2006 年 12 月 21 日 星期四  |
| 2006-12-21 |
今日係放假既第1日..一早就起左身啦.可能慣左啦!
今日用左1個鍾終於更新左個blog..幾靚呀~~hehe
聽日9點鍾要返學校補習呀..
好早哦~~
天氣真係好凍呀...今日沖涼果時凍到唔想沖完/
------------------------------------------------------------------------
其實那種感覺是甚樣呢....很難去觸摸..
放得假耐.會唔會忘記呢??..... 想念
|
| 刊登時間:2006-12-21 10:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 20 日 星期三  |
| 2006-12-20 |
今日聖誕聯歡呀~~好正..我地班有好多正野食呀...巧味^^
今日真黑仔哦!抽禮物都抽唔到我!
放左學我地成班8個人去左睇戲..
套戲幾好睇既..點知最尾冇結局...要等下一集..
我地個個都o哂咀..我地好火...!!
@@@@@@@@@@@@@@
放假lu,不過只係放2個星期,時間好短呀.
我要溫書溫書...^^加油.fighting~ |
| 刊登時間:2006-12-20 09:21 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 19 日 星期二  |
| 2006-12-19 |
聽日就係聖誕聯歡啦
有咩野食呢....一諗起就肚子餓了.....
今日上pe堂....好黑仔...係咁比人打...
今日pe堂非常非常無聊,玩合作....要我地運人過過條繩...好難...d人企係我隻手上面..好痛!!
下課鍾響起了,我們到操場打波
去到6點半..我同max送大興...大興好型...有車都唔搭..^^
返到屋企..約人聽日去睇戲
聽日著多件衫先.驚戲院凍凍... |
| 刊登時間:2006-12-19 09:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 18 日 星期一  |
| 2006-12-18 |
天氣很好呀~冇落雨..但好凍..凍死我啦....
今日我地班傻傻地...係到開暖氣...開到鬼死咁焗...時焗時凍..好易感冒呀!!
聽日要測g maths,對我黎講算幾易既..但都係要溫..
有時以為自己識,冇咩溫,到做果時又唔識....果時就大鍋
聽日星期2...正呀...返埋聽日就聖誕聯歡...
我地班自己整野食..唔知好唔好味呢~hehe
難食唔食嫁 ~~~哈哈~!!!
果日應該好好玩嫁啦....
其待... 其待... 其待... 其待... 其待... 其待... 其待... 其待... |
| 刊登時間:2006-12-18 09:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 17 日 星期日  |
2006-12-17  |
呀.....咁快就星期日啦.....2日假期又過左
聽日要返學lu..有冇人知幾時聖誕聯歡嫁~?.?
聽日又要返學lu...個天好怪..返學就落雨...放假就鬼死咁好天....比佢玩死~
返多3日就放假啦....要溫書...加油加油fighting~
今日成日係屋企混混onon..無聊...
放假總係無無聊聊咁過.....
本來今日想去睇戲ge...最衰蘇根病左..肥恆又死都要人陪,'唔去'= =
最後都冇去到.......
今日我精神有d問題 ...岩岩係青山出黎係咁嫁啦..哈哈
希望聽日唔會啦........唔唔,我要堅持到底~fight |
| 刊登時間:2006-12-17 06:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|