亞素的生活
我的生活日日到唔同...十分有趣的..但係有時開心..有時唔開心...我希望大家可以支持下我…你哋嘅支持係我嘅力量…希望你哋多d留言!!
sosue
暱稱: 囡囡
性別: 女
國家: 香港
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
2008-08-19
一年後的見面
2007-12-23
2008-01-16
2007-12-20
文章分類
全部 (131)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
ceci嘅日記
lulu-yeah-lulu
~~ 大本營~~留言...
~阿素~之家~留言板
〔 〒櫻洛..... ☆も ...
*口給...的留言
*小孖星...星*...的奇...
吾暈日記
阿琪
阿琪嘅留言板and日記
海瓊Lala留言板
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2007 年 8 月 30 日  星期四   晴天


離開 分類: 未分類

 今日我會離開香港一段時...不過我會好返來...同大家見面...SEE YOU!!!!



2007 年 7 月 2 日  星期一   晴天


去左唱k 分類: 未分類

今曰同左曼頭佢個班嘅男仔(董英豪,李海賓,莫智銀,潘建年,陳耀彬)佢哋一起去左家樂嘅gree box到唱k...我哋由12點幾唱到差唔多4點先走......跟住我哋就去左信和到行.....行左一陣...我哋就分開左行..各自去睇野...15分鐘之後...我哋相約在地庫見面...原來佢哋幾個男仔打算去camp....佢哋打算去貝澳嘅地方到play....佢哋仲問我去唔去...個陣時我仲同海瓊傾緊電話....海瓊突然問我why會有男仔聲起附近...我就話剛剛同佢哋唱完k....跟住我就問海瓊你去唔去....海瓊就話你去我咪去囉...跟住我就話去...跟住佢哋就預約我...跟住我哋ok曬d野就走...走嘅時候落雨...得我同潘建年帶傘...我同曼頭一把...佢哋幾個男仔一把...跟住哋就決定去邊...我同曼頭就決定去apm..跟住佢哋亦到同我哋一起坐MTR走...跟住佢哋各自回家...而我同曼頭就左apm到傾計同打NDS...我哋play左一陣就去左吉之島buy野食回家...到左8點幾先到home...

今日同佢哋唱k真係好好笑..同佢哋一起到幾開心!!!



2007 年 7 月 1 日  星期日   陰天


我們相愛十年 愉快 分類: 未分類

今日係香港回歸周年嘅日子......到處到有慶祝回歸嘅活動....e一個字亦代表我同我幾個好友...相識十年(曼頭,亞琪同海瓊)...我哋到係起小學二年級到認識....個陣時嘅我哋傻傻地就一起play.....我哋到唔知道我哋嘅關係可以連繫得咁耐....十年並不是一個短嘅時間...話長唔長...話短唔短....我哋不知不覺就十年....而且又係香港回歸周年嘅日子...e個日子係見證我哋相愛十年....唔知我哋會唔會連繫多二十年..三十年.....................................跟住落去呢??????????連我到唔知.....如果你到係同我一樣..有幾個or一個好友係相愛十年嘅話......要好好去珍惜....因為十年真係好長時間ar!!!!



2007 年 6 月 27 日  星期三   陰天


去左面試 分類: 未分類

今日要去上環到面試....上環之前..我就要去黃大仙龍華個到集合....我2:40p.m先去到...跟住我哋傾左d野之後...就一起出發..我哋坐MTR去上環...我哋一去到上環...我哋就變得好迷茫...原來我哋要去面試嘅地方原來係我之前去過....佢起樓梯街附近...我去面試個一間係做美容....我哋上到去就坐左一陣...傾左一陣間計....同我哋面試嘅人就來左...跟住我哋就一個一個去面試....我哋就好緊張...但係我就唔知點解無咩緊張...跟住我哋就用包,剪,頭決定我就做左最後個個...我哋大家HELP大家計時...原來我係傾得最耐...其實我當傾閒計咁樣傾...跟住我哋大家面完之後...就一起走...我仲同仲一個女仔交互左個電話同MSN...跟住我仲同佢起黃大仙見左一job...跟住就返home啦!!!



2007 年 6 月 26 日  星期二   晴天


去左深水涉 分類: 未分類

今日我同亞琪,曼頭,黃恩琪,李嘉慧一起去左深水涉到食壽司同buy NDS同眼....我哋由2點幾坐到6點幾...我哋起壽召店到傾計同打NDS..我哋走個陣時仲拎左幾個茶包走...跟全就去左黃金廣場到buy NDS同眼...部NDS就BUY左$$1330全套....跟住就落左一層buy眼就buy左$$68連咪...buy完之後我哋就返屋企...點知一出到去落大雨..仲好大下...佢哋個到無帶傘..係得我帶左...我哋為有一個一個送過去對面嘅m記...跟住我哋就一直行....行到MTR又一個一個送到MTR到....跟住我哋就一起行...因為我哋個bus shop到係起附近...行到過去就咩雨落....跟住我哋就起bus shop到傾計....傾到曼頭車來到...曼頭就上車先....我就等左一陣先有車....跟住一返到屋企就同NDS充電....而且仲入曬D GAME佢...跟住就PLAY

今日d壽司OK好食....原來NDS D GAME到好好PLAY...play到我到唔想sleep...哈哈!!!