偉偉新開始.v.
我要係今年做好D..
新1年,新開始!
就算做白痴,都要做好痴個個:D
大家一齊努力啦;)好冇?!
2010 年 2 月 6 日  星期六   和暖


好開心. 滿足 分類: 未分類

通頂之後.
11點喇.
之後同燊同baby去左k.f.c.
等揭同妳.
之後送baby仔去搭車.
跟住佢地3個去左我屋k喇.
因為通頂關係.
我同燊都眼訓喇.
所以叫燊同揭訓我上面-_-.
我就同妳下面:$.
但係唔知點解.
你1係我隔離.
我完完全全訓唔著.
淨係望住你.
都唔識訓喇.
跟住都訓左陣.
中間做左咩.
我係唔會話你地知:$.
之後就送埋佢地番屋k.
講真今日我真係真係好興奮好開心:$.

發表時間:2010-02-06 10:21 PM  [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2010 年 2 月 5 日  星期五   和暖


放假喇!!放假喇!! 開心 分類: 未分類

今日終於放假喇.
環校第3.
之後大食會.
之後去左打通頂機.

發表時間:2010-02-06 10:06 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2010 年 2 月 4 日  星期四   晴天


又輸:'( 鬱悶 分類: 未分類

又輸左.
點解?!.
我諗因為係我:(.
比人入左波.
仲要3粒.
係最尾先失左球:(.
點解點解?!.
對唔住呀德社:'(.
比賽完左.
估唔到妳會過黎:).
即刻冇咁唔開心.
多謝妳:$.
燊燊都開心啦:).

發表時間:2010-02-06 08:59 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2010 年 2 月 3 日  星期三   雨天


社際!! 無奈 分類: 未分類

我今日諗住會羸.
點知.
3比0咁輸左:'(.
真係...唉.

發表時間:2010-02-06 08:51 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2010 年 2 月 2 日  星期二   落雪


又係唔記得. 滿足 分類: 未分類

有冇記得我星期2又做過d咩呢?!.

發表時間:2010-02-06 08:48 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


最新文章
多謝您:)
黑仔day!
美孚~
嘩@_@tpkbbs
迎新日;
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
wai_x2
暱稱: 偉x2﹏xp;;
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
日誌統計
文章總數: 87
留言總數: 652
今日人氣: 22
累積人氣: 2670
最近訪客
最近沒有訪客