琴晚玩得好夜....sleep到12點幾先起身....跟住食野,,,做左dd工課...跟住曼頭就打來同我傾計...我就問佢琴晚點...原來同人哋去行街...而且仲見到匡記佢哋...我哋傾左一陣間計後...我就問曼頭今晚點...跟住佢就話la...無ar!!跟住我就話la...亞琪佢哋可能去我到play...你來唔來...曼頭就話la...睇下點la...跟住亞琪就打來...問我今晚點...我就話la..不如來我到play...亞琪就問la..有who..我就話可能有曼頭,瓊,吾雲佢哋...不過佢哋無電話來...跟住我哋傾左間計....我哋各自抗比佢哋....最後得亞琪同瓊..而吾雲就末返..曼頭就佢亞媽唔比...跟住我就開電腦就睇邊個得閒..跟住我就同lulu傾計...我就問佢今晚得唔得閒...lulu就話ok...跟住我就叫佢上來我到play..最終上來play得亞琪,瓊,lulu
佢哋9:30先上到來...跟住我哋到處行下睇下邊到好d....我就同佢哋行到一條好黑嘅樓梯到...點知比我哋見到好多cat...而且仲好細隻..仲有一隻好似mimi...我哋睇左一陣....我哋決定去我屋企對面park到play...我 哋play緊嘅時候...d人行過到睇一睇我哋...跟住我同lulu就起到play話..我哋唔係煲蠟....我哋起到play蠟燭唔係煲蠟....我哋不斷play...不斷講而且仲好搞笑...我哋play到d蠟水流左落地...而且仲搞到亞琪好驚...因為佢比d蠟水圍攻....跟住我哋仲用手搞d蠟水...而且仲用瑩光棒到搞...仲寫左豆苗去死等等...而且亞琪仲用手做左一隻手指係用蠟做...瓊就用蠟做豬肉...搞到好難睇....我就同lulu起到play瑩光棒同影相...我哋仲影左好多相....跟住我哋play左一陣吾雲就打來....我就問佢來唔來..個時已經10點幾就快到11點....跟住傾左一陣....跟住我哋play左一陣個保安警察就同我哋講e到唔比play蠟燭...個時我哋到無點火...我哋起搞緊d蠟到無點...跟住我哋就去我個park到play...play下就已經11點幾...而且仲比我見到我d frend...個時佢係好好..但係佢就食煙..仲問我借打火機來食煙...跟住我哋play我得好happy...跟住醱就話la...我哋走la就來無車坐....瓊講後又放蠟燭仲點火..佢不斷講就不斷放蠟燭...跟住搞到12點幾先落去坐bus...點知無車...跟住佢哋就坐taxi走.....我就返屋企做嘅野!
今個中秋節最happy同最難忘!!! |