今日早上我就同曼頭,殘雞去左唱K....嘩去到New Way到好多人去唱k....等左一陣...我哋就有房....開頭得我同曼頭唱...跟住我哋見到亞雞好悶...跟住我哋就捉住亞雞來唱.....唱唱下得返我一起到唱...跟住我就捉住佢哋兩個唱...唱唱下我去左洗手間...去完之後我就唔記得左間房幾多號...仲迷左路...跟住我就去左cater到問...好再間房係用我個name來登記....跟住曼頭就我仲咩去咁耐..跟住我就答佢我迷左路...跟住佢同我講..佢之前到係咁樣...跟住我哋唱完之後...就去左行街...行左一陣我哋就走左去影貼紙相....跟住我mother就打比我話一起去睇花卉...跟住我哋就去左睇花卉...行行曼頭同亞雞就話怕悶...唔去...跟住我同mother就一起左睇...仲同左隻dog影相..仲buy左一盤薰依草...跟住就行左一陣就走....
打算返屋企嘅時候...先記得我把傘起亞雞到...跟住就打返比佢....跟住就同佢匯合..拎返把傘...跟住我就同mother返屋企....返到屋企就搞盤薰依草...希望薰依草快d開花啦!!!
|