亞素的生活
我的生活日日到唔同...十分有趣的..但係有時開心..有時唔開心...我希望大家可以支持下我…你哋嘅支持係我嘅力量…希望你哋多d留言!!
sosue
暱稱: 囡囡
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-08-19
一年後的見面
2007-12-23
2008-01-16
2007-12-20
文章分類
全部 (131)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
ceci嘅日記
lulu-yeah-lulu
~~ 大本營~~留言...
~阿素~之家~留言板
〔 〒櫻洛..... ☆も ...
*口給...的留言
*小孖星...星*...的奇...
吾暈日記
阿琪
阿琪嘅留言板and日記
海瓊Lala留言板
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2006 年 9 月 7 日  星期四   雨天


死la到我la 分類: 未分類

早上又係一樣咁樣.....放學...嘩嘩好大rain....我哋落到下面大堂..竟見到好多人企起個大堂到...好似等過關一樣....我哋終於行到門口....我哋就打算坐taxi返屋企...等taxi嘅時候...嘩一有車來到就d水就灑落我哋到....我哋濕灑...我哋等左一陣....點知無taxi....跟住我哋就坐21號走...我就再坐26號走...我哋一上到21號...就有一班係我哋學校嘅人....起車到嘈...嘈我落車到末嘈完....我返到屋企..就立刻換衫...換完衫之後就有dd唔抒服..跟住我就去sleep...一sleep就sleep到miss打來..原來係miss姜..佢打來係我亞媽聽..我sleep之前同我亞媽講如果有人打電話比我就話我sleep左...跟住我亞媽聽完之後知道佢係miss就叫我聽...我就去聽la...miss就問我係唔係sleep緊...我就話係la...跟住佢就話我明天先同你傾ar...跟住我就問佢咩野...佢就同我講你job唔job商業...跟住我就問佢d野la....我就問完佢之後...就同佢講我明天先回應你...跟住我再休息左一陣之後...就打比曼頭...就問佢好唔好job商業....跟住曼頭同我講左好多野..仲幫我分釋...跟住我仲末決定好...跟住我就開電腦做中史...仲開左msn...我做做下瓊突然add我..跟住我到問佢...最後佢哋兩個講嘅野到係一樣...我哋傾就傾到3點幾....心情好難過~~~



2006 年 9 月 6 日  星期三   晴天


分類: 未分類

琴日同今日一樣..不過就好左dd...上堂如戰場一樣....一個字忙..忙到死...忙到我到唔想講ar...終於放學la...miss姜就叫吾雲佢哋放學搵佢...miss姜同吾雲講個d野好賤格....逼佢哋job商業...可雲見miss姜之後...就好嬲而且仲有d想哭....跟住吾雲就同君姐一起行...傾d我哋唔知道嘅野...晚上...吾雲突然打來..原來就係同我傾miss姜同job科個d野....吾雲同我講...佢決定左job商業...其實吾雲想job中史....但係miss姜逼佢....就job e一科...好再大佬無咁樣做ar...原來miss姜係咁嘅人!!



2006 年 9 月 5 日  星期二   晴天


開學第三日 分類: 未分類

哈哈..唉今日同琴日一樣...落到下好多車....今次死la...我dd就遲到....我一落到車我就開始跑....跑ar跑...我就見到瓊細佬慢慢行...跟住我就無同佢講野la...我就計續跑ar跑...我就見到瓊...佢就問我見唔見佢細佬..我就話la...佢起後面....跟住瓊又問la...你仲咩野要跑ar..我就話la...我唔想同全人講話sorry我遲到仲要why?.....跟住瓊就同我一起跑..仲同我邊跑邊講野....我真係好想死...好再最後我到唔洗講e d野....跟住上堂d亞sir同miss狂叫吾雲佢job科..特別係地理同商業...上大佬堂比佢話我哋交野唔齊..補課又唔返來補....佢話完之後就講job科d野...大佬就同吾雲佢哋講...叫佢哋唸清楚d...跟住miss姜就叫d人出去...原來又係講jobd野...死la可能我到有份!!!



2006 年 9 月 4 日  星期一   晴天


開學嘅第二日 分類: 未分類

今日同平時一樣到係個個時間出門口...我就e為唔會好似9月1日個日咁樣...點知又係咁樣...好再我到無遲到....返到學校就有一個開學禮..個開學禮好悶ar...而且個豆苗仲起吾雲左邊....個豆苗起到發神經...唉...其實大家到知道la...我到唔想講la...我聽完之後...上左一兩堂就放學



2006 年 9 月 1 日  星期五   雨天


開學日 分類: 未分類

今日係開學日...我就6:45就起身....7:30出門口...我一落到地下就見到好多車起到...我心想..唔係ar..第一日返學就要我遲到....我等左一陣..就上車..上到車等左好long time先開車...前面又好多私家車起到...我哋終於行到交通燈前面...原來係交通燈壞左...之後..亞琪就打電話比我...佢問我起邊到..我就話比佢聽我仲起我屋企附近....我好驚遲到...之後..車終於開...最後到無遲到...但係就睇到瓊細佬係一個十分煩的人....起到吹我哋行快d...如果唔係就遲到...跟住..我哋就行得好快...而且係我開學已來..行得最快一次..仲行到個身出汗....我哋到左學校....瓊細佬睇完自已班之後..唔話比我哋聽就走左去...跟住我哋上去三樓..而中一就去左6樓..而中二,三就無変到...曼頭個班就去左608..而5b就去左508..其他我就唔9講la...我哋入到課室...我就同吾雲坐...過左一陣miss就同我哋講..如果有人遲到入來就拍手掌比佢...點知林智雄同匡記就遲左到仲比miss話...佢哋比miss play個樣好好笑...跟住我哋就做班嘅野...跟住就排隊同排位...e兩樣野我同吾雲到一起...但係排隊個到就..係我一生人排得最前嘅一次...坐位就同上年一樣....今就係得咁多la!!!