今日係開學日...我就6:45就起身....7:30出門口...我一落到地下就見到好多車起到...我心想..唔係ar..第一日返學就要我遲到....我等左一陣..就上車..上到車等左好long time先開車...前面又好多私家車起到...我哋終於行到交通燈前面...原來係交通燈壞左...之後..亞琪就打電話比我...佢問我起邊到..我就話比佢聽我仲起我屋企附近....我好驚遲到...之後..車終於開...最後到無遲到...但係就睇到瓊細佬係一個十分煩的人....起到吹我哋行快d...如果唔係就遲到...跟住..我哋就行得好快...而且係我開學已來..行得最快一次..仲行到個身出汗....我哋到左學校....瓊細佬睇完自已班之後..唔話比我哋聽就走左去...跟住我哋上去三樓..而中一就去左6樓..而中二,三就無変到...曼頭個班就去左608..而5b就去左508..其他我就唔9講la...我哋入到課室...我就同吾雲坐...過左一陣miss就同我哋講..如果有人遲到入來就拍手掌比佢...點知林智雄同匡記就遲左到仲比miss話...佢哋比miss play個樣好好笑...跟住我哋就做班嘅野...跟住就排隊同排位...e兩樣野我同吾雲到一起...但係排隊個到就..係我一生人排得最前嘅一次...坐位就同上年一樣....今就係得咁多la!!! |