2007 年 1 月 1 日  星期一   晴天


0101

新既一年啦...哈哈

上年做錯左既野,今年唔會再做

今年有好多新既目標..

一定要考好e個試

仲有..........haha...唔講

今日睇飛輪海講廣東話...笑到肚痛

"新年啦,新年之後又新年啦....都10年啦老世"..哈

仲有兩日返學....之後就考試..要加把勁

Fighting~~加油

 

 

今日b-box又進步左啦........

突然間好想去唱k tim...考完試先啦

呀...仲有去天馬檻...

 

Happy new Year

 

刊登時間:2007-01-01 07:45 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 12 月 31 日  星期日   晴天


1231

今年最後既一日.......

諗返起06年真係做左好多野...

哈.....過去既算啦

距離會考仲有年半..

今世食粥食飯就睇果刻

希望會past過啦

但機會真係好微

 

傻的...諗咁遠做咩呢...

考試呀.......

好好好緊張

 

今日真係好無聊......

哂時間.....

 

最後..

今日我學左句新加坡話

'莎郎嘿唷'

刊登時間:2006-12-31 06:55 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 12 月 30 日  星期六   晴天


1230

天氣有點反常...熱透了

我又做左隻豬lu,11點兒才起身..

豬來了.............

尋晚溫a maths...MI好難呀~

諗住搵亞sir星期一返學校同我溫

點知佢話星期3先...

咁多人一齊溫點問呀......

化學仍然一頭霧水.....

唉.....

仲有幾日ja....

溫唔溫得切呢....

真係想時間停低...

----------------------------------------

同大家玩個心理測驗

 

 

 

做 這 測 驗 ..

其 實 這 個 測 試 不 錯 ,

過 程 好 簡 單 ,

在 下 面 的 短 文 裡 數 有 幾 個 " F "


FINISHED FILES ARE THE

RESULT OF YEARS OF SCIENTIFIC

STUDY COMBINED WITH THE

EXPERIENCE OF YEARS


數 完 了 吧 ?

回 帖 後 , 你 就 可 以 知 道 自 己 係 唔 係 " 天 才 "

唔 係 IQ 題 尼 咖 , 不 過 個 測 試 好 有 意 思 ..



以下內容跟據回覆才可瀏覽














==============================

確 定 有 幾 個 F 了 ?

咁 有 幾 多 個 F ?

三 個 嗎 ?

其 實 有 六 個 , 我 冇 呃 你 咖 !


唔 信 , 再 讀 一 次


FINISHED FILES ARE THE

RESULT OF YEARS OF SCIENTIFIC

STUDY COMBINED WITH THE

EXPERIENCE OF YEARS


 

 

 

想 知 道 為 什 麼 嗎 ?

我 們 的 腦 袋 是 沒 有 辦 法 處 理 " OF "

不 可 思 議 吧 ?


如 果 你 第 一 次 就 算 有 六 個 F 的 話 , 你 就 是 所 謂 的 天 才 。

如 果 你 第 一 次 只 數 了 三 個 , 你 就 係 正 常 人 ,

至 於 連 三 個 都 數 唔 到 的 話 , 就 建 議 你 去 看 醫 生 。
真 係 不 可 思 議 ...

 

刊登時間:2006-12-30 07:08 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 12 月 29 日  星期五   晴天


1229

寂寞既晚上

對住幾本書本...

諗起一d野....

-------------------------

今朝11點先起身呀....

訓左12個鍾..成隻豬咁..

係屋企混混onon過左4個鍾

玩左陣電腦..依家先溫書

死啦..化學好難呀

A maths仲未溫...

唉...隻豬入左camp.問唔到佢tim

算啦..溫a maths先

今日好凍凍呀..要著多d件衫哦~

刊登時間:2006-12-29 08:06 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 12 月 28 日  星期四   晴天


2006-12-28 開心

1227

我朝早去左miss許婚禮....

miss好靚女呀...

唔知我第時既老師咩樣既呢....

hehe^^

我今日影左好多相呀..但唔得閒up上電腦到

遲下先啦....

我地去完miss婚禮.我地成廿幾人就去左唱k...

去到等左一陣就有房lu...正呀..大房

當日我地好似傻哂咁...

一到左愛情陷阱首歌...個個係咁大聲大聲咁唱

唱到我今日把聲沙哂.....

班女仔成日入黎我地房倒亂

哈哈~~好搞笑

唱完k..我地行左陣街..就返左屋企lu

成晚都好累......11點終於頂不順..訓左

--------------------------------------------------

1228

今日又返左去補物理呀.....

今日一定要溫書.....

1點去左英文到...溫左少少..明明地lo

4點返左黎屋企...

客死我...佢地食緊晚飯

哈哈~傻笑左一下...

望望個天..天都未黑就食飯..哈哈~傻笑

好啦..我沖涼溫書lu..今日就咁多啦..^^

 

 

刊登時間:2006-12-28 07:14 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


showhei
暱稱: show
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
1007
0908
0902
0901
0830
文章分類
全部 (146)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
cmh_1210
ka_ming1990
kennywong1104
loveching718
love_karen910
yoyammie_520
yo_yo_1210
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 146
留言總數: 127
今日人氣: 2
累積人氣: 3003
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed