2010 年 1 月 22 日 星期五  |
又係星期5;)  |
分類: 未分類 |
今日考完之後去左麥嘉俊屋k.
開頭去到睇足球小將~^_^~.
好懷念.
跟住開始發冷.
番屋k個陣已經好唔掂.
即刻換哂衫.
訓教.
跟住起身個陣.
病到唔想起身.
唉.
慘:(.
|
| 發表時間:2010-01-24 08:19 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
好似食左好多野咁-_-!  |
分類: 未分類 |
今日6點半起左身.
係咪乖仔先?!.
跟住番到去.
早會...彭1聲個下我好敏感.
個心跳左1下勁唔知點咁.
個腦無啦啦浮現之前有人跳樓既情境.
所以我都唔敢望後.
跟住考西史.
我唔知點解可以呢.
做做下訓著.
但係係會自己識彈番起身做.
好似搞左鬧中咁-_-.
做下訓下.
之後考完喇;;係唔識既.
之後考chem.
w0w;完全唔知份卷講乜野-_-.
跟住去左i-one.
去後去左我屋k.
睇午夜靈異錄像.
好垃圾囉套野-_-.
吹到好似好恐怖咁.
跟住去左m記食野.
咁住送baby,麥嘉俊,燊燊番屋k.
就走喇.
唔敢行個到添:p.
補充補充!!.
原來跳樓個個女人係我個層跳-_-.
呀媽話我知@@.
|
| 發表時間:2010-01-21 06:42 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 1 月 20 日 星期三  |
訓下做下訓下做下.有冇人得?  |
分類: 未分類 |
今日起身以為係夜晚.
因為太過黑.
跟住番到學校.
中史.
冇溫到-_-.
之後中文.
做卷1個陣唔知係咪攰得濟.
睇睇下篇文訓著左.
訓醒就知道答案咁樣.
之後無啦啦又訓著左.
又扎醒.
又做.
又訓番.
跟住考試時間結束.
請各位同學停筆.
唔好書寫.
之後又I-ONE.
跟住去左M記.
話溫書.
但係冇溫.
有心冇力.
我超攰超眼訓.
跟住行下行下唔知做乜又去左KFC-_-.
吹脹-3-.
見到鄧銘鋒個D.
跟住去左買飲盒食.
去左橫洲到食.
食食下見到偉哥.
打埋波.
7點走人.
又番到屋K又食-_-.
好似食左好多野.
但係唔識飽.
口癢.
好想食野:P.
|
| 發表時間:2010-01-20 11:02 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
呆呆滯滯又1天  |
分類: 未分類 |
今日起身又係平時咁.
之後番去bio.
算啦.
英文.1樣都係算啦.
訓下做下訓下做下.
冇人做到嫁啦.
跟住又去I-ONE.
跟住去左我屋K.
1陣之後.
又去多次I-ONE.
咁就完左ONE-DAY.
|
| 發表時間:2010-01-20 10:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
唔知會點呢:s  |
分類: 未分類 |
琴日溫書冇訓過.
到今朝就刷牙洗頭走人.
跟住自己番左學校.
考數學呀.
卷1個陣我1睇我超驚.
考完就算啦.
小息再溫.
卷2個陣唔夠時間做呀><.
希望合格啦><.
放左就去左I-ONE.
之後D友仔話去屋k打邊邊.
跟住買完料就去左我屋k.
打呀打呀.
打到6點差唔多就走哂喇.
跟住我就打依篇QZ仔喇:D
我都係諗緊你帶住鏈個樣會點:$.
|
| 發表時間:2010-01-18 06:49 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|