2006 年 12 月 1 日 星期五  |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
|
| 刊登時間:2006-12-01 08:14 PM |
2006 年 11 月 30 日 星期四  |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
|
| 刊登時間:2006-11-30 02:03 PM |
2006 年 11 月 29 日 星期三  |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
|
| 刊登時間:2006-11-29 06:44 PM |
2006 年 11 月 26 日 星期日  |
| 2006-11-26 |
今日去左做projeck呀 .....做到一半....肥bon黎左...佢拎左d唔知咩黎又似花生既手信返黎......味道很怪啊!聽佢講泰國有好多人妖啊!原來 d人妖真係自宮左...諗起都核突啦....真係好想去見識下..
做完projeck....我同輝.君去左7仔食lunch...食完我地同fish,肥bon去打排球....我地3個男仔同2個女仔玩鬥波.書左要騎牛牛....最後我地比班女仔打敗左= =..我地派左亞輝去受罰, 笑死我....過左一陣,有管理員踢我地走........我地去左第到打....打到4點..大家各自各返屋企lu.... |
| 刊登時間:2006-12-02 03:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 11 月 25 日 星期六  |
| 2006-11-25 |
今日係小弟生日....係十幾年過得最寂寞.....班fd個個唔係有野做就返大陸.....= =..朝早起身比幾個fd拉左落街傾計..傾到11點..個個返大陸...冇個有我心..可惡. ..今年收左3份禮物....好在有人識送錢姐....hehe^^
|
| 刊登時間:2006-12-02 03:26 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|