丁點心程 

 

自私地自愛;自由地自主;自信地自在;自動地自覺;自強地自治;自我地自述;自自自家製的回憶,自自自家製的狂想。
 
satine
暱稱: 丁
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
小水滴
doll satine
poupeegirl fashion brand community
Baby Satine
poupeegirl fashion brand community
2006 年 8 月 31 日  星期四   晴天
我是可以做得更好的

今日收到兩個消息,一個係我做埋今日就唔駛再番工,老闆娘終於都頂我唔"止"...,安格斯一臉無夸,我唯有對佢講我毫不介意,我覺得佢對我既唔介意感到奇怪,仲話可以推薦我,我反而覺得要咁既推薦更奇怪。不過,呢個時間配合得唔錯,番學既壓力即時退郤,今日既Test同星期一既Test我都有時間預備勒!仲有就係...呵呵...佢賠錢比我走喎!財政上既壓力又暫時得以舒緩,雖然債去債還在!如果賭錢=倒錢落海,我覺得讀書=填海,好似有用d,不過d錢都係無晒

第二個消息呢,都ok開心既,因為出左成績,上期我只讀兩科,再加上我都攞左好多假hea住黎讀,如我所料,攞唔到Distinciton,其實我係可以攞到架!無奈hea實在太有吸引力。唯一可以寄望攞到No.1既一個學期就咁就死左係hea既手上,我真係要好好檢討下,我是可以做得更好的!

刊登時間︰2006-09-01 03:41 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 8 月 29 日  星期二   晴天
惡夢

近排又經常發夢,仲要十居其九都係古古怪怪既惡夢,總係有d野死咁啦,而死既手法又趣緻地凶殘,例如我夢到一個個其實係人黎既豬,唔知係故意/無意地自我走上劏豬台,我就眼望住一隻隻豬變成一塊塊由豬肉接合成既豬狀物體,仲可以揀只切某個部位而苟延殘喘... ...唔知關唔關我既生活事呢!呢排既屎加早一浪接一浪,我都應接不暇,唔通我會死得咁趣緻,=o="。

好攰好攰,成日覺得:如果我可以住近d就好勒!今日企住番工,雙腳而家同我疏軟咁款...。聽晚我要變身王琪戰士,誓要打倒會計牛魔王,牛大戰一觸即發,欲知後事如何,請看下回分解。

刊登時間︰2006-08-29 12:55 AM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 8 月 27 日  星期日   晴天
有傷風...

『有傷風,食必理痛傷風感冒丸無料到!!』

上星期個喉嚨越黎越痛,本來禽日諗住睇下醫生,不過都係無,今日好似無咩痛勒,但就無啦啦傷風/感冒,總之鼻水長流,眼睛睜唔大,但又瞓唔著,成身覺得好熱,但唔受得風扇或冷氣,由起身到而家都唔知想點,食左成藥都係咁!咩藥黎既呢,想退貨。我仲有一份功課同個Test都未攪掂,魚與熊掌!時間緊迫!我既opportunity cost係份功課,因為我決定溫好個Test先算!希望我明啦!救命呀!

刊登時間︰2006-08-27 06:03 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 8 月 26 日  星期六   晴天
寫與唔寫

個腦成日都有好多野想寫,只係懶/唔知點寫/唔得閒寫,咁就索性唔寫,有時覺得好可惜,又有時覺得自己太無聊,不過無論有幾無聊都係一個自我的見証。

就好似鍾意影相,我成日都覺得自己似個遊客(可能我成日迷路啦!),咩都想影,不過d人就會覺得奇怪+白痴,我連屋企樓下果d花花草草都想影,但係當我影既時候就有好多途人望住我,好奇怪咁,不過十年前既樓下同十年後既樓下已經好唔同,十年前既樓下已經無左,十年前行過街邊好易見到既怕羞草,十年後都好難見到,如果果時有影過相,最起碼有番一點點曾幾何時既真實感,就好似古裝戲裡面d古裝衫,好似好無真實感,但當睇番幾十年前d人既相既時候,果時d人又真係咁樣著法,先至發現,做戲既古裝造型唔係假架,以前真係個個都係咁款。

今日有太多野想寫,多到唔知點寫好...

今日番工,本來諗住溫下書,不過最後都無咩點溫,係度呆+傾電話,之後老闆娘來電叫我去幫佢攞野,佢講左個佢認識既地方出黎就話:你知唔知xxxx係邊,你無理由唔知xxxx係邊架喎!通常係呢種情況,我都會答一個佢好唔鍾意聽到既答案:我真係唔知喎。(然後心諗:有乜理由我一定要知xxxx係邊呢!)我想像到佢既面色一沉,通常d人對住老闆都會講d老闆鍾意聽既說話,雖然我唔會講佢鍾意聽既,但最起碼都可以唔講佢唔鍾意聽既吖,之不過通常我都係忍唔住答佢一d明知佢會面色一沉既答案,然後我就諗,我係咪應該為佢係我老闆而唔好講呢!心裡交戰左一秒,最後都係覺得我始終都係個有個性既員工。

之後,佢就教我點去,由邊到行到邊到見到d咩,係咩大廈幾多樓,出電梯後,轉邊面,乜乜公司...好清楚既指引,我都清楚咁答佢:明白,我識去勒,但係佢都仲係叫我重複點去...當我賓賓咩!每次我話左明,ok,但係佢都係唔信架!次次都要我重複佢果d長篇大論既描述,攪到我好似個白痴咁,講得黎點去我都去左番黎啦,忙都只係因為要應付佢。

番到屋企就好眼瞓,食完野抖左一陣就瞓下午覺,發左個奇夢,我間屋外既簷上有隻雀生左蛋,有一隻孵化左,雀媽媽就搵蛋殼比雀b食,呢隻雀好似我屋企養咁,佢又唔驚我,我又好幫佢,但係佢就住係屋外,可以自由行動,我見到佢搵蛋殼就幫佢手,後尾雀爸爸番黎,佢整死左雀b,我都唔知點解,就估可能係有氣味係雀b身上,雀爸爸就整死佢勒!知道佢死左都有d唔開心,不過後尾發現原來仲有好多蛋生左係我屋企,有d已經開始裂開,屋企有個變態仔居然用筷子篤穿就快出世既蛋b,仲滿心歡喜想攞黎食,我都阻止唔到...,只好盡量保護其他既b蛋,隻隻都就出世,但係雀媽同雀爸就係屋外既簷上雙雙安靜地休息著,真係我仲緊張過佢!... ...之後我就被人夾碼叫醒左,又係食飯既時候。

食完飯,做兒歌金曲頒獎禮,見到d卡通人物係度郁郁下,我自己一個睇到都會忍唔住笑,但係真係好趣緻,尤其keroro,跟晒音樂節拍FING FING手又FING FING腳,真係得意,我諗我真係好鍾意卡通,係個心智發育未健全靚仔

刊登時間︰2006-08-27 01:23 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 8 月 24 日  星期四   晴天
出奇

第一個出奇:今日一番到公司,老闆娘已經成個坐左係公司,我諗我個樣真係呆左,佢又好出奇咁問我係咪未瞓醒!我個心又有好多說話想講勒!

第二個出奇:人地個老闆又係咁早打比我喎!攪到我老闆見我係度傾電話就係咁叫我..= ="。

第三個出奇:Lunch去食飯見到開利架車,車箱入面有小龍,好自然就同佢揮揮手,佢呆左兩秒至有反應,仲話唔係唔認得我喎!寒暄左兩句,佢攞左我電話,但係我呢隻死蠧永遠都唔識得攞番人電話架喎!

第四個出奇:又係出街既時候發生,今次見到家強,佢身邊係個同佢差唔多高,相信係亞洲藉既女子,手挽著家強的手,呢d都唔出奇,出奇既係...乜原來佢老婆講英文架?!定係果個唔係佢老婆呢?

第五個出奇:安格斯下晏番黎一陣就走,口裡又說著I don't care,身體都表逹著I don't care,不過又叫我幫佢打卡,咪又係care老闆娘果種煩!話走完唔夠一陣又番黎,但係無野攪架喎!佢一走左無耐,老闆娘就搵佢勒,好緊張咁,但其實只係一件小事!起碼係我眼中係小事。

刊登時間︰2006-08-24 01:19 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 8 月 22 日  星期二   晴天
"依賴無聊重覆慣性思覺失衡手跟心不應症候群"

唉...我又病發,學名"依賴無聊重覆慣性思覺失衡手跟心不應症候群"又發作,俗名一個字---""。唔好問我等咩,我都唔知自己等咩,只係不停咁重覆著一d動作,習慣性有得依賴就依賴,明明心想做A,隻手就做XYZ,十分無聊,唔知等咩咁!我都唔係好想知!

但係我發現每次真係好眼瞓,但係又好多野未做既時候,都會病發!一發不可收拾,二發不可收手,三發不可收工,四發不可收山,五發不可收場... ...再發就可收皮!!!!!!

刊登時間︰2006-08-22 11:45 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 8 月 20 日  星期日   晴天
好眼瞓

自從番左新工後,每個星期日都好攰,今日唔係食就係瞓,瞓醒一陣就想瞓,其他咩都唔想做!!起身就一邊睇女排,一邊食零食,食左兩包大蝦條,一杯大雪糕,一包非油炸拉麵,一大包餅,1.25L忌廉溝鮮奶,睇完就瞓左陣,瞓醒又食晚餐,總之不停口,而家又想瞓..,唔知做咩咁眼瞓,就咁就一日,d功課都未做過,唔知點算!日子過得好快,我開始懷疑我的學業是否可以如期過渡,今次出奇地快定左考試日期,如果咁樣落去,十月尾唔遲辭都要告假..-____-。食得junk food 多個人都junk junk地添...

係我仲諗緊好唔好又辭職,但係又無咩實際行動的時候,舊同事就致電來說舊公司請人,問我有興趣無!當然有啦!只係唔知肯唔肯請我者,都只係內部請人,但係佢就傻更更話寫左至算,咁又好啦!人工高、福利好、仲番五日工、準時收工、無咩壓力,而家真係去邊度搵!

刊登時間︰2006-08-20 10:50 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 8 月 19 日  星期六   晴天
滿足

像今天這樣的日子都不俗!

雖然今天要早起來上班,但公司又只有我一個人駐守,閒來没事幹就溫了點書,然後,筆記上多了很多個"?",就這樣過了一個悠閒的上午。

收工的時候,柏姬來電說想找馬騮,我就上了古董街找找看,馬就多多都有,馬騮就......不是比較大件就是相對地細件,而且價錢都不相宜,還是白走了一趟,我在想,找這些傳統擺設還是到大陸找可能合心意點。

然後坐村巴去做面部護理,才半個小時就到達,真快!做完面部護理就去做頭髮護理,相隔只三個星期又到髮型屋剪髮,對我來說應該是一個記錄,看了一個下午無聊雜誌,就變身成為白痴丁,面圓圓的白痴丁,似隻豬仔包的白痴丁。

本來還想去看死亡筆記,但没有人陪,又因應承媽媽回家吃飯而報銷了。吃過飯後還是想吃,一邊上網就一邊想念著我吃不出香檳味的香檳乜乜雪糕,於是去了久違了的百佳!想吃的時候是不該往超市的,我共買了三大袋吃的喝的,回到家就急不及待吃吃喝喝,吃飽的感覺好滿足

刊登時間︰2006-08-19 11:22 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 8 月 15 日  星期二   晴天
首映

今日又係番工啦,不過唔駛番學啦,越番份工越覺得:死啦!死啦!死啦!(比番學更死啦!死啦!我就黎要比足七個死啦佢!

原本以為今日有首映睇,點知係我放工收到張飛既時候就發現真係出事,點呢!騙局咁仲去唔去好!最後去左,真係一個騙局!晒我時間,最後諗住真係去睇場戲算數,點知去到間戲院原來摺左,頂!人生不如意事真係十常八九呀!我係咁同亞妹講今日咁黑既!然後佢開始講埋晒d恐怖野,真係好恐怖,如果只係因為仇恨可以令人做d咁既野既話,我覺得人既心魔真係好勁,可以令人眼裡只有恨,好在我仲覺得呢個世界好美好,呢個世界仲有好多好多好好人,可能d衰人已經被我既自動忽略隔離程式刪除左,幸好呢個啟動程序全年運作尚算正常者。

最後都係行街啦,諗起想買d野都係買唔到啦!最後行到十點,就番屋企勒!真係好無為,不過好耐無見妹妹見下傾下計都好開心既,只係晒埋佢d時間添,時間就係$$嘛,晒左佢好多$$,下次我會問清楚係咩先去架勒!

刊登時間︰2006-08-16 12:24 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 8 月 14 日  星期一   晴天
戲棚

今日如常地番工番學,越學就越覺得死啦!

去到巴士站的時候,發現撘了個戲棚做大戲,八卦的我就走去望望,我真係咁大個女都未去過呢種戲棚睇大戲!感覺有點恐怖,首先氣氛冷清,雖然有好多公公婆婆坐係度睇戲,但係佢地好似無相關的,或者有d係太專心啦!

係我經過的時候,佢地有的同時向我報以奇異的眼神,即係恐怖片果隻無啦啦一群人同時將個頭慢慢地、目無表情地移動到望住你果隻樣,我都知,無奶油一個我咁既年紀既人有興趣入去睇大戲既...,於是我都只係叫做行左一個圈,望左一望,就走勒。原來戲棚入面除左有人做大戲之外,仲有一d棚係比人燒香呀,唔知做咩咁既,不過奇怪既係,這邊廂在做大戲,那邊廂在吹d打,根本就唔知佢唱乜同播乜,我真係停左兩秒聽佢唱,只係知佢應該係唱緊國語啦,因為有字幕,但係內容就一d都聽唔到!

企左兩秒都開始心寒,因為唔知做咩d公公當我怪物望住晒咁,車又開勒,即閃。

刊登時間︰2006-08-16 12:03 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]