我記得上年我起戲劇到十分辛苦但係好開心.....because學到好多野!!!!上年嘅e日係我哋表演嘅日子.....個日心情有dd緊張....e個話劇我哋比左好多心血同汗水落去....而且仲係我第一次寫劇本...我寫e個劇本嘅時候....係我病得最多嘅一年發燒最多次又係最高...而且我仲係患住病起到寫劇本...個時寫劇本一寫就寫到3~4點先完.....個時真係好想死而且仲想放棄..不過捻一下之後就放棄e個捻頭....跟住我哋要exam個劇本就要停止一陣要到我哋exam完之後先可以計續落去...不過起exam之前個其個月有d人走左....其實e個戲劇本身比起其他學校少好多人....做野嘅時根本人手就唔夠...一個至少有3~4個身份去做野...eg:我ar..(我係舞台監督,道具設計,服裝設計,化裝設計,編劇同導演,)…東海(燈光,設計,道具設計)…海琼(服裝設計,道具設計,化裝設計,編劇同導演)…嘉儀(化裝設計,服裝設計,道具設計,化裝設計,編劇)………………………等等人…我哋個exam完左之後我哋就要立刻趕劇本……becaue我哋d時間無咁多加上我哋演出其就到……我哋不斷努力地寫劇本,採排同做道具...我哋終於到左表演個日...我就要一早返到去準備d野心情無咩緊張...我哋仲起到play同拍照...miss仲請我哋食m記...我哋食完之後我哋計續採排...我哋採排完之後大家就去換衫就準備出發...換完衫之後我哋就坐teax去牛池灣文娛中心到表演...我哋起後台不斷採排,化妝,play拍照...而我就不斷change d道具同play拍照...我change d道具e後...可能我實在太疲倦就起後台到同miss,瓊就sleep左..可能我哋太好sleep啦..連話要出場通知到聽唔到..幸好有人叫醒我哋...如果唔係到唔知點算好...好啦!!!終於到我哋出場..我哋出場時大聲叫口號..跟住我哋就帶住緊張嘅心情出場表演..開頭到無咩野...但係就起第2幕嘅時候..我哋就唔見左本相簿..跟住miss就昭我本相簿去左邊到...而我就話剛剛第一幕有出個...點知後來始終到係找唔到..跟住我就驚到哭左起來...之後原來起亞博個袋到找到..亞博就立刻同我講sorry而且仲同miss解釋..跟住亞博見到我唔開心而且仲有d眼淚...跟住就同我講笑令我笑返..之後我就發皮氣仲打左亞博幾拳...跟住佢起到笑同我講笑不斷同我講sorry...其實我嬲左佢一陣之後就無野...之後到另外一樣野發生...就係個伙記轉身時太快掉左條毛巾落地...幸好無觀眾發現到總算順利演出成功……之後我就出來謝幕同enjoy心得....之後我哋就返後台到happy...之後我哋就去左飲野...飲完野之後就去左個friend home到睇電視...because個日仲係做鋼..幸好剛剛睇到..個成12點幾先返屋企..十分疲倦..之後我就去沖涼...一sleep就sleep下午先起身...e個戲劇真係比左一個好好嘅回憶...我一生到會記得個日!!! |