亞素的生活
我的生活日日到唔同...十分有趣的..但係有時開心..有時唔開心...我希望大家可以支持下我…你哋嘅支持係我嘅力量…希望你哋多d留言!!
sosue
暱稱: 囡囡
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-08-19
一年後的見面
2007-12-23
2008-01-16
2007-12-20
文章分類
全部 (131)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
ceci嘅日記
lulu-yeah-lulu
~~ 大本營~~留言...
~阿素~之家~留言板
〔 〒櫻洛..... ☆も ...
*口給...的留言
*小孖星...星*...的奇...
吾暈日記
阿琪
阿琪嘅留言板and日記
海瓊Lala留言板
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2006 年 9 月 15 日  星期五   陰天


去左換cd 分類: 未分類

早上我哋要測地理,中史跟住補習個仲要測eng....今日溫中史完全溫到傻...而且仲去左話人...今日個行程十分多...好想死ar...d人起到嘈...嘈到我溫到book...跟住去左圖書館到溫book...總算測得好ok...

到左補習...我補完習後...就同我亞媽一起去信和到換cd,睇cd,buy cd...我哋換完cd後..就起信和到行左一陣....我哋仲buy左一隻dvd...到好好睇ar!!!



2006 年 9 月 14 日  星期四   陰天


去mk 分類: 未分類

今日我同海瓊放左放就一起去mk到行....我哋去左好多mk地方....我哋仲去左信和到...而且我去到信和仲buy左一隻cd...e隻cd好好聽ar!!!跟住我同海瓊起信和行左一個鍾....我仲同佢一起左buy日本嘅野地方....原來海瓊係唔知道信和有e d野buy....跟住我哋行完信和....我哋仲行左好多間cd鋪....跟住我就打算去食la...海瓊就突然肚痛....跟住我就立刻伴佢去找厠所...跟住我伴佢去完厠所後....我哋仲行左一陣同傾計....原來我同海瓊好久無傾過計...我哋一傾原來係咁多野係可以傾..跟住我哋傾下,行下...一行就行到6點幾先返屋企!!!我返到屋企就立刻聽我剛剛buy返來隻cd來聽...真係好好聽ar...但係個合就有dd破...明天我要攞去換!!!



2006 年 9 月 13 日  星期三   雨天


嘩嘩!!!好大雨ar!! 分類: 未分類

今日返學已經落好大雨...但係天文台就無掛到紅色暴雨警告...要我哋落住大雨返學真慘....我一出到大廈門口就已經落得好大雨....原本我鞋,襪,衫到無濕...就上車...坐坐下車d雨仲落得大d....我一落到車...嘩好大雨ar!!!有傘就等於無傘嘅一樣....搞到我全身濕淋淋...特別係隻腳嘅鞋同襪到濕透....我哋穿住一對濕淋淋嘅鞋襪....上堂...我哋上到課就無穿鞋襪上堂....嘩我哋出去行到見到好多人到無穿襪就行來行去....唉真辛苦ar!!!好想快d返屋企ar!!....終於放學la...好再無落得咁大雨...我哋一返到屋企就立刻換左d濕嘅學服...唉..今日真係落得好大雨ar...死人天文台又唔一早掛紅色暴雨警告...到左9點幾先掛...唉搞到我哋濕淋淋先安樂...正一死人天文台ar!!!



2006 年 9 月 10 日  星期日   晴天


好free 開心 分類: 未分類

今日真係好free..因為好涼爽...而且仲係cc生日..我哋一早去左唱k...唱完k後...我同亞琪去左同年x到行左一陣...跟住就去嘉樂samll到找cc佢哋...點知佢哋唔起個到...跟住我就打比佢哋...我打完比佢哋後...我同亞琪去左信和...嘩信和到好多野睇...跟住我哋最後起信和到會合....跟住我哋行左一陣...跟住就同cc去左buy book...而我就睇其他野....我哋buy完 book後....我哋就左去王中到buy袋同睇衫...我哋buy完同睇完後...我就去左蔣軍澳到buy野...嘩好多便宜hello kitty and friends嘅野....跟住我就返屋企...今日真happy而且仲好free下!!!



2006 年 9 月 8 日  星期五   雨天


回覆 分類: 未分類

早上仲終於無野la....今日我心情十分沉重....而且我仲好想sleep....我由第一堂沉重到到第3 堂...其實第4堂係上商業....到第3堂我心情仲好沉重得返30分鍾比我捻....好la我終於我到講出口..同佢哋講miss姜琴日打過來...問我job唔job佢個科...就跟住佢哋就問la...佢有無逼你ar...我就話無ar...跟住吾雲佢哋就話la...你唔好job la....你可以要來拉分...唔好為左我哋而job ar...我哋會好傷心....跟住到左上商業堂...我無答覆miss...因為如果我去答覆佢的話等於我要job佢個科...最後我嘅決定就係唔job科...thank my good friends..比左我好大嘅支持...thank!!!!