亞素的生活
我的生活日日到唔同...十分有趣的..但係有時開心..有時唔開心...我希望大家可以支持下我…你哋嘅支持係我嘅力量…希望你哋多d留言!!
sosue
暱稱: 囡囡
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-08-19
一年後的見面
2007-12-23
2008-01-16
2007-12-20
文章分類
全部 (131)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
ceci嘅日記
lulu-yeah-lulu
~~ 大本營~~留言...
~阿素~之家~留言板
〔 〒櫻洛..... ☆も ...
*口給...的留言
*小孖星...星*...的奇...
吾暈日記
阿琪
阿琪嘅留言板and日記
海瓊Lala留言板
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2006 年 8 月 6 日  星期日   晴天


好開心 愉快 分類: 未分類

今日我聽收音機到聽新城國語力…我聽到183C1ub講野…跟住就聽到Twins起到講野…跟住就開始……一開始不久183C1ub就得獎唱左真愛……佢哋就得左兩個獎……佢哋完之後離開1a……而twins就得左4個獎…佢哋仲唱左八十塊環遊世界……真係開心佢哋得到獎



2006 年 8 月 5 日  星期六   晴天


見到183club 疑惑 分類: 未分類

一早我就好似平日返學個個時間起身....我就6點幾就起左身....我同我亞媽7點幾就出發去愉景新城...我哋一去嘩嘩好多人ar....個時得7點幾...就已經咁多人..183lub真係好棒ar!!!....我同亞媽就去排隊..一開始我就行錯左方向...後來我先發現我行錯左..跟住我就行返轉頭....原來佢哋係分開a至k區....嘩嘩!!!真係嚇我一跳ar!!!....咁我就同我亞媽就排起k區後面....嘩!!我同我亞媽排下排下就越來越多人...好啦!!終於到9點鍾...佢開始派入場票....點知派派下...個保安人員就話啦....我哋d入場票已經派完啦....你哋到係離開...之後....d人到係無離開...而且仲一直跟住條隊行...我哋行到派票個到....睇住最後一張到派比人之後....d人先走.....跟住我就走去找返個靚位來影183club相...我哋足足等足佢8個幾鍾頭....好啦...到12點嘅時候d人就叫有入場票個d人入去等....再到1點幾鍾嘅時候..d人突然大叫...我就e為佢哋來到..原來唔係....之後仲有好多次到係咁樣....好啦..2點30d人突然起身...我就當然無起身啦....大約2:45我先起身....好啦d人突然唔知道仲咩野...起後面推上來....推下推下我就推到最前....跟住d人仲起到推來推去...我就企起最前....d人推ar推到我就來死啦......好啦佢哋終於無推啦....無推左一陣個個主持一上台...d人又起到大叫....原來係個主持人起到講野...原來佢係講話183club要3:15先到...d人先無大叫同推....

好啦佢哋終於來到....佢哋(王紹偉)仲同我哋say hi....跟住佢哋就去入後台到休息一陣....跟住佢哋再出來...跟住d人再大叫同起到推....跟住佢再同我哋say hi...e得4 個原來(顏行書)無來到...只得(王紹偉,明道,黃玉榮同祝釩剛)來到...跟住佢哋say完hi....跟住佢哋就唱歌啦....佢哋唱<完美情人>....跟住佢哋唱完之後....就同我哋傾左一陣間計....跟住佢哋又唱<甜密約定>...之後...佢哋就宣佈真愛戒指5位.....跟住佢哋又返再後台到休息....個個主持就同個5位得到真愛戒指有咩feel同最想邊個help你到帶戒指..有其個到話想ar(紹偉)hlep佢哋帶....個主持同d得獎者傾完之後...佢哋就上返來...跟住就help d得獎者帶上戒指...佢哋每帶一個d fans到大叫一次....跟住個主持就話啦...你哋要帶戒指就要負上咁大嘅壓力...佢哋help完d得獎者帶完戒指之後...佢哋又返去後台...跟住過左一陣佢哋又出返來同我哋傾計...(王紹偉)就話啦....我哋張新碟剛剛推出左...你快d buy...而且有得送8達通套5個同一張海報...跟住仲問我哋d歌好唔好聽....跟住佢哋講左一陣間笑之後...就唱新歌<I'm So hot>....佢哋唱e首歌着住一件背心..而且仲係有少少破爛.....跟住佢哋唱完之後...佢哋仲得到新城國語力亞洲人氣....佢哋就返去後台到休息同接受訪問....而且我仲見到宋x玲....佢真人同上電視有好不同

接受完訪問之後...跟住就開始....簽名....佢味簽完我就要走啦個時已經5:45....跟住我走而我亞媽就起到睇...我行到一間cd鋪就見到好多人起到排隊buy新碟....我就無入去睇啦就計續行...我行到天橋嘅時候我亞媽就突然打比我問我攞返d野....跟住又要我行返轉頭....我行到去佢哋仲係未簽完名...仲起到簽緊....而仲起到播緊<感情線>...仲係連續兩次....我頭一次走又係播緊e首歌...我第二次走又係播e首歌........

跟住我就坐地下鐵....我就打比亞媽就叫佢起太子到出而且我仲問佢buy吾buy新碟....跟住就話buy....跟住我就收線跟住我就落車la....跟住我去到補習到已經6:45....跟住我攞完筆記之後....我就入去上堂....我一入到去吾係平日教我哋個Miss係另一個Miss....我就坐低....不久就要小測1a....我就無心機測....可能我剛剛坐低就無心機測....點知吾合格....跟住測完之後時間過得好快....跟住我就打比亞媽就問佢....你起邊到原佢剛剛過左太子....跟住叫佢返轉頭....跟住我就同我亞媽一齊去信和到行...仲buy明信片...跟住我哋就返屋企

今日真係好累同比人推死...好再我影左好多相...哈哈...可能我發夢到會見到佢...好happy....仲有我仲可以見到佢哋真人....真係好大隻

  

 

  

 

  

 

  

 

  

 

 



2006 年 8 月 2 日  星期三   雨天


去睇戲(3號風球) 分類: 未分類

今日我哋同曼頭去睇戲…睇一套叫子狐物語…套戲到幾感人下…我同曼頭睇完之後…我就陪曼頭去街市到買菜…我d行去街市嘅時候…行行下突然落雨…好再我有帶傘…如果吾係就死la…我哋越行就越大雨…我哋終於行到街市…我哋行左一陣先買到菜…e菜到幾貴下…我哋買完菜之後就打算走la…點知仲落得仲大下…跟住我就打比海瓊…我打到比佢…係佢細佬聽…跟住我就叫佢細佬比佢家姐…個時原來海瓊係味起身…跟住海瓊就來聽…我就同佢講我起你屋企樓下街市到…我問你借把傘…跟住佢就話0k…跟住我同曼頭一齊上佢屋企到攞傘…我哋上到去…我就拍門…拍左幾下佢先開門…佢一開門我就見到佢着hellokitty睡衣…我哋攞完之後就走la…曼頭就坐小巴走…而我就去和樂邨到坐巴士走…我行到上去等車…等左好久到無車…過左一陣突然好大風…而我車站個到有好多木板…起個時候突然好大風就將個d木板吹起…剛剛我又企得到幾近下…好再吾係吹去我個到…如果吾係我就死1a…過左一陣終於有車來到…我就坐26M返屋企…坐到聯合嘅時候…我就見到姚x玲起到上車…跟住我就落車…我返到去我d衫同褲到濕灑…我換完衫之後就睇下我buy返來嘅燈睇下有無壞到…好再無壞到…但係我一按小個個燈…拉左幾下…一拉掉左落來…我整來整去到整吾到…現在得一個燈可以用…e佢就用作為裝飾…今日真係好可怕…原來d風吹起上來係咁勁…真係吾可以睇小!!



2006 年 8 月 1 日  星期二   陰天


去漫畫節 分類: 未分類

今日我同曼頭一早8點幾就起左身去漫畫節......我哋坐619去會展.....我哋大約就來10點..我哋就到...跟住我哋等左大約1個鍾頭到就先入場.....我哋起到等嘅時候越來越多人....哈哈...我哋入場啦....我同曼頭先去睇漫畫...我哋睇完漫畫之後....我哋就其他精品....嘩嘩...我見到好多嘅hello kitty,扮野小魔星,迪士尼同sony貓嘅野.....跟住我哋就去左yes到 buy twins嘅野.....跟住我哋去左睇show...個show有twins嘅光之美少女嘅主題曲...而且仲有人表演....跟住我哋睇完之後....我哋就去左小食部到坐....我哋行到去就有好多野食..而且仲好香下...聞到都好想食....跟住我哋就行入去搵位坐...剛剛好我哋行入左一陣就有位坐...我哋起到吹下水食下野....我哋一坐坐足兩個幾鍾頭....跟住我哋又再行....行下行...我見到間精品店裹面有好多hello kitty嘅野buy...而且有我最想buy嘅野....出面buy有百幾蚊..而e到就buy$$$98....我就buy左...跟住個個老板仲話加多35蚊就又多一樣野...跟住我就要la....跟住佢又話la加多20幾蚊就多一樣野..跟住我到buy左....我buy完野之後....行一陣坐同影左d相之後....我又返去小食部到坐........我哋要行到好入下先搵到位坐....我哋坐一陣之後....就見到有d人拿住好大張嘅紙板......仲有d人帶住軍曹嘅帽.....不久亞媽就打來....就話現在打緊一號風球就叫我哋早返來一陣間就無船坐返來......跟住我就話比曼頭聽....跟住我哋就走1a....我哋一岀到去好大風吹到我同曼頭到行吾到....我哋好辛苦先行到坐船個到...我哋坐到尖沙咀到......跟住我哋就去左澳海城嘅玩具反斗城到P1ay左一陣......跟住我哋就去hellokitty嘅專門店到buy野....我哋buy完野之後....我就返屋企....今日到buy左好野....仲係有好多hellokitty....真係好happy!!



2006 年 7 月 30 日  星期日   晴天


好ya!!!見到twins 疑惑 分類: 未分類

今日係twins嘅簽名會....我同我亞媽1點幾就出左去西9龍中心到睇twins同簽名....我哋一去到...嘩嘩嘩十分多人ar....我同我亞媽分開去做野....我就上去影相....我亞媽就去簽名....我上到3樓找一個位來twins...終於比我找到la....但係只可以睇到少少....跟住我亞媽就打比我叫我落去....跟住我就落去....我落到去之後....我就打比我亞媽問佢起邊到...跟住我就找佢...我去到佢話比我聽個到...跟住我唔見佢我再打比佢問佢起邊到.....跟住我就去佢講嘅個到....哈哈...我終於見到佢la...我亞仲話比我聽...叫我help個個女仔攞亞twins嘅簽名.....跟住我哋同個個女仔傾左一陣間計...跟住我哋邊傾邊等...哈哈....我哋終於等la....不過就要有票先可以入去...就跟我就入左去...攞亞twins嘅簽名....我突然從個心笑出來...哈哈好開心ar...可以見到gailan...哈哈!!!!.....跟住我簽完名之後....就找返我亞媽.....跟住再找返個個女仔...找個女仔嘅時候...我見到人哋簽完又簽...跟住我到學個人...當我入去嘅時候...就來完...我排左一陣終於又到la....突然個護衛叫...就問我你到無個印....跟住我就話la...個個人比我入來...跟住佢就比我計續排隊攞簽名....哈哈!!!我一日內攞到兩個簽名同見到gailan兩次...真係開心啦!!!!..

跟住我哋就坐地下鐵去太古城到睇Arnold Palmer...我去到睇到係覺得好少...跟住我哋就去銅鑼灣到睇....最後我哋睇完之後...到係無buy到....而且我哋決定去太古城到buy maybe去葵芳新都會廣場 到buy.....跟住我哋起銅鑼灣到行左一陣...跟住我哋就坐619走....我哋上到車...嘩好多人ar...無位坐....跟住到kt先有位坐....我哋坐到總站....跟住我哋就去惠x同x寧到buy....我哋起惠x到buy左好多麵返屋企

今日真係好好好好*n個好開心....但係好累ar...今晚唔知道sleep唔sleep到呢.....哈哈哈!!!!!