今日係我第一日去補習....早上我同曼頭去百老匯到唱k....我哋12點幾到....我哋去登記...跟住help我哋登記個個人就話...要我哋等到1:15先有房...之後....我同曼頭就出起到等....邊傾邊.....不經不覺..已經1點...哈哈...終於有房啦!!!我哋可唱餐飽啦哈哈!!!!我哋兩個人坐一間大房到...個好good ar....我哋唱左好多twins嘅歌,183club,kenny等等.......我哋唱得10秒嘅時候...我同曼頭就唱左勁歌金曲......唱到我哋好hi下....之後....我哋下次再唱過...我哋唱到3點幾先走....
原本今日仲約左瓊寺我哋老地方見....咁我唱完之後....就打比瓊...點知...佢細佬聽..我就e為係瓊啦...我就問佢..你仲未起身ar...跟住就係ar...我再問佢..你今日係唔係想出mk....跟住佢就答...下...佢下完之後....就話比我聽我係佢細佬...跟住我就同佢細佬講...你叫佢起身...跟住佢細佬就話..佢唔起身聽ar...跟住我就話啦....咁你同我打到佢起身啦.......之後....佢細佬真係打落去...跟住佢細佬就話啦...佢到係唔起身ar...跟住我就話啦...咁ar算啦...之後....我就同曼頭去行街...行到5點幾...跟住我哋就去食大班嘅bread....之後....我哋就去補習....
曼頭就話啦...第一日返到去搵一個靚位到坐...之後....我就入左去...跟住曼頭突然入來同我講....叫我出來...原來係叫我交通告同拿筆記....攞完之後....我就入去上堂...我哋班好多人遲到.....好啦我哋上堂啦....開頭個時間過得好慢...而且教曼頭個個亞sir行過嘅時起個門口到睇下...佢睇之後就行左去....之後又亞sir入錯班房仲係幾次....跟住就上下上下...就已經7:30...之後有一個女人起個門口到睇左我哋班幾次....個個就係曼頭話嘅亞嬸....之後佢就行開左啦...其實佢企個門口到好恐怖下....跟住我哋就做一個好像聽嘅野...全做到我好想哭....becaus佢講得好快ar...快到我寫唔到...寫得e個又寫唔到個個...真係好想哭ar...而且我班d人仲好勁下....搞到我更加想哭....跟住寫下寫下...做下做下....跟住好快8:00落堂...落左堂之後....我就去搵曼頭佢哋...我一出到班房門口就見到杜麗莙佢哋...之後....我就行過去...就見到曼頭同個亞sir傾緊計...跟住杜麗莙佢哋...就唔等曼頭...我佢就落一層去坐電梯...我哋落到地下先等曼頭....我哋等曼頭嘅時候..就見到有一個女仔食住口煙走出來...等左一陣..曼頭終於落到地下....而且仲見到劉超榮...劉超榮仲好驚訝咁講..e你到起到...曼頭就話啦..係ar佢今日起到開始補習ar...之後....佢就啦....曼頭仲介紹一個人比我識...e個係..我識佢e佢就唔識我..個個就係黃欣琪.....跟住我就同曼頭一起play佢...play完佢之後....我哋就行去new之x..之後....我哋就返屋企...我返到去剛剛好9:30睇到love情全保.....其實今日到好佊倦下....我仲起車到sleep左一陣....跟住我食飯,沖完個涼之後....我就要做今日起補習到嘅homework....真係好佊倦ar...死啦明天要去補習....唉 |