2007 年 1 月 17 日 星期三  |
| 0117 |
好...等我打埋聽日果份先
聽日去飲哦...應該都冇咩時間打blog嫁啦
唔知點解去完練波之後..隻眼好似好光咁
望咩都好光.......死啦
講返今日......蘇根同巨明返我屋企換衫
兩條友一黎就刷哂我d野食
蘇根呀...我會記住你嫁
累到我要洗微波爐
可惡...
人用微波爐你用微波爐
你竟然唔識用...
可惡
走果時...我同巨明換左條短褲
凍凍凍呀
風加上雨
感覺很爽唷^^
我地去到果時...遲哂大到
點知肥恆仲遲過我地
返到黎屋企.....
好眼花.....
|
| 刊登時間:2007-01-17 07:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 1 月 16 日 星期二  |
| 0116 |
今日派卷.....
唉......
2個字.........
死哂............
別提啦
覺得自己好似垃圾
唉.............. |
| 刊登時間:2007-01-16 07:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 1 月 15 日 星期一  |
| 0115 |
聽日就要返學啦
好唔想派卷...
唉.....
命苦
------------------------------
好想去嘉年華呀
|
| 刊登時間:2007-01-15 12:35 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 1 月 12 日 星期五  |
| 0112 |
考完試啦...
終於告一段落啦
所以我地就去左唱k
4樓冇位喎...咁多人既
咁未去5樓lo
5樓靚好多
我地又不停不停咁唱
唉....結果....未係喉沙lo
慘慘慘
返到東涌上左咖哩屋企坐左陣就返左屋企lu
今日好正...代價就係我銀包得返20蚊
哈哈...之後既日子唔知點算
點算好呀........... |
| 刊登時間:2007-01-12 07:31 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 1 月 11 日 星期四  |
« | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | ... | 30 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|