肥添諾到龍鼓灣燒bb,今次去了肥推介(其實係蝗蟲的推介)的流星花園,又無介紹錯喎,環境不俗,有投射電視,地方細但人不多,感覺寛敞,食物算美味,種類都不少,尤其是有我至愛的燒魷魚干,香到呢!食左好多好多塊呀我!
只是,今晚的天氣冷得很,是個練寒冰掌的好時候,所以諾好勤力地練習,哈哈!每次都由他來加炭,然後每次洗手,洗手過後被冷風吹著,感覺上...手上的水真的可以極速變冰似的呢!我們為你的勤力加許!(釘橋花梨蜜廚屎!!)
全晚做得最多的動作是在火爐上烤手,然後開始在火爐上十五二十,哈哈,跟我一起的人都是跟我一樣的傻痴痴呀!超低能,勁攪笑...
無無聊聊燒至倒數後,神奇的事就發生了!麵包超人上左我個麵包身呀!你睇,超人幾爽!肥話:點睇佢都係方包超人啦。但我覺得極其量佢都係麵包超人上錯左身包身者,你睇,佢有個圓到不得的的圈圈鼻,同圈圈權架,仲唔係麵包超人,呵呵呵!
最後,由我送超人一程,我食你個頭呀!哈哈,食你隻眼,哈哈哈,食你個鼻,哈,食埋你個口,哈哈哈哈哈,食晒。 |
| 刊登時間︰2008-01-11 12:27 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 12 月 28 日 星期五  | |
| 嫁唔嫁都好 |
好似由二十歲開始,我就保持住一個恨嫁既心情,好想快d嫁呀嫁個有錢人呀!不過,又未必想拍拖,奇奇怪怪的。
但今日,好耐無見的蕭公子係facebook放左佢d結婚相,睇完一大輪,發現,原來不知不覺間,我已經唔恨嫁,無左想結婚呢回事,人既感覺真係難以觸摸。
其實有咩好過而家,做個受保護的動物,哈哈,甚至不動物。以前會想照顧老公,為佢做這做那果d思想,諗起都打冷震添。嫁好,唔嫁好,拍拖好,唔拍拖都好,只要係活在當下,自己感覺良好...就係好啦。 |
| 刊登時間︰2007-12-28 10:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 12 月 16 日 星期日  | |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
|
| 刊登時間︰2007-12-16 01:26 AM |
| 謝安琪 - 鍾無艷 |
作曲:Christopher Chak
填詞:林夕
其實我怕你總誇獎高估我堅忍
其實更怕你只懂得欣賞我品行
無人及我用字絕重拾了你信心
無人問我可甘心演這偉大 化身
其實我想間中崩潰脆弱如戀人
誰在你兩臂中低得不需要身份
*無奈被你識穿這個念頭 得到好處的你
明示不想失去絕世好友
沒有得你的允許 我都會愛下去
互相祝福心軟之際或者准我吻下去
我痛恨成熟到 不要你望著我流淚
但漂亮笑下去 彷彿冬天飲雪水
被你一貫的讚許 卻不配愛下去
在你悲傷一刻必須解慰找到我樂趣
我甘於當副車 也是快樂著唏噓
彼此這麼了解*
難怪註定似兄妹一對
其實我怕你的好感基於我修養
其實最怕你的私心虧准我體諒
無人問我寂寞像投何處去養傷
原來是我的心境高到變為 偶像
誰情願照耀著別人就如 月亮
為奴婢為你備飯奉茶是殘忍真相
Repeat*
讓我決定我的快樂
那須得你的允許 我都會愛下去
互相祝福心軟之際或者準我吻下去
我痛恨成熟到 不要你望著我流淚
但漂亮笑下去 彷彿冬天飲雪水
被你一貫的讚許 無須裝說下去
在你悲傷一刻必須解慰找到我樂趣
我甘於當副車 卻沒法撞入堡壘
彼此這麼了解 難怪註定似兄妹一對
你的他怎允許 結伴觀賞雪的淚
永不開封的汽水 讓我抱在懷內吻下去
|
| 刊登時間︰2007-12-16 12:08 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2007 年 12 月 13 日 星期四  | |
| 無人性 |
唉~
唉~
唉~
食之無味,棄之唔知算唔算可惜。
今日放工十五十六,最後都番左學,一路上堂仲一路咳,真係唔知做咩會咳架喎!連咳都好似係為左要咳而咳咁,好奇!但我控制唔到。咳到個人都無晒胃口,因為經常咳到嘔咁,我有理由相信如果個肚度有d野,應該會嘔得出,好在係無啦。
番學∼好悶,次次都睇半堂鬼佬版星期x檔案,我聽唔明,都無心機聽,今日更加索性瞓下,好唔容易按夸到九點九。
今日全日叫左一碟雞扒芝士腸薯餅飯+肉鬆包?定批,但只係食左三份一舊雞扒(太難食)+兩條芝士腸+一塊薯餅+肉鬆x。放學因為太凍,加多杯怪味熱華田取暖,又病又悶又攰又凍又... ...無人性架!我生命果點燭光好昏暗,有d懞濃,係咪做特效?咁樣映得我靚d咩?!!
番到屋企收到封信,之前入左會果間野,佢送我聖誕禮物喎,仲要係豐胸美乳霜(價值$560),都唔知攞好唔攞好。 |
| 刊登時間︰2007-12-14 12:00 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 得閒屎唔得閒病 |
無番兩日工,唉!(下刪好多個唉字)
無番一日學,唉!(下刪好多個x字)
我有好多野未做呀∼真係好得閒去屎,但唔好要我病。
好辛苦又唔係,硬係條氣頂住頂住,個頭扯住扯住,個人唔上唔落唔知想點咁,今日下午食左個比白飯好只係一點點既炒飯(真係好難炒飯炒到同煲白飯無咩分別架囉!),都好在係咁,我食唔落,如果唔係應該可以嘔番出黎,乜我唔係傷風者咩,做咩無啦啦狂咳,又無啦啦作嘔,又無啦啦... ...亞心係度亂跳,好煩!真係人都癲。
救命呀!!!!!! |
| 刊登時間︰2007-12-12 09:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 71 | »
|