早上仲終於無野la....今日我心情十分沉重....而且我仲好想sleep....我由第一堂沉重到到第3 堂...其實第4堂係上商業....到第3堂我心情仲好沉重得返30分鍾比我捻....好la我終於我到講出口..同佢哋講miss姜琴日打過來...問我job唔job佢個科...就跟住佢哋就問la...佢有無逼你ar...我就話無ar...跟住吾雲佢哋就話la...你唔好job la....你可以要來拉分...唔好為左我哋而job ar...我哋會好傷心....跟住到左上商業堂...我無答覆miss...因為如果我去答覆佢的話等於我要job佢個科...最後我嘅決定就係唔job科...thank my good friends..比左我好大嘅支持...thank!!!!