| «‹ July 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2008 年 3 月 16 日 星期日  | |
| 最放得耐的一紥玫瑰花 |

這就是我在2月14日收到的花花,一直都懶得放上黎,不過最近玩緊個網上遊戲都要上載相片,就順便放埋張相黎呢度啦,佢靚唔靚就見人見智,不過就真係可以放好耐,玫瑰黎講,我自己買果d兩至三日就謝晒,但呢次放到兩星期,d襯花仲利害,好似係泥種緊咁,會一路一路長大,原本得d草既變左有花冧,d花冧仲要開到,足足放到一個月,亞媽直頭叫我試下放落泥度睇下種唔種得番添,只係我無理佢,真係好利害,鮮花都可以放咁耐,到底係花店的功勞,還是本身隻花種係咁既呢?
|
| 刊登時間︰2008-03-16 02:18 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 3 月 11 日 星期二  | |
又考完試啦  |
終於又完左兩科,又係忘記背後,努力面前既時候(即係唔好問我考成點啦,唔記得架勒..呵!),希望真係可以忘記,唔駛Retake啦.. 。
自從黑面神係門神個位度裝左電腦之後,門神用左一日,就發覺隻手開始有D問題,真係由手指痛到上手臂噃,唔做又煩,做又痛添。呢個問題都唔知可以點解決,門神仲未諗好,因為魚與熊掌,唔想揀死一樣。
跟住落黎,會有兩個星期FREE TIME,呵,呢個星期暫時都預約期滿晒咁滯,仲忙過番學呀!一於要relex,一於要靚靚,仲要執好我的空間,同埋...呢樣好重要,就係整理我封resume,搵過份好工,兼夾搵個好老公.... 。
然後,好好預備我另一個...死期!!!!! |
| 刊登時間︰2008-03-11 12:26 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 3 月 1 日 星期六  | |
| 神秘人 |
神秘有奬遊戲已經結束,我就揭曉我的遊戲中奬資格啦。
就係,好簡單,第10000個登入本網頁者,就係得奬者囉。
可惜,就好似我擔心的一樣,第10000登入者是......
所以,我打算退一步,過了10000的最接近者是這個IP:59.106.4.57的,
又可惜,你無留言.如果你係我的朋友仔,就留個言比我啦,我個奬品等緊你架..^^。 |
| 刊登時間︰2008-03-02 12:02 AM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 2 月 25 日 星期一  | |
| 考試前夕 |
在PRC考試前,我的排程還是蠻滿的,基本上就算回到家,都没好好的溫習過一次。
昨天下班後,本來約了到Bella試做激光,後來跟同事午飯而擔誤了,取消預約後,到了faces取試用裝+補分,之後到Johnnar那兒做熱石按摩,那張暖墊令人躺下後不願起過身來呢!然後,約了Grace,由太子到元朗,我竟然用了一個半鐘!!最後還是遲了一點才到達神召會崇拜,其實是佈道會,但並没有感動我,我想那不是屬我的家吧。不過,還是給鼓勵往不住禱告,不可停止聚會的方向遇進,唯一原則是真心地作。最後是晚飯,回到家已經很晚。
今天,午後起過身來,趕忙地出門口,(還是不住在看七十二家房客,似乎蠻好看的)上車才發現没拿銀包,就因為折返,延誤了我的時間,一個Facial就幹掉我整日的時間,最後還是草草買了個精華素,但其實算是十分超值,因為做了個免費的注氧TREATMENT,著實令我的皮膚好多了,還加送了一支大大支洗面膏,又不知可以用到何年何月了。然後,到了銅鑼灣,本來打算看看有什麼禮物呀,衫褲鞋襪買呀!怎料見到祟光on sale,就入內逛逛,一個超級市場已經夠我放血,我只是買了Godiva雪糕和數支果汁,都已經數百元,還重重的,不過,如果不是因為太重,我相信我會繼續Shopping,因為,出門口才發現所以的On Sale應該是指各名牌低至一折的清倉大減價,還有禮物呢,置身呢!!可是...我最近的血...差不多放乾了。
無事出街少破財,這是考試前夕不好好溫習的代價吧!
|
| 刊登時間︰2008-02-25 12:38 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 2 月 18 日 星期一  | |
仲有約十日  |
依而家的情況黎睇,仲有十日左右,超級無聊有奬神秘遊戲的得奬者應該會揭終(唔記得個終字點寫..提提我吧 )
我咁講,聰明的你係咪已經知道個橋妙呢!
又係時候提一提大家,每次入黎都記得留言呀!
因為照而家的情形黎睇,我好可能唔知呢個得奬者係乜水,更有可能呢個係... ...。
如果..萬一個幸運兒唔係我的朋友,呵呵..等我諗下點好先!(有冇咩提議呢! )
哈哈..好期待既呢,不過我都仲未諗到買咩做禮物添!
|
| 刊登時間︰2008-02-18 01:45 AM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 2 月 14 日 星期四  | |
| 情人節 |
今日有花收,收左十八枝紫玫瑰,應該係我咁大個女第二次係情人節收花(如果無記錯的話,不過記錯都無人知啦..呵呵),仲記得第一次收既都係玫瑰,無咩特別,只係幾枝玫瑰,但就好開心,傻到逐塊花辨抆出黎玩佢鍾意我,佢唔鍾意我呢個玩意,哈,岩岩禽日至發夢見到佢,人老左,淨係好記得後生既野,呵!係啦,兩次都唔係情人送既花,分別係一個鍾意,一個唔係幾鍾意。
係公司收左花之後,其實我好低調咁收埋左佢,後尾比祖澤見到,佢彈到一文不值,好好笑,跟住送花人見到,又狂話有無攪錯,大彈左一輪,反而收既我無咩野,係lu,如果靚d就好lu,我相信我係奇怪架 。就因為佢送左花比我,於是我同佢食左餐晚飯,但係食完後有d好似企左係十字街頭咁。Anyway,我真係好鍾意花呢,番到屋企插起佢既時候,又ok靚喎,無咁殘,仲有d似花球.. 。
P.S.1. 今日係老豆生日,番到屋企順手送埋紥花比佢當生日禮物....kakakaka (其實我想買蛋糕,但真係扲唔到呢!)
P.S.2. 今日GM都送左每位女同事一枝花呀,好有心..^^ |
| 刊登時間︰2008-02-14 11:49 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 2 月 10 日 星期日  | |
| 返教會 |
四天的春節假期,轉眼就過了,本來這四天都應該分別到親戚朋友家中拜年,但最後都只是今天到了Imen家中,全因為她的盛意邀請,先是電話,然後短訊,再來多個電話,還說已備有糕點,遊戲,利是款待,教我如何拒絕她呢.. 。
其實那大顆兒的朋友都認識,只是不相熟,玩完笑完一輪,去了大榮華晚餐,前後腳去到,當然,我都會跟住Imen啦,但Grace轉位唔同老公坐,我地又調黎調去之下,我坐左係Grace同Imen之間,又無端端,Imen問我仲有無番教會,原來Grace係元朗番緊,我睇到佢有個信主後的鄭秀文既笑容,佢多次同我講不可停止聚會。成個感覺我覺得好奇妙,因為原本係佢地全班人當中,無人係信主的,而咁岩,我的最近生活真係爛到不得了。感謝主,讓我起碼停一停,想一想。 |
| 刊登時間︰2008-02-11 12:05 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 2 月 7 日 星期四  | |
| 十二年一遇的鼠年 |
近來大陸給大風雪吹襲,香港都因此遇上多年没經歷的長寒,連續一星期?兩星期?總之連續多天,很多很多天的寒冷天氣,那些什麼多年一遇的標題在新聞紙上無日無知。
十二年一遇的鼠年(這樣說我們就像是應該更珍惜我們的日子),其實還是有點帶著十二年一遇的豬年的愁雲慘霧。我不開心,這是真的,開始在想著盧盧的說話,在電台工作多年,每日如是的日子讓他覺得很没意義,直到有一日,校正了方向,從新由主內出發,出奇不已的事就發生,他被選了當上福音電台的主持人,生命意義之所以不同,全在乎人的心,這點我明白,但即是怎樣做呢?
我又在想著我的方向,每日都做著没意義的事,這著實是我的感覺,這令我的生命很没動力,該做些什麼呢!
可幸的是,還是有些人會給我鼓勵、支持,是你們對我的努力,令我會努力一點,放棄自己對我來說太容易,但看見你為我努力,我又怎可以不努力。我没有什麼好,更不是你們眼中那樣美。很多謝你們為我付出的時間,心機,努力,包容,支持和體諒,就算只是一剎那,但也足夠了。
鼠年大家都努力,向著幸福的標杆前進吧。 |
| 刊登時間︰2008-02-07 05:17 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 1 月 19 日 星期六  | |
有奬神秘遊戲  |
hehe......最近諗左個有奬神秘遊戲想同大家玩,
遊戲規則係:每次入黎睇過我網址的朋友仔們,只要你有留言,就有可能得奬。
遊戲內容係:神秘的(只有我知道)。
截止日期係:不日截止。
參加資格係: 只有我的朋友仔至有參與資格(因為唔係我朋友我都唔知點比個奬你啦!)
P.S.各位朋友,記住要留言呀!(我要知你係邊個至比到個奬你架嘛)。
希望...個奬可以順利送出啦... 。
|
| 刊登時間︰2008-01-19 10:47 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 1 月 6 日 星期日  | |
| 渴睡症 |
又到左好攰的時候,呢兩日都好攰咁,每次只係諗住上床抖抖,但一抖就整晚無起過身,唔好以為瞓左好多個鐘會好精神,番工一樣係好攰,放工又一樣係咁渴睡...
如是者,今日係渴睡的第三天,我由尋晚食完飯頂唔住瞓陣,一瞓就瞓到今日黃朝八晏,起身只係整左個超正沙律食,

材料:
九牙生菜,意大利生菜,番茄,粟米... ...
超正既原因係:
以上的材料,全部都係我種架..哈哈哈!
尚有材料:
蘋果,奇異果,藍莓,蟹柳
配料:千島醬,olive oil, 果醋
食完又好眼瞓咁上床抖抖,一抖又數小時,我的天呀!好多野未做的時間,就最想瞓,最容易病咁既!(其實係咪我無咩時間係無咩野做既呢!)
今晚一定要努力,時日無多仲要瞓晒佢真係好浪費!!! |
| 刊登時間︰2008-01-06 07:34 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 71 | »
|