今日我5:40就起身...e個時間其實我未起身...而且我仲3點幾先sleep...亞琪就打比我先起身....我亞媽比個電話我個時....我仲起到sleep夢中...我起夢中突然聽到d音樂...跟住我就覺得好奇怪why會有音樂...跟住我亞媽就叫我聽電話....原來係亞琪打來....跟住我就亞琪打比瓊叫佢起身...而我就打比吾雲佢....跟住我就換衫同食野...跟住6:30我就出門口...我同亞琪就到左就起到等瓊...等左佢一陣...佢就來....跟住我哋就一起行去學校...我哋行到學校嘅對面就見到好多人..企起學校門口到....我哋7:00返到去....我哋起學校門口企左好long time....而且仲要聽到豆苗起到講野...豆苗講野好大聲...好似企起街市到...我哋等左一陣...跟住我哋就去ok到buy野...跟住就返學校...起學校坐左一陣...我哋先有車坐...原來要我哋等咁long time...係因為彩雲個d人遲到...要我哋等咁long time....跟住我哋就上車...就去屯門到buy旗....我哋去到屯門最入嘅地方....我哋去就同亞sir傾左一陣間計.....我哋就去m記到食早餐....食完之後...我哋就去buy旗....我同瓊一組..而吾雲就同亞琪一組..cc就同君姐一組....我同瓊就起附近到行左一陣..跟住就開始buy旗...我哋buy下buy下就開始有蚊仔針我哋....我哋buy左好long time先buy得一張....我要buy咁long time先得一張原來係豆苗跟住我哋...再起我哋附近到buy...buy到10點幾吾雲就打來問我buy成點ar..跟住我哋就計續buy....buy左一陣可雲再打來...就叫我哋去m記到坐....我就問佢why?..原來係cc佢叫我哋去m記到坐...跟住吾雲就比cc聽...我就問cc我來你係唔你請我食ice-ceam...跟住佢就話係...跟住我就同瓊去m記到搵佢哋..我同瓊行過途中...瓊佢邊行邊buy...跟住我就先入m記先...跟住吾雲佢哋就問la...瓊呢??...我就話la...佢行過來而且佢仲邊行邊buy....瓊仲於入來....跟住我哋就坐左一陣...我就去buy ice-ceam食....我哋食完之後...吹左一陣水...就見到豆苗入來...佢着到成個亞嬸咁樣...睇完之後到好想死....跟住過左一陣佢就la....跟住我哋到走...就走去交旗袋....而且仲有一張證書同一張免費可樂(中)一杯.....跟住我哋就邊行邊飲....我哋飲到上車到末飲完....我哋飲完之後..就叫亞sir幫我哋掉...跟住我哋就play左一陣...我哋就去下一站到bbq
我哋去到bbq嘅時候...原要分組..而我就同吾雲,拉燈,君姐,黃景龍,黃志威同一唔知中幾嘅人一組...而cc,瓊,亞琪就要同豆苗一組...我哋分好組之後...就play包剪拳來睇下邊個攞野食先...君組攞先..跟住到我,拉燈,吾雲.一唔知中幾嘅人,黃志威同黃景龍...君組就出去攞野食..而cc,瓊,亞琪就過來我哋e組...跟住豆苗就叫唔知中幾嘅人過去...但係佢就無過到去...仲起我哋e到bbq...跟住亞sir走過來我哋e組到bbq....而且亞sir仲幫我哋攞左好多野食過來...我哋完全唔洗行...完全坐起到就咁樣bbq...我哋燒野食嘅途中發生左d事...就係cc開可樂時整左落我到....跟住隻叉同碟到掉落我隻腳到.....好再無事....跟住我哋b左一陣...cc就亞琪去左海邊到行....而我哋就計續bbq...瓊就突然変再加炭....跟住我哋就計續bbq....我哋bb下拉燈,黃志威同黃景龍...就唔知道去左邊到....跟住佢哋突然返返來....跟住拉燈同黃志威就落左去..而cc同亞琪就返返來....跟住cc就問我哋一陣落唔落去...個時我哋仲食緊野....跟住我就話la等我哋食去先落去....跟住我哋食去之後...我哋就落去play....我哋落到去就見到個灘好黑.....到唔靚....跟住我哋就見到拉燈,黃志威起個邊到play....我哋就過去...原來佢哋發現有一條蛇,娃娃漁係有腳同一d有跳嘅漁....跟住佢哋拿唔到跟住就去走去...而我哋就起到play同影相....而且我哋仲拍mv....可以完全出寫真....我哋play到日落....睇住個海退潮....跟住我哋仲行得好遠.....我哋6:00先上岸....跟住我哋就攞個爐起到吹乾d褲同鞋....而豆苗就走左....吾雲就話la...e仔到走佢仲唔走....我哋圍住個爐起到傾計同起到偷影...我哋仲攞亞sir個手機來play同聽歌.....我哋睇左亞sir好多野....我哋起到play再一陣跟住就坐車走....我哋上左車不久....我同吾雲就起車到play偷拍....而且我哋仲偷拍左瓊sleep嘅樣....瓊sleep下突然伏我到...訝死我....跟住佢就撞落玻璃到..跟住又撞落我到....跟住吾雲就話la佢醒左...跟住我就講笑...你係唔係想抽我水.....跟住吾雲就落車....而我哋跟住到落車...
我哋落車前我哋打比拉燈叫佢攞返把傘....我一上車拉燈就落到來....而我返到屋企攞左本地理作業落...我就打比佢起到等我....我落車之後...就見到cc同拉燈...跟住拉燈就問我食左飯末...我就話末...跟住佢就話la..請我哋食飯...跟住我哋就傾去邊到食...最後我哋就去左m記到食...我哋食完之後...佢哋就送坐車....跟住我返到屋企之後...就食左dd野跟住就洗涼....我沖之後...就play電腦..play play下我就sleep左
今日好開心同好佊倦
|