丁點心程 

 

自私地自愛;自由地自主;自信地自在;自動地自覺;自強地自治;自我地自述;自自自家製的回憶,自自自家製的狂想。
 
satine
暱稱: 丁
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
小水滴
doll satine
poupeegirl fashion brand community
Baby Satine
poupeegirl fashion brand community
2008 年 1 月 4 日  星期五   晴天
反叛因子

今日又番學,最後我都係無交功課,食lunch的時間都曾經一盡棉力咁去左自修室做,點知最後我眠左一眠,起身就已經夠鐘番工。

帶住個好奄悶我心情番學,上堂果時食晒個有d苦既Delifrance公司三文治,一講到test我個心又跌左一跤,於是放學去左7仔,買左兩個雞包,三粒牛肉,一支750ml可口可樂(其實想買1.25L,聽聞可樂真係可以令人快樂D,但太礙眼勒),一盒士多啤梨蝦根大。我真係好放肆,因為太多高單糖食物係會令人無咁有記性架!!呢個時候我應該食多d合桃/松子,補腦嘛!!不過,我真係想開心D,於是番到屋企又開包薯片... ...係咁食...食...食...

學海無涯,我真想回頭...有無岸呢!

今個學季應該係我最放肆既學季,一開學就去左旅行,然後病左,記憶所及我應該無試過病兩星期唔番學,學期上左一半,我缺席左一半,有幾過份都唔駛講,然後繼續貪睡,繼續貪玩,繼續貪食(雖然已經推左好多,但仲係有去既時候),真係投入書本的時間少之又少。

我個心,同書本...有段距離!

新年收到SMS,可能因為無諗過,收到有想喊的,有感動的,想喊係因為,你永遠都係出奇不已地令我措手不及;感動係因為,可能咁岩呢個時刻,太講中我的心聲勒!多謝馬田,順便用黎祝福大家:

新年la,又到新年la,忘記舊年d唔好野,08年要加油ar,克服一切的困難,完成自己目標... ...

多謝aiki, peggy, connie, martin, laser 同埋唔知邊個同邊個 (係我衰..:p),總之多謝祝福過我既人,雖然我未必會覆,但我收到,記得,而且心裡感謝你地架!

 

刊登時間︰2008-01-04 01:35 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 1 月 1 日  星期二   晴天
開始

新一年,等我數下有咩想係今年開始做既先,將會分兩類,一係可以靠自己既,二係唔止要靠自己既...

 

一.有:

1.儲錢 (講左好耐,都無貫徹執行過,今日開始一定要!!!

2.箍牙 (講左好耐,都係因為無錢!

3.激光矯視 (諗左好耐,但...好驚!)

4.攞A (起碼都要攞到個,唔好懶!)

二.有

1.搵間教會番

2.搵間公司做

3.搵個好老公

4.改變自己,黎個突破

 

刊登時間︰2008-01-02 12:24 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 12 月 31 日  星期一   晴天
我的麵包超人

 

在2007年的最後一夜,相約了肥添諾到龍鼓灣燒bb,今次去了肥推介(其實係蝗蟲的推介)的流星花園,又無介紹錯喎,環境不俗,有投射電視,地方細但人不多,感覺寛敞,食物算美味,種類都不少,尤其是有我至愛的燒魷魚干,香到呢!食左好多好多塊呀我!

只是,今晚的天氣冷得很,是個練寒冰掌的好時候,所以諾好勤力地練習,哈哈!每次都由他來加炭,然後每次洗手,洗手過後被冷風吹著,感覺上...手上的水真的可以極速變冰似的呢!我們為你的勤力加許!(釘橋花梨蜜廚屎!!)

全晚做得最多的動作是在火爐上烤手,然後開始在火爐上十五二十,哈哈,跟我一起的人都是跟我一樣的傻痴痴呀!超低能,勁攪笑...

無無聊聊燒至倒數後,神奇的事就發生了!麵包超人上左我個麵包身呀!你睇,超人幾爽!肥話:點睇佢都係方包超人啦。但我覺得極其量佢都係麵包超人上錯左身包身者,你睇,佢有個圓到不得的的圈圈鼻,同圈圈權架,仲唔係麵包超人,呵呵呵!

最後,由我送超人一程,我食你個頭呀!哈哈,食你隻眼,哈哈哈,食你個鼻,哈,食埋你個口,哈哈哈哈哈,食晒。

刊登時間︰2008-01-11 12:27 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 12 月 28 日  星期五   晴天
嫁唔嫁都好

好似由二十歲開始,我就保持住一個恨嫁既心情,好想快d嫁呀嫁個有錢人呀!不過,又未必想拍拖,奇奇怪怪的。

但今日,好耐無見的蕭公子係facebook放左佢d結婚相,睇完一大輪,發現,原來不知不覺間,我已經唔恨嫁,無左想結婚呢回事,人既感覺真係難以觸摸。

其實有咩好過而家,做個受保護的動物,哈哈,甚至不動物。以前會想照顧老公,為佢做這做那果d思想,諗起都打冷震添。嫁好,唔嫁好,拍拖好,唔拍拖都好,只要係活在當下,自己感覺良好...就係好啦。

刊登時間︰2007-12-28 10:55 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 12 月 16 日  星期日   晴天
[ 此日誌受密碼保護 ]

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:lalala )
刊登時間︰2007-12-16 01:26 AM  
謝安琪 - 鍾無艷
作曲:Christopher Chak
填詞:林夕

其實我怕你總誇獎高估我堅忍
其實更怕你只懂得欣賞我品行
無人及我用字絕重拾了你信心
無人問我可甘心演這偉大        化身
其實我想間中崩潰脆弱如戀人
誰在你兩臂中低得不需要身份

*無奈被你識穿這個念頭 得到好處的你  
 明示不想失去絕世好友

 沒有得你的允許 我都會愛下去
 互相祝福心軟之際或者准我吻下去
 我痛恨成熟到        不要你望著我流淚
 但漂亮笑下去 彷彿冬天飲雪水
 被你一貫的讚許 卻不配愛下去
 在你悲傷一刻必須解慰找到我樂趣
 我甘於當副車        也是快樂著唏噓
 彼此這麼了解*
    難怪註定似兄妹一對

其實我怕你的好感基於我修養
其實最怕你的私心虧准我體諒
無人問我寂寞像投何處去養傷
原來是我的心境高到變為        偶像
誰情願照耀著別人就如 月亮        
為奴婢為你備飯奉茶是殘忍真相

Repeat*
讓我決定我的快樂
那須得你的允許 我都會愛下去
互相祝福心軟之際或者準我吻下去
我痛恨成熟到        不要你望著我流淚
但漂亮笑下去 彷彿冬天飲雪水
被你一貫的讚許 無須裝說下去
在你悲傷一刻必須解慰找到我樂趣
我甘於當副車        卻沒法撞入堡壘
彼此這麼了解      難怪註定似兄妹一對

你的他怎允許  結伴觀賞雪的淚
永不開封的汽水 讓我抱在懷內吻下去


 

刊登時間︰2007-12-16 12:08 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 12 月 13 日  星期四   晴天
無人性

唉~

唉~

唉~

食之無味,棄之唔知算唔算可惜。

今日放工十五十六,最後都番左學,一路上堂仲一路咳,真係唔知做咩會咳架喎!連咳都好似係為左要咳而咳咁,好奇!但我控制唔到。咳到個人都無晒胃口,因為經常咳到嘔咁,我有理由相信如果個肚度有d野,應該會嘔得出,好在係無啦。

番學∼好悶,次次都睇半堂鬼佬版星期x檔案,我聽唔明,都無心機聽,今日更加索性瞓下,好唔容易按夸到九點九。

今日全日叫左一碟雞扒芝士腸薯餅飯+肉鬆包?定批,但只係食左三份一舊雞扒(太難食)+兩條芝士腸+一塊薯餅+肉鬆x。放學因為太凍,加多杯怪味熱華田取暖,又病又悶又攰又凍又... ...無人性架!我生命果點燭光好昏暗,有d懞濃,係咪做特效?咁樣映得我靚d咩?!!

番到屋企收到封信,之前入左會果間野,佢送我聖誕禮物喎,仲要係豐胸美乳霜(價值$560),都唔知攞好唔攞好。

刊登時間︰2007-12-14 12:00 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 12 月 12 日  星期三   晴天
衷心祝福你們

呢個係我聽過最感動的愛是不保留。真係感動到好似我要嫁咁。

我衷心的祝願

願 主祝福你們

http://www.adachoi.com/v5/

刊登時間︰2007-12-12 11:12 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
得閒屎唔得閒病

無番兩日工,唉!(下刪好多個唉字)

無番一日學,唉!(下刪好多個x字)

我有好多野未做呀∼真係好得閒去屎,但唔好要我病。

好辛苦又唔係,硬係條氣頂住頂住,個頭扯住扯住,個人唔上唔落唔知想點咁,今日下午食左個比白飯好只係一點點既炒飯(真係好難炒飯炒到同煲白飯無咩分別架囉!),都好在係咁,我食唔落,如果唔係應該可以嘔番出黎,乜我唔係傷風者咩,做咩無啦啦狂咳,又無啦啦作嘔,又無啦啦... ...亞心係度亂跳,好煩!真係人都癲。

救命呀!!!!!!

刊登時間︰2007-12-12 09:18 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 12 月 11 日  星期二   晴天
Ada宣佈婚訊

雖然基本上唔關我事,不過都關心下到底張晉係個咩人,睇完佢個blog,覺得佢真係好正,都放心啦。

祝佢地有情人終成眷屬,白頭到老,永結同心。

http://blog.sina.com.cn/maxzhang

p.s. 如果我都搵到個咁正既基督徒就好lu...

刊登時間︰2007-12-11 08:16 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]