2007 年 1 月 1 日 星期一  |
| 0101 |
新既一年啦...哈哈
上年做錯左既野,今年唔會再做
今年有好多新既目標..
一定要考好e個試
仲有..........haha...唔講
今日睇飛輪海講廣東話...笑到肚痛
"新年啦,新年之後又新年啦....都10年啦老世"..哈
仲有兩日返學....之後就考試..要加把勁
Fighting~~加油
今日b-box又進步左啦........
突然間好想去唱k tim...考完試先啦
呀...仲有去天馬檻...
Happy new Year
|
| 刊登時間:2007-01-01 07:45 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 31 日 星期日  |
| 1231 |
今年最後既一日.......
諗返起06年真係做左好多野...
哈.....過去既算啦
距離會考仲有年半..
今世食粥食飯就睇果刻
希望會past過啦
但機會真係好微
傻的...諗咁遠做咩呢...豬
考試呀.......
好好好緊張
今日真係好無聊......
哂時間.....
最後..
今日我學左句新加坡話
'莎郎嘿唷' |
| 刊登時間:2006-12-31 06:55 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 30 日 星期六  |
| 1230 |
天氣有點反常...熱透了
我又做左隻豬lu,11點兒才起身..
豬來了.............
尋晚溫a maths...MI好難呀~
諗住搵亞sir星期一返學校同我溫
點知佢話星期3先...
咁多人一齊溫點問呀......
化學仍然一頭霧水.....
唉.....
仲有幾日ja....
溫唔溫得切呢....
真係想時間停低...
----------------------------------------
同大家玩個心理測驗
做 這 測 驗 ..
其 實 這 個 測 試 不 錯 ,
過 程 好 簡 單 ,
在 下 面 的 短 文 裡 數 有 幾 個 " F "
FINISHED FILES ARE THE
RESULT OF YEARS OF SCIENTIFIC
STUDY COMBINED WITH THE
EXPERIENCE OF YEARS
數 完 了 吧 ?
回 帖 後 , 你 就 可 以 知 道 自 己 係 唔 係 " 天 才 "
唔 係 IQ 題 尼 咖 , 不 過 個 測 試 好 有 意 思 ..
以下內容跟據回覆才可瀏覽
==============================
確 定 有 幾 個 F 了 ?
咁 有 幾 多 個 F ?
三 個 嗎 ?
其 實 有 六 個 , 我 冇 呃 你 咖 !
唔 信 , 再 讀 一 次
FINISHED FILES ARE THE
RESULT OF YEARS OF SCIENTIFIC
STUDY COMBINED WITH THE
EXPERIENCE OF YEARS
想 知 道 為 什 麼 嗎 ?
我 們 的 腦 袋 是 沒 有 辦 法 處 理 " OF "
不 可 思 議 吧 ?
如 果 你 第 一 次 就 算 有 六 個 F 的 話 , 你 就 是 所 謂 的 天 才 。
如 果 你 第 一 次 只 數 了 三 個 , 你 就 係 正 常 人 ,
至 於 連 三 個 都 數 唔 到 的 話 , 就 建 議 你 去 看 醫 生 。
真 係 不 可 思 議 ...
|
| 刊登時間:2006-12-30 07:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 29 日 星期五  |
| 1229 |
寂寞既晚上
對住幾本書本...
諗起一d野....
-------------------------
今朝11點先起身呀....
訓左12個鍾..成隻豬咁..
係屋企混混onon過左4個鍾
玩左陣電腦..依家先溫書
死啦..化學好難呀
A maths仲未溫...
唉...隻豬入左camp.問唔到佢tim
算啦..溫a maths先
今日好凍凍呀..要著多d件衫哦~ |
| 刊登時間:2006-12-29 08:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 28 日 星期四  |
2006-12-28  |
1227
我朝早去左miss許婚禮....
miss好靚女呀...
唔知我第時既老師咩樣既呢....
hehe^^
我今日影左好多相呀..但唔得閒up上電腦到
遲下先啦....
我地去完miss婚禮.我地成廿幾人就去左唱k...
去到等左一陣就有房lu...正呀..大房
當日我地好似傻哂咁...
一到左愛情陷阱首歌...個個係咁大聲大聲咁唱
唱到我今日把聲沙哂.....
班女仔成日入黎我地房倒亂
哈哈~~好搞笑
唱完k..我地行左陣街..就返左屋企lu
成晚都好累......11點終於頂不順..訓左
--------------------------------------------------
1228
今日又返左去補物理呀.....
今日一定要溫書.....
1點去左英文到...溫左少少..明明地lo
4點返左黎屋企...
客死我...佢地食緊晚飯
哈哈~傻笑左一下...
望望個天..天都未黑就食飯..哈哈~傻笑
好啦..我沖涼溫書lu..今日就咁多啦..^^
|
| 刊登時間:2006-12-28 07:14 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|