今日係情人節...對於我本人來講無咩特別...因為我無情人...只有一班好友同我一起過...不過我到收唔少友情嘅巧克力....仲有收左一枝玫瑰花...真開心AR!!!仲有AR!!!上中史堂MISS曾比左好多考MOCK嘅提示...而且仲PLAY左中史GAME...真係好好PLAY AR!!!又可以溫BOOK...又可以PLAY GAME真好!!!
今日早上去左到做咩...我到唔係好清楚???落到去HALL我先知道要我哋聽一個講座...原來係講會考個d野...原來我哋好快就要去考會考...時間真係過得好快AR!!!返多幾日我哋就要放新年假...跟住返到來就要考MOCK...我一定要比心機考好個試...BING(韓語)
今日真係好多野測ar...要測ENG嘅uniform test(listening)...地理嘅MC.仲有要測中史....全日不斷測驗...真係測死我啦!!!差唔多成個星期到要測驗...好辛苦AR!!不過當係一種磨練啦!!!
今日測中文listening...而且我仲擺左個烏龍...睇錯左提問...唉知道嘅時候...已經話要停筆啦!!唉!!算啦..唔錯到錯左啦!!為有下一次睇清左佢問咩...如果唔係會考就死定啦!!!
今日要統測數學.....統測數學之前個個到好比心機起堂上到溫數學...而且亞SIR亦到同我哋溫習...不過亞SIR講得好快完全聽唔入腦....最後我到係靠自己來溫....不過亞SIR d提示到ok準到下..到識d啦!!不過我捻到係唔合格!!!