2006 年 12 月 11 日 星期一  |
2006-12-11  |
今日好火呀..唔講粗口唔得
d人都on99,唔幫佢買飯,係到發撚哂顛,正pk
好撚火呀..冇野講
sor..今日火氣重..失禮失禮
|
| 刊登時間:2006-12-11 03:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 10 日 星期日  |
| 2006-12-10 |
今朝起身上左個網...見到報紙登在尋日我地學校....
我覺得我地學校有d扮野..其實唔係學校ge,係我地個校長扮野lo
人地open day.我地open day,點解我地會比人登左上報呢..
跟住鄭蚊send左個網黎,原來尋日yumiko係東華走光,開頭聽佢講果時都唔信..但睇左原來係真
我覺得佢好慘呀..我諗下年佢都唔會再參加東華啦..
原來聽日唔駛學校嫁喎/...我依家先知...好彩問左人姐.未到時返左law死我
亞哥仲有兩日就返啦,我又冇電腦玩啦...千萬唔好咁快返黎呀
今日係到諗''''中四啦...咁快就過左3個月...好驚過左中5見唔到大家,好想d時間過慢d呀...
今日肥bon生日呀....冇買到禮物比佢
哈哈 ,我生日佢都冇送野比我啦,hehe~算啦..打個電話比佢講句生日快樂就算啦 |
| 刊登時間:2006-12-10 07:50 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 9 日 星期六  |
| 2006-12-09 |
對我黎講...今日好無聊
原本今日想返學校睇下,但12點先起身,所以都廢是返lo,原來有部電腦都係好悶嫁
今日比個上網玩死,成日都斷線,上網又好慢.想上個網都要成1分鍾先load到.好難先上到黎打blog je
媽媽今日去左照x光...要星期3先知有冇事...好想快d到果日呀...希望冇事啦..
有時放假又等返學,返學就等放假,真係怪....我想快d返學呀~悶夠了
哈哈,今日偷食左亞哥個生日蛋糕,
希望佢返黎唔會鬧我啦...
|
| 刊登時間:2006-12-09 07:39 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 8 日 星期五  |
| 2006-12-08 |
今日我亞哥生日,佢去左泰國...哈哈...部電腦係我嫁啦^^
朝早好早起左身....比我老豆嘈醒左....訓唔返
原來放假真係好悶嫁....加上冇野做....好似坐監咁
近排鍾意左b-box呀..b-box姐係用口發出有節奏既聲音,唔知我可唔可以學到呢...我正係識扮鼓聲同釘釘聲..依家學緊..遲下可能識既
到左5點半,我地又去左踢波lu....好累呀~~
亞媽星期一要入院檢查呀,希望佢冇事啦.... |
| 刊登時間:2006-12-08 09:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 7 日 星期四  |
| 2006-12-07 |
今日神咁早比班友呃左我落去....好無奈!!返到去得我同張飛打波..佢地去哂睬排....悶到死呀
見到d亞sir,miss跳舞...好想笑...佢地跳跳下隻舞..突然冇左音樂..全場一片寧靜...
到左12點啦..佢地放左...我地去左美食坊食野,,但見d野唔好食就去左m記....你估e兩幅相係咩黎...亞差既身體一部份

哈哈,唔好諗衰野呀,,手黎嫁ja^^
1點返到學校,,坐左陣就去左p send.3點半終於走得啦....我一落到操場就見到

兩個籃球竟然掛左係上面......我呆左...跟住玩左一陣....怪事又黎啦= =
子健竟然入樽= =好勁好叻仔呀...比佢笑死
最後我地比人趕走左.林走前影左張相
,就係佢趕走我地嫁啦....
|
| 刊登時間:2006-12-07 04:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|