2006 年 12 月 6 日 星期三  |
| 2006-12-06 |
今日四點鍾去左幫wcb小學練波,人地有男有女..一開始對住男仔果隊,佢地得6年班ja,所以我就讓佢地,死人馬嬲都唔理佢地既感受....係咁入人地波...人地小小既心靈就比佢傷透了....好在佢地都冇哭
到女仔果隊啦....唔駛講..我一定會讓佢地...原來d女仔踢波都幾勁嫁喎....我見到有一個女仔好得意呀..好想meet佢 ^^,最衰今日冇帶相機...未影低佢^^
死啦,發姣tim,hehe~~ ....
到左最後,差d比女仔隊入一球...好在唔入,未比人笑大個咀呀!!
走果時....死人吳紅杰竟然話小豬衰樣,好可惡呀 ,小豬係最靚仔嫁....跟住我串返佢個李準基...死人巨明又加把咀入黎...兩條友好可惡呀~
踢完波,返到屋企都係混混onon....
|
| 刊登時間:2006-12-06 08:12 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 5 日 星期二  |
2006-12-05  |
心情還是很糟......
今朝返到學校以為要上早會...所以係下面坐下....點知打左鍾先知唔駛上...無奈
今日中文測作文.....好易....好在都識....但逃到第1劫,逃唔到第2劫...物理竟然要測驗呀,我完全唔知有e回事...結果點?.....係人到知啦.............戰死沙場....答左4題..其他死哂= =
到左英文堂,正準備落去果時....比蘇根同金襲擊...打到我條尾龍骨好痛....呀~會唔會死嫁..會唔會生唔到bb嫁...
話咁快11點lo..肥bon同fish叫我地留睇人p send...我地諗住買野食返黎邊睇邊食...點知返到黎..................兩個走鬼左....無奈@!!搞到我地仲趕返黎...算吧........跟住返左屋企lu
|
| 刊登時間:2006-12-05 05:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 4 日 星期一  |
2006-12-04  |
受左d事既影響,今日好冇心情.....電話都不想打多過
唔明點解個個都係咁講....早知就唔好問佢地.....唔知好過知
唔知依家想點...好煩呀.~~~~
唉.....算了吧...
寫咁多算啦
|
| 刊登時間:2006-12-04 08:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 3 日 星期日  |
| 2006-12-03 |
今朝我同亞爹去左醫院呀....因為我亞嫲入左院呀....我地係東涌飛的去醫院....嘩...原來坐的士出街好型嫁喎....見住個計錢表不停咁跳....那種感覺真係好爽.....全程二百幾蚊...不過亞爹識得個的士佬.唔駛比錢^^爽
去到醫院...見到亞嫲冇事....個心舒服哂.....跟住我買左d野..就返屋企
今晚我地打邊盧呀.....其實我都唔係好鍾意打je....不過天氣凍...
今日都諗唔到有咩寫..寫到e到算啦. |
| 刊登時間:2006-12-03 04:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 2 日 星期六  |
| 2006-12-02 |
今日好無聊呀.....成日混混onon就過左日啦....
今日睇左好多小豬既節目......好搞笑呀 ...小豬講英文真係好搞笑....."yo checkit out boy"依句比佢笑死啦...哈哈^^
今日冇咩好打呀...搵d相貼下就算啦..全部都係我既好兄弟


 |
| 刊登時間:2006-12-02 08:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|