2006 年 11 月 21 日 星期二  |
| 2006-11-21 |
今日係學校旅行呀........一早就比亞max call左落去買野食,嘩.遲到啦....8點14分啦...我地急急步行返學校....點知返到去原本冇人係門口= =.......果時諗"搵笨"...
上到班房坐左陣....終於聽到亞sir講落去...點知落到去原來架車仲未到...又搵笨><
到左目的地lu...用左成1個半鍾先到....坐到patpat痛...原本今日諗住玩個夠本....但天意弄人....竟然落雨....害得我們成身濕哂...後黎...將計就計.去左玩激流......第1次...我地縮埋一舊...到左第2次...我地灘開雙手...d水迎面沖向我塊面到...成身濕哂....感覺好棒啊!
唔經唔覺.....3點半啦......又時候要回程. 上到車上面...架車d冷氣凍到飛起呀....但過左陣...我凍到訓著左.....返到黎6點lu...天都黑哂....返到屋企即黑沖涼..打左個電話...玩陣電腦就訓教lu......今日可以講係個好無聊既旅行
|
| 刊登時間:2006-12-02 02:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|