2010 年 4 月 4 日 星期日  |
我學識左1樣野;D  |
分類: 未分類 |
係今日.
我番大陸拜山.
拜山都唔係重點.
拜完山之後去d家姐屋k.
跟住我叫佢地教我揸電單車.
佢地話好危險唔好個d.
跟住終於到比我.
唔知點解.
我1上部車到就好似識咁樣.
試左個圈之後.
居然...
熟手到乜咁.
好似1早就識咁樣.
好神奇:D.
覺得自己勁揪添;D.
哈哈哈~.
|
| 發表時間:2010-04-04 10:37 PM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
好on9囉.  |
分類: 未分類 |
今日本身冇乜野.
平靜既1日.
但係放學個陣.
個個都問踢唔踢波.
個個唔踢咁我都廢事踢啦.
但係番到屋k1陣鄧錦燊條仆街打黎.
話去踢.
叫我換衫.
咁我換完衫啦.
落埋去等佢.
餵左陣蚊.
王富方打黎同我講話打波.
唔踢.
玩野咩.
我屌你地老母.
換撚哂衫落埋樓仲餵埋蚊先同我講話唔去踢去打波?.
仆街啦;你老母.
下次諗清楚自己想做咩先搵我啦.
ON撚99.
下次玩野唔好搵我啦.
on9到無倫.
火到即刻想打人.
|
| 發表時間:2010-03-31 04:59 PM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 3 月 30 日 星期二  |
電話呀*0*  |
分類: 未分類 |
好野!.
等左咁耐.
我終於見番我成個月冇見既電話喇.
3月2號到依家3月30號呀.
^3^好開心. |
| 發表時間:2010-03-30 08:33 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 3 月 29 日 星期一  |
今日悶悶地;)  |
分類: 未分類 |
今日番學冇洗頭.
所以整整個頭就番學喇.
因為個頭有d暈暈地-3-!.
今日練波個陣我兩隻腳都整親:'(.
唔知有冇人錫番呢:p?.
|
| 發表時間:2010-03-29 09:01 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 3 月 28 日 星期日  |
好想好想:$..  |
分類: 未分類 |
今日去左學野:$.
知就知.
唔知我唔話你知:).
學完去左打陣機.
跟住我番屋k.
去要飲呀:D.
去到個到.
睇d結婚相個d.
睇下睇下同埋聽完男方同女方個邊講野.
重有睇埋佢地d紀錄.
我突然好想.
好想好想.
娶左你做我既老婆.
:$:$.
我今日飲左紅酒呀同我表哥:D.
唔識醉;).
sor!元朗千杯不醉小王子;)!.
去過飲咁多次.
今次我睇到係會諗起你.
想同你結婚.
結婚真係好幸福:$.
我真係好想同你過世:$. |
| 發表時間:2010-03-29 08:50 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 18 | »
|
| «‹ August 2017 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|