亞素的生活
我的生活日日到唔同...十分有趣的..但係有時開心..有時唔開心...我希望大家可以支持下我…你哋嘅支持係我嘅力量…希望你哋多d留言!!
sosue
暱稱: 囡囡
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-08-19
一年後的見面
2007-12-23
2008-01-16
2007-12-20
文章分類
全部 (131)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
ceci嘅日記
lulu-yeah-lulu
~~ 大本營~~留言...
~阿素~之家~留言板
〔 〒櫻洛..... ☆も ...
*口給...的留言
*小孖星...星*...的奇...
吾暈日記
阿琪
阿琪嘅留言板and日記
海瓊Lala留言板
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2006 年 6 月 1 日  星期四   雨天


中史堂不開心一天 不安 分類: 未分類

今日我哋上中史堂…Miss話幫我哋溫習…Miss仲話玩一個Game…咁我哋咪玩…話要分男女比賽…贏左有薯片食…我哋成班到好期代…包括(我同吾雲)…我哋開始玩Miss話男女有10題係一定要答…開頭玩得好地地…但係班男仔到吾知道佢哋搞物東東…Miss叫女仔答…班男仔就爭住嚟答…咁我同吾雲…吾咁心…我哋就爭返班男仔問題…之後…班男仔係吾係到答…我一見到我識嘅問題就爭返嚟答…點之Miss睇吾到我舉手…我同吾雲就發皮四…我哋就吾玩…點之我同吾雲講嘅野比拉登同文俊聽到…之後我哋就自己玩…玩到落堂



2006 年 5 月 29 日  星期一   雨天


幾黑仔一天 不安 分類: 未分類

今日我哋放早…我同CC亞琪去左食鍋貼…我哋返食完之後…行左一陣街…仲行左荷里活一陣…之後…我哋就乘小巴返屋企…我同CC等小巴很久……小巴……終於小巴……嚟啦!!我同CC上左車之後…傾左一陣計…之後CC好快就到…CC叫落車但係個車機無停車比CC落車…CC同我好無奈…之後CC就去左我落車個個站到乘巴士走…我上到樓就見到我細佬企起門口… 原來我亞媽去左我亞婆到…我就無拿鎖匙…我同細佬企起門口打被亞婆…跟住我同細佬去左食野…今日我同CC到幾黑仔



2006 年 5 月 24 日  星期三   雨天


參觀醫學博物館 開心 分類: 未分類

今日我要參觀醫學博物館…我哋坐116去…起車上劉超榮佢哋起車到s1eep…Miss H0忽然問我有冇嚟過对面海…我就話有…仲問我熟吾熟…我就話熟…Miss H0就同我講一陣你帶路…我就話哦…落車啦…結果係我帶路…最後我哋去到樓梯街…原來樓梯街好長行死我啦…行嘅途中李海賓有dd怪…我就無管…我哋行到上去已經好皮倦…我哋行到醫學博物館…我哋入到去十分之好奇…我哋坐左一陣就開始參觀…我去到一個叫鼠疾地方睇…我就無咩興趣去聽…就走左去睇其他野……………

我哋行到睇牙個到…我睇緊一d野嘅時候…李海賓忽然拍一拍我…原來有隻野起個到…嚇到我走…之後…李海賓不斷同我講野…跟住…我聽到d聲就問起邊到…李海賓就答我起岀面…之後我就行左岀去…跟住…李海賓佢哋到行岀嚟…仲同我丶方姑娘起到玩……我哋玩左一陣……就上返去等…等左一陣……Miss H0就同我哋講…不如我哋就去香港大學到食野…好吾好…我哋就話好…之後我哋就去港大到食野…行到岀去…落緊雨…之後我見無咩雨就收傘…李海賓忽然同我講你把傘好靚…我就無咩反應…之後又有返雨…Miss H0又問有無人吾去…點之走左幾個…之後我哋就行上去坐車去啦………起車途中我見到我姨婆住嘅地方……正街…過左一陣…我哋就落車…原來港大隔離係我想去嘅地方香港大學藝術博物館…

之後…我哋就入去…由於我哋吾識行要睇地圖同問人…我哋睇完地圖後就問人點行…我哋終於行到大學嘅餐廳…原來係好大到幾多野食下…之後Miss H0問我哋食d咩野…我哋就話吾知…我哋就派人去睇有d咩野食…………跟住我哋就叫左紅豆冰………我哋食完啦…之後我哋就行出去坐小巴…行出去時…李海賓仲不停叫我同佢反轉來用…我就話吾願意…佢不停講同佢反轉來用…我就不停講同佢話吾願意…之後…李海賓問左我一d野…問我點解電曲不你d頭髮吾傷咩…我就吾怕…佢又問咁你又知…我咪話d頭髮話比我知…跟住仲同我講你個袋條帶壓住你d頭髮…跟住我就立刻去整…落到去小巴站到等車…我哋同Miss H0坐車落去……起小巴到我同李海賓講左好多野…佢講d野到幾好笑…仲問我住起邊…跟住我又問返佢…原來佢住起東涌…我問佢點解住咁遠走嚟我哋到返學…佢話佢自己係新移民…我問佢點解要住咁遠…佢話係秘密吾講得…佢又問你係吾係成日到走入嚟A班到…我就話一時時啦…佢又問咁邊個帶你入嚟…我就話你估下…點知比佢一估就估中…跟住就咁你咪知道我好多野…我就話到幾多下…起車到佢又不停叫我同佢反轉來用…我就不停講同佢話吾願意…佢仲話我吾大方…之後我哋架下架…講下講就到…之後我哋就落車…就同Miss H0分開行…我同李海賓、其他人去坐哋地鐵返屋企…我哋去到地鐵入面就發生吵架…我就見到有荃彎線就同佢哋講…點知佢哋死到要坐港島線…之後…我同李海賓就行去荃彎線…佢陪左我落去等地鐵…佢仲教我起邊到轉線…而且佢仲等我班車開左之後先走…真好人…

我起地鐵到打比亞琪手機…打來打到吾通…之後…就我就打被吾雲…我就問吾雲亞琪有無幫買筆…吾雲就話無…之後我就傾住電話去廁所…點知就收吾到…之後…我就左無印良品到買筆…之後…行去乘巴士返屋企…仲落大雨……今日行程真精彩!!!!



2006 年 4 月 7 日  星期五   晴天


去太空館 愉快 分類: 未分類

今日我哋去太空館…哈哈…豆苗無去到…我好開心…我哋上巴士去太空館…我哋坐樓上…上面好少位…我哋為有分開坐…坐左不久…我就聽到河童的講野講野聲…佢講野好大講聲…成車人到聽到佢講野聲…不久…我哋要落車…我哋末落車前…比個個堅吾堅老點我哋搞到勁欏爆…好再無咩人知…如果吾知點算好…我哋終於到太空館……我哋入場…我同亞琪一起坐…亞琪隔離係河童佢起到狂講野…我隔離係吾雲CC佢哋…佢哋起到狂玩…而我就睇到暈…個幕狂轉…轉到我頭到暈…我哋睇完之後就行左一陣街…原來小熊囯無左啦…我仲打算去行…跟住我哋去玩具反斗城到玩…碧茵同芷欣仲有我哋起玩具反斗城玩傻…之後…我哋就坐KFCㄧ陣…之後…我哋就走…我哋岀到去落大雨…碧茵同芷欣佢哋到無帶傘…我送完雲之後…就送碧茵同芷欣去車站…之後我哋就去乘車返屋企…我同CC同一車…我同CC上左車之後…雲就sd短訊比我…同我傾左一陣…今日到幾開心……哈哈!!!!



2006 年 3 月 31 日  星期五   晴天


我好開心 愉快 分類: 未分類

今日我無返學…我就左去迪士尼到玩…同左好多我仲意的人物影相…我哋仲玩左好多機動遊戲…好好玩…我哋仲睇嘛花車仲影左好多相…之後我哋就走…我要返大陸