今日有D唔舒服...放左學行左一陣..就回家休息....一sleep就sleep到5:30就起身...一起身home無人...自己又好悶...跟住就去左觀塘到行..同海瓊行左一陣間街..跟住就左去睇下米仔起唔起到...點知佢起..仲比佢見到我...跟住我同海瓊繼續行街...陪我睇袋..跟住佢就打比我叫我同佢一薺食飯...之後我哋就去左食吉野家...食完之後我就跟左佢落去做野個到..佢仲推介一個袋比我..佢話好合我....之後我行左好耐到睇唔合...到最後到起佢個到buy左..佢仲比左個員工價我...跟住我哋就等佢放工..仲問左佢去唔去睇film...佢最終到無同我哋一薺去睇...而我哋亦到無去睇到..跟住佢sd個messenger比我...佢又傷左我系少少....但係唔知點解無咩感覺...可能我亦到放棄左....跟住我哋就去左我識得個個阿姨個間鋪頭食碗仔翅....真係好好味ar!!好想再食多次ar....不過又唔知道要等到幾時呢??? |