2006 年 12 月 26 日 星期二  |
| 1226凍 |
雖然唔好聽.但歌詞很有意思....
幾分
歌手:羅志祥 | 作曲:小安
填詞:小安 | 編曲:小安/林於賢
不管昨天 你對我說過了什麼
今天的我還是依然 依然沉默
兩個人生氣著 看著誰先捨不得
何必這樣 來試探我們的緣份
*不管昨天 我對你說過了什麼
今天的你還是依然 依然自我
問著要到什麼時候 才會覺得無法忍受
難道這樣 才證明愛得有多深*
#所以愛有幾分 這是你不停的疑問
你的心裡對我有多認真
何必執著在我的部份
所以愛有幾分 這是你永遠的疑問
只有最後 一切才有定論#
REPEAT*#
沒有值不值得 當失去了有什麼好爭
就在轉身之後 我的不捨有多麼的真
REPEAT#
只有最後 一切才有定論
|
| 刊登時間:2006-12-26 08:32 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 25 日 星期一  |
12月25  |
病左..........
朝早去左睇醫生...感冒喎
--------------------------------------
算啦..諗唔諗都改變唔到事實...
認命吧啦 |
| 刊登時間:2006-12-25 08:47 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 24 日 星期日  |
| 2006-12-24 |
Persisted
Persisted is the victory....
Regardless of anything
Must Persisted
----------------------------------------------
原本聽歌可以忘記好多野.....
頂住呀....唔可以泄氣
----------------------------------------------
사랑 있는다 상처
|
| 刊登時間:2006-12-24 06:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 23 日 星期六  |
| 2006-12-23 |
死啦...今日冇溫書tim...聽日再努力過
唉.......
天氣真係時熱時凍呀.....比佢玩死
我都傷風了...好慘!!
肥佬黎....你要加油呀...你實得嫁...!!努力減肥啦^^憤鬥
------------------------------------------------------
如果唔係我親眼見到..我一日都唔會信~
------------------------------------------------------

|
| 刊登時間:2006-12-23 08:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 22 日 星期五  |
| 2006-12-22 |
開心既一日..做左一件好好好開心既事...
今朝7點起左身啦...9點返左去補物理,力學都幾易呀.但熱學好難!!
亞sir遲大到...我地等左佢半個鍾..補到11點...
11點我地去左食野...食完野玩左陣..佢地返哂屋企.得我一個返去補英文...
英文真係好難呀...睇黎我要加油加油啦.. <<,幾man呀^^
之後4點就返左屋企啦...累累累...
同某某傾左陣電話^^...
↑↑↑↑↑↑↑↑
知嫁啦..遲下你有多張聖誕卡收嫁啦
6點啦...出左去做節..同親戚食飯..
坐車出去果時竟然大大大塞車..塞左半個鍾..等呆了
7點搭11先到....佢地已經食住等我地...好唔好意思咁
9點鍾我地就坐車返黎..10鍾終於返到黎啦
出去食一餐飯就返黎..都幾無聊下
聽日我又要溫下書啦..張卓熙...唔可以再咁懶嫁.....加油呀~ |
| 刊登時間:2006-12-22 10:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|