亞素的生活
我的生活日日到唔同...十分有趣的..但係有時開心..有時唔開心...我希望大家可以支持下我…你哋嘅支持係我嘅力量…希望你哋多d留言!!
sosue
暱稱: 囡囡
性別: 女
國家: 香港
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
2008-08-19
一年後的見面
2007-12-23
2008-01-16
2007-12-20
文章分類
全部 (131)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
ceci嘅日記
lulu-yeah-lulu
~~ 大本營~~留言...
~阿素~之家~留言板
〔 〒櫻洛..... ☆も ...
*口給...的留言
*小孖星...星*...的奇...
吾暈日記
阿琪
阿琪嘅留言板and日記
海瓊Lala留言板
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2007 年 2 月 5 日  星期一   晴天


測中文reading 鬱悶 分類: 未分類

今日放左學要去hall到測中文reading.....不過起測之前...我哋就要上PE堂...而且仲要考試...知唔知道要考咩呢???答案就係考平行木...不過E個平行木嘅考試並非想像中咁簡單....要起平行木到(打關斗)....E一個到唔係問題...我起(打關斗)嘅時候...我唔小心整到肩膀同頸嘅神經線搞到我勁痛...好再有亞吾雲同君姐佢哋HELP ME按摩先無咁痛....但係此終到影響左我考試嘅實力...考考就好想SLEEP...但係唔得我一定要支持下去.....最後我到支持到考試嘅最後的一分鍾....一返到屋企就沖涼..沖完之後連飯到唔食就SLEEP啦!!!真係好彼倦AR!!!仲好痛AR!!!



2007 年 2 月 1 日  星期四   晴天


今日遲到ar!! 分類: 未分類

今日我好早就出門口...點知道就遲...原因係我遇交通意外...不過你哋放心..唔係我...只不過係人哋....今次嘅塞車真係塞左好耐下....由我一上到車就開始塞車....跟住一塞就塞左一個鐘..真係好耐.....我起bus到聽人講...話好似撞到校bus...所以就搞到咁樣...差唔多9點先返到學校...搞到我唔係好想返學..不過我最終到返左學....返到學校好多人遲到ar!!排左好長嘅隊....一搞就搞到9點幾先返得上去上堂....君姐佢哋仲e為我唔返...唔知我仲咩野...不過我就起下面大堂見到君姐....跟住我話君姐聽why會咁樣....第一堂係上商業堂...我上得個一陣就落堂...時間真係過得好快....今日嘅遲到真係難忘ar!!!



2007 年 1 月 31 日  星期三   晴天


湯圓生日 分類: 未分類

湯圓祝你生日快樂ar!!!!同唔到你慶祝真係sorry ar!!!

                  生日快樂!!!



2007 年 1 月 30 日  星期二   晴天


今日係吾雲嘅生日 分類: 未分類

今日係吾雲嘅生日之外.....仲有係我可能係起學校到....最後一年影全班相嘅日子....十分有記念價值.....我記得上年影左好多相...eg:陽光大使、領就生、衛生及健康大使等等...完全係由朝影到黑...真係好難忘ar!!!

             吾雲祝你生日快樂ar!!!!!



2007 年 1 月 22 日  星期一   晴天


去左話整頭髮 分類: 未分類

今日係放完綜合活動嘅第一日....逢星期一到要全校一齊集會....點知企起我隔離個班F.1....企起前面頭個幾個女仔就話......e個姐姐剪左頭髮.....睇落去有d怪........其仲一個女仔......就話我到係覺得個個姐長頭髮好睇d......我聽完之後就望一望佢哋...跟住佢哋就無講野....

跟住放左學就同mother講返....跟住mother到話有d怪...跟住就去左整頭髮...一去左就同個靚仔講返...跟住我哋就決定駁髮......跟住mother就話不如染頭髮啦........一次過整曬佢.....跟住我哋就傾染咩色.....傾左一陣.....最後就左啡色不過係太陽曬落去嘅色....跟住佢help整嘅時候...仲我傾左好多計....整左幾個鍾...終於ok啦!!!跟住我仲問左佢拎msn....佢仲同我講...下一次再搵嘅時候...我已經去左另一間到做...跟住佢仲話可以起msn到搵佢...同問佢野!!!

返屋企之前...我同mother就去左海皇到食野....食完野之後...就打算行出坐bus返屋企嘅時候...我哋撞到佢....仲傾左一陣...原來佢坐7十幾號bus返屋企...佢仲話住起大埔...真開心又識多個friend!!!