亞素的生活
我的生活日日到唔同...十分有趣的..但係有時開心..有時唔開心...我希望大家可以支持下我…你哋嘅支持係我嘅力量…希望你哋多d留言!!
sosue
暱稱: 囡囡
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-08-19
一年後的見面
2007-12-23
2008-01-16
2007-12-20
文章分類
全部 (131)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
ceci嘅日記
lulu-yeah-lulu
~~ 大本營~~留言...
~阿素~之家~留言板
〔 〒櫻洛..... ☆も ...
*口給...的留言
*小孖星...星*...的奇...
吾暈日記
阿琪
阿琪嘅留言板and日記
海瓊Lala留言板
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2007 年 1 月 5 日  星期五   晴天


哈哈..係放完假返來..放得最早嘅一日 分類: 未分類

今日我哋d上堂時間有d唔同咗...原本我哋第一堂係eng..但係因為第5堂要listening texs...所以就第一堂就変咗中史堂...而且仲要小測..不過到好簡單..而且我仲好快做完...唔知道係唔係河童無返到...無咗佢把聲起到嘈....所以就做得快呢.....測完中史後...跟住測地理...亞sir話我哋上次測嘅地理...測得唔好所以要再測過....上佢堂今日特別靜...而且無咁熱鬧...跟住就係我嘅休息堂..我就用來溫習商業...溫咗一d跟住就休息la....到咗上商業堂...miss拎咗罐hello kitty嘅cookes...搞到我好想咗個罐...吾雲就問我..你有無e個罐...我就話無....跟住我就上佢堂..我就答佢問題..哈哈..我終於攞到la...哈哈好開心ar!!!>.<

跟住就測listening...點知測測下...個中央咪壞咗...跟住我哋就唔洗測..而且仲有時間做homework...好開心ar!!

仲有AR今日係亞詩生日....起到講一聲生日快樂!!!同你慶祝唔到真係SORRY ar!!!



2007 年 1 月 4 日  星期四   晴天


開戲劇學會嘅會 開心 分類: 未分類

今日我去咗開戲劇學會嘅會...哈哈..唔洗上大陸成嘅堂....就走咗上去開會...原來我係幹事..連我到唔知道...原來今日開會係講來年做d咩野...而且我發覺陳文傑好搞笑....仲有呀郭詠欣仲同亞sir好好傾....仲有講有笑....好似情侶一樣完全當我哋唔存在....而且陳文傑仲講咗d野比我哋聽..話黃嘉恩知道佢一來到e道教...就走咗去第二間到教...咁如果陳文傑無來到e道教嘅話...黃嘉恩就唔洗走...而且佢講之前起第二間到教嘅時候...活動費用係唔只有$700...係有$1200..嘩..比起我哋間學校少得好多...唉我哋學校真係窮...跟住我開完會之後..就落返去等吾雲...跟住大陸成話我篇文有d問題...佢仲比咗洋河篇文我睇..我發現津河d文ok咗好多....等咗一陣可雲就叫我走先...跟住我就返屋企...跟住就溫習地理,中史,商業...真係多野溫!!



2007 年 1 月 3 日  星期三   雨天


大佬眼紅紅 不安 分類: 未分類

今日係我哋放完假返來上堂嘅第一日....新年快樂!!!好可惜..第一日返到去就比人鬧...個人仲係我哋上佢堂好happy嘅......大佬......大佬鬧我哋放假之前個個測驗...測我好差...全班去測只得一個人合格...跟住大佬講講下野就開始眼紅紅...跟住河童又得罪咗大佬...搞到大佬好嬲..仲趕走河童...河童仲好嬲咁樣行出去....跟住大佬就走咗出去叫返河童返來....但係河童唔願意返來....跟住大佬就好嬲咁樣返入來...跟住大佬眼紅紅起到講咗好多肺腑之言...而且仲好想喊....大佬仲講我哋之前d野..仲話我哋最靚嘅時候係做卷同笑嘅時候...唉最後大佬好唔開心同嬲嘅心情...眼紅紅咁樣落堂....而且落之前仲叫咗d人放學搵佢.....之後我哋班到無心機上其他堂......

放咗學之後...我,吾雲,君姐,芷欣,拉登,肥貓,太臣,朱桐廣,梁雅欣等人同隔離班嘅杜麗君,何嘉嬅同佢個friend,吳嘉慧等人...等大佬....等咗大佬好long time...大佬來....跟住佢又講一 咗好多野...而且仲講到又眼紅紅....大佬一講就講到5點....

跟住我坐車返到自己屋企...就好肚餓...就走咗去buy燒賣..點知去開個間無得buy..唉真黑仔ar...搞到我要去第一間到buy....

唉....今次地理測驗唔合格...係我讀地理第一次唔合格...我哋班第一次搞到大佬眼紅紅...真慘唉!!!!



2007 年 1 月 2 日  星期二   晴天


努力地做homework 不安 分類: 未分類

今日我要返學校補課....返去補地理.....而且我仲記錯咗個時間...早咗返去...跟住就走咗去吾雲屋企坐咗一陣....跟住就返去補地理...補完地理之後...就同咗英姐傾咗一陣...而且仲讚我個袋靚...仲問我幾多$....就我就答佢好貴....同英姐傾完計之後...就返屋企....返到屋企休息咗一陣就好好好努力地做eng homework...唉...做死我la....明天仲要返學....今個期假係我放得最少...而且仲係最後日一仲要做homework嘅一年...真慘ar...而且仲唔見咗一張報紙搞到我做唔到....搞到我一做就做到3點幾(淩晨)....我先有得sleep...好妻慘ar!!!!



2007 年 1 月 1 日  星期一   晴天


好努力地做地理同中史 homework 分類: 未分類

今日好努力地做地理同中史 homework....做死我la....好再我平日有聽book同上堂...如果唔係就做死我la....原本今日要同海瓊去e個....book展....搞到我好掃興上次又係咁....真掃興ar!!!總之琴日就同曼頭佢哋去倒數la....唉..算我為有好好好努力地做地理同中史 homework la!!!