有咩好做呀:(?  |
分類: 未分類 |
今日呢就7點半起左身.
沖左個涼.
搞掂起身搵燊燊.
番學校.
好似冇野做.
之後phy燊燊話聽書.
但係好似講笑多過聽書-.-.
跟住就上電腦.
好似又係冇野做.
(係電腦堂望住你背面感覺真係好好).
望下望下就訓著左喇:p.
之後小息落左去食野.
數學係到對野對野.
跟住兩堂英文.
係咁做詅聽.
lunch冇野做.
要做豆腐.
lunch完個陣想圍個hp;:p.
跟住中文堂上下上下.
同燊燊係到玩暖包.
真係冇野好做-_-.
點算-3-.
跟住落左堂就係到做埋d改正就走人喇:D.
番到屋k然後搞掂d野去左人地屋;;打邊烅-3-.
又打,成日打-3-
今日就係咁,,ending喇.
|
| 發表時間:2010-01-12 10:20 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 1 月 11 日 星期一  |
有開心,又有唔開心  |
分類: 未分類 |
今日起身已經8點10.
刷完個靚牙仔就洗番個靚頭.
冇帶姐.
落到去就見到菜仔,, .
明我做咩啦跟住:P.
番到學校.
完全冇哂力.
唔知係咪琴日太攰.
唔係講笑-_-.
個人散哂-_-.
平時比儀儀打都冇咩野.
但係今日儀儀打左我老鼠仔個位1下.
痛到我痴肺;抽筋咁濟.
之後上下上下.
到左普通話堂.
比個MISS收左功課.
之後再上下上下.
到左英文堂.
比MISS話左兩話.
放學要見佢.
跟住考中文口試.
等緊個陣做英文.
之後考完交比MISS.
仲要企多25分中.
跟住就溫默書.
之後陪燊燊剪頭髮.
型仔喎~^_^~.
之後買吉野番屋K食.
1邊睇同事3分親1邊食.
我發覺左樣野呀.
就係,,,,,,,,.
原來呢,,,,,,,.
同事3分親係8點做嫁 .
|
| 發表時間:2010-01-11 09:08 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
傷心欲絕:(  |
分類: 未分類 |
今日朝早抱住1定羸既心情起身,沖涼,食早餐.
因為太早.
我同涼亭買野.
之後番學校攞波.
去朗屏踢左陣先去搵人.
中間搵人個d廢事講.
之後個個好開心咁1齊去天水圍.
1齊熱身,聽呀sir排位.
好喇;到比賽喇.
唔夠1陣.
比人入1球:'(.
好喇跟住我地好努力咁踢.
終於都唔差.
係對面龍到踢下踢下入左1球.
上半場就咁完左.
到左下半場.
比人入左兩球.
唉;灰哂.
咁就輸左:(.
下次兩場我1定1定訓身踢.
番屋k個陣.
我地係咁fake人.
係咁周圍嘩.睇下有邊個望.
到左平台個陣.
我同菜仔,涼亭.
1齊指住棟樓係到嘩.
平台d人望哂上去.
笑到我地碌地:).
今日就咁就完左喇:(.
今日真係陰天假期-︿-.
|
| 發表時間:2010-01-10 07:10 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 1 月 9 日 星期六  |
好無聊;好無聊.  |
分類: 未分類 |
今日真係好無聊.
呀媽琴日換左好暗既窗簾.
今朝起身以為自己半夜起身痌豬豬.
點知原來9點幾.
跟住又開熱水烅開電視等沖涼.
沖完涼就做毒男開電腦.
玩呀玩呀玩呀.
唔經唔覺到左夜晚.
送首歌我最愛既歌比妳:$.
|
| 發表時間:2010-01-09 09:51 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|