2006 年 12 月 16 日 星期六  |
| 2006-12-16 |
今日係星期6...我起身望望個鍾. 11點= =..我趕唔到去遠足...
好無奈....
所以我就係屋企睇戲[墨攻]...
好好睇呀...
墨者救梁城果到好正..墨者好型仔呀...^^
5點鍾..我地去左踢波,等左8個字先有波踢...悶死我...
亞基成日話我[篇咀]..><扮可愛
佢都傻嫁.我邊有[篇咀]呀....可惡~
返到黎好累呀... 今日終於冇落雨啦....
好正..但好凍
|
| 刊登時間:2006-12-16 10:07 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 15 日 星期五  |
| 2006-12-15 |
黑色星期5,,,落日都係落住雨
係學校望出街...滴滴滴..好多雨呀....
今日一行入去b班..肥恆係到笑....佢竟然睇得出我個心諗咩..哈哈(肥恆唔好講)
今日中文試驗好難呀....聆聽同閱讀都係識一半唔識一半...果個巧婦同唔知咩..完全聽唔到
放學啦...有2日假期哦~聽日去唔去到行山呢....聽日唔好落雨,nonono,don't rain
媽媽尋日出左院lu..佢冇事呀^^..尋日我自己做哂全屋家務
今日係咁多啦.88 |
| 刊登時間:2006-12-15 06:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 14 日 星期四  |
2006-12-14  |
12月14啦...距離考試差廿日都冇....大家要開始溫書lu
e個聖誕假有得去旅行啦....又要返黎補習又要溫書...
唉...點解唔可以早d考呢
e幾日個都落雨呀.....我諗星期6個遠足都凍過水啦...
今日我落去m記買野食....哈哈~識人...比多左個蘋果pi我...咁少嫁..算啦...好過冇
原本d女仔好傻嫁(哈哈,你見到唔好嬲喎)....鍾意人地讚佢...(唔好打我呀) ..
^^hehe....今日讚住你dd先啦...廢事你驕呀~哈哈~
第日再讚過你~~ |
| 刊登時間:2006-12-14 09:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 13 日 星期三  |
| 2006-12-13 |
今日整日係落雨天呀,唔通連個天都唔鍾意我?<<<<<< e句係未好熟呢
希望星期6唔好落雨啦,咁我就可以去遠足啦.^^
今日我成日都眼花呀..老花呀,咁細個老花好慘呀...成日睇錯野..一時睇錯人換左眼鏡,一時認錯人..唔通係關落雨事,^^
返到屋企,亞媽去左醫院檢查,如果冇事既話睇日應該會返,本來我諗住今日可以玩個通霄
但亞哥返左黎...(部電腦係佢房到)咁我為有做返乖乖仔啦..哈哈^^
今晚我同亞哥食飯,我地好少可得兩個一齊食...感覺幾好呀...
今日好累呀...加上老花..都係早訓為妙....好..各位...晚安啦 |
| 刊登時間:2006-12-13 08:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 12 日 星期二  |
| 2006-12-12 |
sor呀大家..尋日火得濟,識我既人都知我唔係個講粗口既人,尋日例外的..
今日返到學校行左上班房,跟住原來要早會..落返黎= =無奈
入到禮堂,講個校長係到講野...係咁係到哂命..佢仲係到唱歌= =好難聽呀
體育堂我地打排球,我開左球靚波..全場為我鼓掌 ,哈哈...感覺好爽呀
入到小食部.見到d女仔玩體操,佢地有得玩木馬,好想玩..但廢事出去...驚比人話扮野
今日寫到咁多啦. |
| 刊登時間:2006-12-12 08:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|