今日係放完綜合活動嘅第一日....逢星期一到要全校一齊集會....點知企起我隔離個班F.1....企起前面頭個幾個女仔就話......e個姐姐剪左頭髮.....睇落去有d怪........其仲一個女仔......就話我到係覺得個個姐長頭髮好睇d......我聽完之後就望一望佢哋...跟住佢哋就無講野....
跟住放左學就同mother講返....跟住mother到話有d怪...跟住就去左整頭髮...一去左就同個靚仔講返...跟住我哋就決定駁髮......跟住mother就話不如染頭髮啦........一次過整曬佢.....跟住我哋就傾染咩色.....傾左一陣.....最後就左啡色不過係太陽曬落去嘅色....跟住佢help整嘅時候...仲我傾左好多計....整左幾個鍾...終於ok啦!!!跟住我仲問左佢拎msn....佢仲同我講...下一次再搵嘅時候...我已經去左另一間到做...跟住佢仲話可以起msn到搵佢...同問佢野!!!
返屋企之前...我同mother就去左海皇到食野....食完野之後...就打算行出坐bus返屋企嘅時候...我哋撞到佢....仲傾左一陣...原來佢坐7十幾號bus返屋企...佢仲話住起大埔...真開心又識多個friend!!!
|