偉偉新開始.v.
我要係今年做好D..
新1年,新開始!
就算做白痴,都要做好痴個個:D
大家一齊努力啦;)好冇?!
2010 年 3 月 27 日  星期六   晴天


冇野做-3-! 鬱悶 分類: 未分類

無奈.
今日冇野做囉-3-!.

啊!!!.
邊叉個有7仔印花!!.
記得記得!!.
要比我呀:).
我要儲IQ博士:$.
唔該你地啦:(!!.

發表時間:2010-03-27 09:36 PM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2010 年 3 月 25 日  星期四   晴天


搵番個波喇:) 愉快 分類: 未分類

今日上pe先知個係體育室.v.
跟住放學先得番囉.
真係
忽腰媽打b廚!!

發表時間:2010-03-25 07:42 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2010 年 3 月 24 日  星期三   落雪


好好味:$ 滿足 分類: 未分類

嘿!白底粉紅字:$.
靚;).
好好味既班cake呀:$.
好食好食:$.
(k)!多謝哂:$.
錫哂你:$.

發表時間:2010-03-24 06:39 PM  [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2010 年 3 月 23 日  星期二   陰天


唉. 疲倦 分類: 未分類

今日:D.
我同你:$.
第300日(k).
但係我唔想記得今日:'(.
想知點解?!.
因為我...
唔講喇.v.
嬲呀.
發脾氣呀.v.
唔開心呀.v.
哼:@.

發表時間:2010-03-23 07:40 PM  [ 訪客留言(14) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2010 年 3 月 22 日  星期一   陰天


今日唔知做咩-_- 親愛的:$ 滿足 分類: 未分類

好耐都冇打喇-3-!.
有冇掛住我打d野呢?!.
我估冇喇-_-!.
今日唔知點解過得好辛苦-3-!.
有d想DIE既感覺.
但係我又唔想咁快DIE.


因為我同My親愛的明天將踏入1起既第300日:$.
(k)我愛你呀!!!我愛死你呀>3<(k)!!!:$.

發表時間:2010-03-22 07:50 PM  [ 訪客留言(15) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


最新文章
多謝您:)
黑仔day!
美孚~
嘩@_@tpkbbs
迎新日;
訪客留言
Can Collies ... (Chassype)
Viagra Gener... (Chassype)
Acheter Cial... (Chassype)
Viagra En Li... (Chassype)
wai_x2
暱稱: 偉x2﹏xp;;
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« August 2017 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
日誌統計
文章總數: 87
留言總數: 652
今日人氣: 1
累積人氣: 2608
最近訪客
最近沒有訪客