亞素的生活
我的生活日日到唔同...十分有趣的..但係有時開心..有時唔開心...我希望大家可以支持下我…你哋嘅支持係我嘅力量…希望你哋多d留言!!
sosue
暱稱: 囡囡
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-08-19
一年後的見面
2007-12-23
2008-01-16
2007-12-20
文章分類
全部 (131)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
ceci嘅日記
lulu-yeah-lulu
~~ 大本營~~留言...
~阿素~之家~留言板
〔 〒櫻洛..... ☆も ...
*口給...的留言
*小孖星...星*...的奇...
吾暈日記
阿琪
阿琪嘅留言板and日記
海瓊Lala留言板
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2006 年 8 月 27 日  星期日   晴天


我好佊倦 分類: 未分類

今日我一sleep就sleep到2:00pm....我一醒左之後..我隻腳好佊倦同好痛...痛到我唔想動...我唔講la...我要休息..byby



2006 年 8 月 26 日  星期六   晴天


去buy旗同bbq 愉快 分類: 未分類

今日我5:40就起身...e個時間其實我未起身...而且我仲3點幾先sleep...亞琪就打比我先起身....我亞媽比個電話我個時....我仲起到sleep夢中...我起夢中突然聽到d音樂...跟住我就覺得好奇怪why會有音樂...跟住我亞媽就叫我聽電話....原來係亞琪打來....跟住我就亞琪打比瓊叫佢起身...而我就打比吾雲佢....跟住我就換衫同食野...跟住6:30我就出門口...我同亞琪就到左就起到等瓊...等左佢一陣...佢就來....跟住我哋就一起行去學校...我哋行到學校嘅對面就見到好多人..企起學校門口到....我哋7:00返到去....我哋起學校門口企左好long time....而且仲要聽到豆苗起到講野...豆苗講野好大聲...好似企起街市到...我哋等左一陣...跟住我哋就去ok到buy野...跟住就返學校...起學校坐左一陣...我哋先有車坐...原來要我哋等咁long time...係因為彩雲個d人遲到...要我哋等咁long time....跟住我哋就上車...就去屯門到buy旗....我哋去到屯門最入嘅地方....我哋去就同亞sir傾左一陣間計.....我哋就去m記到食早餐....食完之後...我哋就去buy旗....我同瓊一組..而吾雲就同亞琪一組..cc就同君姐一組....我同瓊就起附近到行左一陣..跟住就開始buy旗...我哋buy下buy下就開始有蚊仔針我哋....我哋buy左好long time先buy得一張....我要buy咁long time先得一張原來係豆苗跟住我哋...再起我哋附近到buy...buy到10點幾吾雲就打來問我buy成點ar..跟住我哋就計續buy....buy左一陣可雲再打來...就叫我哋去m記到坐....我就問佢why?..原來係cc佢叫我哋去m記到坐...跟住吾雲就比cc聽...我就問cc我來你係唔你請我食ice-ceam...跟住佢就話係...跟住我就同瓊去m記到搵佢哋..我同瓊行過途中...瓊佢邊行邊buy...跟住我就先入m記先...跟住吾雲佢哋就問la...瓊呢??...我就話la...佢行過來而且佢仲邊行邊buy....瓊仲於入來....跟住我哋就坐左一陣...我就去buy ice-ceam食....我哋食完之後...吹左一陣水...就見到豆苗入來...佢着到成個亞嬸咁樣...睇完之後到好想死....跟住過左一陣佢就la....跟住我哋到走...就走去交旗袋....而且仲有一張證書同一張免費可樂(中)一杯.....跟住我哋就邊行邊飲....我哋飲到上車到末飲完....我哋飲完之後..就叫亞sir幫我哋掉...跟住我哋就play左一陣...我哋就去下一站到bbq

我哋去到bbq嘅時候...原要分組..而我就同吾雲,拉燈,君姐,黃景龍,黃志威同一唔知中幾嘅人一組...而cc,瓊,亞琪就要同豆苗一組...我哋分好組之後...就play包剪拳來睇下邊個攞野食先...君組攞先..跟住到我,拉燈,吾雲.一唔知中幾嘅人,黃志威同黃景龍...君組就出去攞野食..而cc,瓊,亞琪就過來我哋e組...跟住豆苗就叫唔知中幾嘅人過去...但係佢就無過到去...仲起我哋e到bbq...跟住亞sir走過來我哋e組到bbq....而且亞sir仲幫我哋攞左好多野食過來...我哋完全唔洗行...完全坐起到就咁樣bbq...我哋燒野食嘅途中發生左d事...就係cc開可樂時整左落我到....跟住隻叉同碟到掉落我隻腳到.....好再無事....跟住我哋b左一陣...cc就亞琪去左海邊到行....而我哋就計續bbq...瓊就突然変再加炭....跟住我哋就計續bbq....我哋bb下拉燈,黃志威同黃景龍...就唔知道去左邊到....跟住佢哋突然返返來....跟住拉燈同黃志威就落左去..而cc同亞琪就返返來....跟住cc就問我哋一陣落唔落去...個時我哋仲食緊野....跟住我就話la等我哋食去先落去....跟住我哋食去之後...我哋就落去play....我哋落到去就見到個灘好黑.....到唔靚....跟住我哋就見到拉燈,黃志威起個邊到play....我哋就過去...原來佢哋發現有一條蛇,娃娃漁係有腳同一d有跳嘅漁....跟住佢哋拿唔到跟住就去走去...而我哋就起到play同影相....而且我哋仲拍mv....可以完全出寫真....我哋play到日落....睇住個海退潮....跟住我哋仲行得好遠.....我哋6:00先上岸....跟住我哋就攞個爐起到吹乾d褲同鞋....而豆苗就走左....吾雲就話la...e仔到走佢仲唔走....我哋圍住個爐起到傾計同起到偷影...我哋仲攞亞sir個手機來play同聽歌.....我哋睇左亞sir好多野....我哋起到play再一陣跟住就坐車走....我哋上左車不久....我同吾雲就起車到play偷拍....而且我哋仲偷拍左瓊sleep嘅樣....瓊sleep下突然伏我到...訝死我....跟住佢就撞落玻璃到..跟住又撞落我到....跟住吾雲就話la佢醒左...跟住我就講笑...你係唔係想抽我水.....跟住吾雲就落車....而我哋跟住到落車...

我哋落車前我哋打比拉燈叫佢攞返把傘....我一上車拉燈就落到來....而我返到屋企攞左本地理作業落...我就打比佢起到等我....我落車之後...就見到cc同拉燈...跟住拉燈就問我食左飯末...我就話末...跟住佢就話la..請我哋食飯...跟住我哋就傾去邊到食...最後我哋就去左m記到食...我哋食完之後...佢哋就送坐車....跟住我返到屋企之後...就食左dd野跟住就洗涼....我沖之後...就play電腦..play play下我就sleep左

今日好開心同好佊倦

  



2006 年 8 月 20 日  星期日   晴天


睇hellokitty 開心 分類: 未分類

今日我去荃灣到睇hello kitty夏祭嘉年華...我一去到就見到好大過嘅hello kitty嘅野....我入到去就hello kitty影相...仲影左好多張....跟住我哋行左一陣...就有一個hello kitty同xo嘅show....我起e個show到影左好多...我哋睇完之後....我就行多一陣同buy左少少野...跟住就走la...我哋起荃灣附近行左一陣...跟住就坐MTR返去....我哋就起旺角到出...我哋去新世紀到睇alword plmer...我哋睇完之後....就見到soler起到表演...跟住我就起到睇同影相....我睇到佢走我先走

今日d行程到好精彩下

 



2006 年 8 月 15 日  星期二   晴天


一個好信息同一個bad信息 分類: 未分類

今日起我末返去學校補課之前....吾雲佢突然打比我...話比我聽佢up到....跟住我就問佢咁亞琪同cc佢哋點ar...吾雲就話la...唔知道ar...跟住我哋就比cc佢就問佢點ar....佢就話la...唔知道ar...跟住cc就問吾雲...跟住吾雲就話la...學校今早打過來...不過就係打去我father到....跟住我哋傾左一陣....就叫cc打去學校到問下....點知學校個到起到講我哋唔明嘅野....跟住佢就話cc up唔到....跟住我哋再傾左一陣就叫cc再打多一次...跟住cc就打左去....學校個到...到係起到講我哋唔嘅野...其實係咁...我哋就打去問中4up中5...跟住個人就話la...我哋唔收la...無位....跟住我哋就收線la...跟住我哋就打比亞琪到問下...亞琪就話la...我up唔到....跟住我哋就問la...你其時知道...跟住亞琪就話la....我就打算出街...跟住佢就打來話我up唔到.....不過我同吾雲到聽得出亞琪講野有dd沙...好似想哭....跟住佢就話要出去...我就問佢去邊到...佢就話去攞身分證...跟住就收線la...佢收左線之後....我哋傾左一陣...我就比我亞婆吹我快d穿學服返學...吹左我一陣之後....我就收線返學...

我就2:45出門口...跟住就坐27返學補中史同測驗....我就起車到溫習....落到車我就邊行邊溫...我返到學校剛剛好3點....我就打算坐電梯...咁我就起到等...突然聽到d聲....原來係ar拉燈....跟住我就問佢不唔係要補課咩...跟住佢就話la...上面一個人到無....跟住我哋就叫亞sir幫我哋睇下miss曾起唔起到....跟住亞sir就話la..佢唔起到ar...不過佢就上午就起到....跟住我就同亞拉燈一起坐車走la....我哋就到傾計...我就問知唔知邊個up唔到....佢就話亞肥貓佢哋up唔到...跟住我就問佢why...佢無回應我...跟住佢就話女班長唔知up唔up到...跟住佢就話la...不如我哋打比佢....跟住佢就問我有無女班長個電話...跟住我就話有....跟住我就打比女班長...點知無人聽....跟住拉燈就叫我打比吾雲叫佢打比女班長睇下佢up唔up到....跟住我就比吾雲點知拉燈就叫play亞吾雲...叫佢返來學校補課....跟住拉燈就叫我比個電話佢聽...跟住拉燈就play左吾雲一陣...跟住就比返我聽...跟住我就同吾傾左一陣...傾到我哋行到車站就收線.....跟住我就同拉燈等左一陣....我哋就坐29m走....我哋上到車...我哋坐上面....跟住佢就話la....你比兒童嘅$$$...跟住我就話la..係ar佢到唔知道la...跟住佢就話la....你幾多年出身....跟住我就話la...我1990..你呢?....佢就話la...我1987...跟住我就問佢你幾月....佢就話我10月....佢就問返我...我就話la..我ar3月....跟住佢就話la..咁你大定我大ar...跟住我就話la...你大而且仲可以做我亞哥....跟住再同佢傾左一陣之後...佢就落車la....我返到屋企...休息左一陣就打比吾雲....我哋仲同亞琪傾左long time電話....跟住我哋就收線

晚上吾雲打比我問我去唔去唱k....跟住我就話去....我仲打比問海瓊同曼頭睇下佢哋去唔去...點知佢哋到係唔去....唱k個到得我同吾雲and亞琪

今日就傻瓜咁樣返左學校...同收到一個好信息同一個bad信息....今日個心情十分複雜....好難話出來....唉..不過到好過一個人到up唔到ar!!!



2006 年 8 月 11 日  星期五   晴天


返學補課 滿足 分類: 未分類

今日我返學補課...補地理同中史...我哋就放12:30就去食lunch....咁我就同瓊一起食lunch...就打算找miss黃la....問佢攞返d野....點知miss黃...佢.......唔起到做...走左第二間學校到教....我同瓊聽完之後...就好驚訝....而且我哋個心情突然変得好複雜...唔知點好...點知個學工就話啦...你問下sir咪就知道囉.....跟住我哋就問大佬....大佬就話啦...我到係近期返來學校先知道....大佬仲話...我見到miss黃張桌無野起到...後來先知道佢去左第二間學校到教....跟住我哋就大佬咁你知唔知道佢去左邊到教ar....跟住大佬就話la...唔知道ar...你哋可以等到開學問接手戲劇個個人ar...我哋完之後...個心好似有d野...到唔知點好