今日測地理mc同中史...而我就記得要溫中史就無溫到地理...早上miss問我今日係唔測中史...跟住我就話la..係ar仲有測地理mc...miss就立同我講...地理mc唔洗la...測mc係睇下你哋平日有無留心上堂...跟住miss過左一陣就同全講e番說話....到左地理堂la...測完mc後就立即對...我個張就起吾雲個到..係吾雲help我對...唉對完la....唉........係我第一次mc唔合格....唉....唔得下一次我要高分d..仲有ar....對完後河童sleep左...校長就起e個時候入來...就想叫河童起身跟住跟佢出去....幸好大佬help河童向校長解話....如果唔係河童就死la...實比miss話佢la......luch返來就係跟住到左自修堂我就做設計比賽嘅野....無咩點睇過中史d野....上到中史堂測中史....測個d到唔同我哋溫個d....好再miss比我哋睇住個題目溫一陣...好過無ar...我用快速地溫....作答時到寫左好多野....希望正確la...我一定要合格
放左學後...吾雲就陪我上7樓到搵pp梁....上到去佢唔起到...跟住我就去左吾雲屋企到做....saend個msn比cc佢哋...跟住我就起吾雲屋企到做....邊做邊等佢哋....我做完後佢哋到末上來...過瘧一陣佢哋就上來...跟住佢哋坐左一陣...亞琪就陪我搵pp梁...行返學校個時仲見到曼刓同杜麗君起到傾計.....我同亞琪就無走過去傾....直接行返學校....跟住我哋坐電梯上去...上到去到係唔見佢...跟住我哋就落下面到搵...仲見到黃景龍見到我哋....佢用一種奇怪eye神睇我哋...我哋就無會到...我哋叫左好多...終於朱sir話比我哋知pp梁走左....跟住我同亞琪返去吾雲屋企到...play,飲湯等等....仲睇左亞嬌做個套鬼戲...跟住就走la...我哋仲陪吾雲等車...跟住就去左新浦崗shoppingmall到buy野...buy完野後就返屋企la
|