亞素的生活
我的生活日日到唔同...十分有趣的..但係有時開心..有時唔開心...我希望大家可以支持下我…你哋嘅支持係我嘅力量…希望你哋多d留言!!
sosue
暱稱: 囡囡
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-08-19
一年後的見面
2007-12-23
2008-01-16
2007-12-20
文章分類
全部 (131)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
ceci嘅日記
lulu-yeah-lulu
~~ 大本營~~留言...
~阿素~之家~留言板
〔 〒櫻洛..... ☆も ...
*口給...的留言
*小孖星...星*...的奇...
吾暈日記
阿琪
阿琪嘅留言板and日記
海瓊Lala留言板
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2006 年 9 月 27 日  星期三   晴天


我喉嚨痛 無奈 分類: 未分類

今日我喉嚨痛..到我出唔到聲…而且仲要測中史…我就狂溫天book...跟住拉燈就問我借天book...佢知道我出唔到聲…跟住就play我...好再有吾雲起到..如果唔係到唔知點好..跟住測中史河童不斷起我面前到溫..而且佢溫得到好搞笑下!!!



2006 年 9 月 26 日  星期二   晴天


匡記嘅生日 滿足 分類: 未分類

今日原來係匡記嘅生日..楊敏絲見到亞琪起出面就拉亞琪入來..亞琪就好唔想入來...亞琪一入來就比楊敏絲佢..逼佢同匡記生日快樂...跟住楊敏絲又逼匡記佢講thank...跟住就上math..上上下math堂咁我就計唔到條數...跟住河童突然走過來教我做數...佢教我做數好好笑..笑到我就來死..不過到好開心咁樣做左條數!!



2006 年 9 月 22 日  星期五   晴天


測中史 開心 分類: 未分類

今日測中史...完中史…我哋就做中史功課(綠皮簿)…跟住miss就問我哋有無帶天書同筆記…而我就兩樣到帶返來...跟住miss就話la...你哋下人哋ar...幾有熱誠去讀中史..而且仲用好靚嘅包書套…而且仲係櫻花...其實我以為今日要用天書...跟住miss就講答案...我就天書發現原來天書嘅字係多過筆記...跟住我就決定抄筆記...跟住河童兩樣到無帶...跟住佢就行來行去...問人哋有無多一本書/筆記...但係無人梨佢..佢終於發現我兩樣到有...跟住佢就問我...跟住佢仲問我做邊到...跟住我就答佢...你自己搵la...跟住佢就不斷同我講sorry...開頭我唔係好唔明佢why要同我講sorry..原來係佢掉左我本天書落地...不斷同我解譯…而我就不斷佢講算1a講左好奈佢先收聲好再我講個句說話無比佢聽到如果吾係就死1a!!



2006 年 9 月 19 日  星期二   晴天


塞車 鬱悶 分類: 未分類

今日我就好似平日咁樣返學...我一落到就等左一陣間車....等左一陣車就來到...我就上車啦...點咁就塞車喎....開頭我就已為個兩間學嘅車搞到塞車....點知去到個兩間學校個到....原來唔係個兩間學校搞到塞車....原來係下面個到塞車....我知道嘅時候已經好遲....跟住我為有坐起車到等la...希望唔會遲到la....我起車到等左好long time...跟住我就打電話比lulu睇下做咩野....lulu就話比我聽..原來下面撞到車....搞到塞車仲要塞到我屋企個到.....唉...搞到我8:08am先返到去....我一落左車就跑la...點知跑跑下我個胃唔知仲咩痛...痛到我行唔到...痛住來行到返學校...跟住我一入到學校就見到好多人企起到....而且仲見到我細佬...連我細佬到遲到....跟住我起到等叫我拿手冊la...好la到我la...點知我就比黃嘉x見...佢就問我第幾次遲到...我就答佢第一次...佢又我住起邊到...佢又同我講左好多關於遲到嘅野...跟住我就上去la....咁次死la要對全班講sorry...好再唔洗...跟住就上堂....

放左學返到屋企一陣...我father就打電話來問我今日早上仲咩野....跟住我就話塞車....最好笑就係話我無返到學...真係笑死我la....我今日全日到起學校到....仲話我無返學...真係笑死我la..哈哈哈!



2006 年 9 月 18 日  星期一   晴天


祝你生日快樂 分類: 未分類

今日原來係lulu生日....如果唔係吾雲話比我聽...我到唔知到係lulu生日...我哋無咩點同佢慶祝...我哋同lulu一起食luch...就當同慶祝生日....e個生日會係我過得最簡單嘅生日會!!!

lulu祝你生日快樂!!!