偉偉新開始.v.
我要係今年做好D..
新1年,新開始!
就算做白痴,都要做好痴個個:D
大家一齊努力啦;)好冇?!
2010 年 1 月 27 日  星期三   酷熱


對卷. 鬱悶 分類: 未分類

對卷.
冇份合格呀......差唔多!.

發表時間:2010-02-01 08:01 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2010 年 1 月 26 日  星期二   落雪


作文勁野:) 感動 分類: 未分類

對卷.
估唔到我中作咁勁:$.

發表時間:2010-01-30 10:05 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2010 年 1 月 25 日  星期一   落雪


考試最後1日. 愉快 分類: 未分類

今日考埋最後3科.
考完之後輕鬆哂好多.
之後就去食腸粉.
去左i-one 3粒.
之後就去左tm陪baby買鞋.
我又買左袋:p.
忍唔住手><.
之後番元朗打波.
打到6畸幾走人.
番屋k換衫.
跟住同朱仔,鍬鍬,燊燊,周子健,葉偉康,華dee去景褔宮.
同朱仔慶祝:).
之後番屋k.
沖多次涼訓教.

發表時間:2010-01-26 07:47 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2010 年 1 月 24 日  星期日   落雪


今日冇野做;( 無奈 分類: 未分類

今日起身.
等到中午食埋飯番香港.
番到去搵燊燊同王富方.
番到去又打機-3-!.
之後就番屋k喇.
真係冇野好做-3-.
好悶,好無聊.

發表時間:2010-01-26 07:14 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2010 年 1 月 23 日  星期六   晴天


3家姐結算;p 愉快 分類: 未分類

今日起身.
已經好左好多.
跟住同老豆,細佬番大陸.
因為3家姐結婚:).
其實今日冇野好做.
但係!!.
係我夜晚訓教合埋眼之後既.
...1秒,,2秒,,3秒.
...1分中,,2分中,,3分中..
都係妳:$.

發表時間:2010-01-26 07:01 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


最新文章
多謝您:)
黑仔day!
美孚~
嘩@_@tpkbbs
迎新日;
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
wai_x2
暱稱: 偉x2﹏xp;;
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
日誌統計
文章總數: 87
留言總數: 652
今日人氣: 42
累積人氣: 2690
最近訪客
最近沒有訪客