亞素的生活
我的生活日日到唔同...十分有趣的..但係有時開心..有時唔開心...我希望大家可以支持下我…你哋嘅支持係我嘅力量…希望你哋多d留言!!
sosue
暱稱: 囡囡
性別: 女
國家: 香港
« March 2020 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
2008-08-19
一年後的見面
2007-12-23
2008-01-16
2007-12-20
文章分類
全部 (131)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
ceci嘅日記
lulu-yeah-lulu
~~ 大本營~~留言...
~阿素~之家~留言板
〔 〒櫻洛..... ☆も ...
*口給...的留言
*小孖星...星*...的奇...
吾暈日記
阿琪
阿琪嘅留言板and日記
海瓊Lala留言板
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2007 年 12 月 19 日  星期三   陰天


2007-12-19 無奈 分類: 未分類

 今日佢電腦堂先返來..我好開心AR...佢返來上堂...但係又唔係好開心...因為我同佢一直到無講過野...但係又唔知道點解...感覺上覺得BOINNE同佢一齊...我好驚失去佢...JOJO琴晚問我嘅問題...想左成晚...我諗我可能真係鍾意左佢...今日有D衝動想同佢講一句..我好鍾意你AR...好想同你一齊...我亦到無後悔過個一晚



2007 年 12 月 17 日  星期一   晴天


2007-12-17 分類: 未分類

今日有D唔舒服...放左學行左一陣..就回家休息....一sleep就sleep到5:30就起身...一起身home無人...自己又好悶...跟住就去左觀塘到行..同海瓊行左一陣間街..跟住就左去睇下米仔起唔起到...點知佢起..仲比佢見到我...跟住我同海瓊繼續行街...陪我睇袋..跟住佢就打比我叫我同佢一薺食飯...之後我哋就去左食吉野家...食完之後我就跟左佢落去做野個到..佢仲推介一個袋比我..佢話好合我....之後我行左好耐到睇唔合...到最後到起佢個到buy左..佢仲比左個員工價我...跟住我哋就等佢放工..仲問左佢去唔去睇film...佢最終到無同我哋一薺去睇...而我哋亦到無去睇到..跟住佢sd個messenger比我...佢又傷左我系少少....但係唔知點解無咩感覺...可能我亦到放棄左....跟住我哋就去左我識得個個阿姨個間鋪頭食碗仔翅....真係好好味ar!!好想再食多次ar....不過又唔知道要等到幾時呢???



2007 年 12 月 14 日  星期五   晴天


2007-12-14 分類: 未分類

 今日我又可以見到啦!!佢早上打比我叫我起身...起個一刻真係好幸福ar.....我返學先過佢...跟住我同jojo出左buy野..跟住再叫佢出來同我一起...佢拖住...抱住我真係好溫暖..好幸福ar....跟住我哋放學就打算一齊去唱k....點知jojo醒起今日要去西田到見工.....跟住我就陪jojo去見工...而佢就無去到....見完之後我哋就去左唱k...好可幸福e種感覺起我身上停留左一日晚嘅時間..就走了...我收到佢個messenger...我個心好似比人恨恨切傷...我個心起我個一刻感到好痛...好想喊...但係又唔可以比人知道..真辛苦...好再有幾日比我静下



2007 年 12 月 13 日  星期四   陰天


2007-12-13 分類: 未分類

 今日我接受左米仔嘅愛...我好開心..但係又好擔心....到唔知點解會係咁...可能某d原因令我有咁ge想法...但係我嘅直覺話比我聽同佢一起會好開心...所以我接受佢...但係我哋唔可以比人知道...真係有d難道!!!!!



2007 年 9 月 29 日  星期六   晴天


病左 分類: 未分類

今日我去左睇Doctor...Doctor話我感冒同氣管炎...唉咳足成個星期...終於咳到咁樣...而且食藥仲食到手到震....唉真辛苦...希望快d好返!!