偉偉新開始.v.
我要係今年做好D..
新1年,新開始!
就算做白痴,都要做好痴個個:D
大家一齊努力啦;)好冇?!
2010 年 1 月 7 日  星期四   颱風


唔多順利既1日 鬱悶 分類: 未分類

今日冇人叫起身.
自己起既好乖仔.
跟住番學校.
今日得$50.
朝早$10.
上去中文堂小測@@.
點算好呢?!?!好采,,有女班長.
多謝女班長啦;;唔該哂.
跟住化學堂.
係到玩玩玩.
跟住小息就冇野做.
之後數學堂.
又測-_-!.
今次冇靠女班長.
但係完全唔識做囉.
跟住之英文英文.
又好似平時咁樣.
LUNCH$15.5.
食野個陣,,冇事發生.
上去,,都冇事發生.
有事都係好事.
跟住電腦.
我表:@;;個呀SIR真係好ON9囉,唔係咩?!.
之後普通話,又測D唔知乜鬼.
超低能;;勁搞笑囉真係.
跟住放學考口試.
MISS話由尾開始.
點知UP左D爛鬼普通話就我變最尾囉咩事先.
妖:@.
火都黎撚埋.
走囉咪.
食番碟粉腸下番個火.
行左陣.
番去考埋佢.
之後番屋K.
咁就1日喇.
唔知聽日會點呢?!.
今日得番$5.5咋.

發表時間:2010-01-07 09:34 PM  [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2010 年 1 月 6 日  星期三   晴天


好痛呀:'( 傷心 分類: 未分類

今日番到學校都唔知day幾.
又唔記得有P.E堂.
跟住數學堂就用我既能力轟炸我呀媽部電話.
叫佢攞P.E衫落黎比我:D.
跟住好采岩岩係落到去就攞到P.E衫.
上P.E考足球.
陳SIR好求其咁睇左兩眼就話得喇-_-.
我O左-O-.
之後踢波喎.
我同燊燊同李屎豪同埋冼齊榮1隊.
本身踢下踢下都冇乜野既.
跟住有球攻緊.
之後燊燊叫左句偉偉.
我就以為佢叫快D射啦.
於是我去到角球個個位.
起左左腳.
點知......@@.
塊地太扇.
我,,我,,仆街喇:'(.
塊面同大脾損左呀:'(.
死啦..會唔會冇人要嫁.
跟住上上上完個3堂就LUNCH落去報牛囉.
對面岩岩扇地係咁踩.
我吹埋雞踩佢添呀,V,.
你老,,嘟,,呀.
扇,,嘟,,我.
未死過.
下次邊個行過幫手報下牛咁樣.
唔該哂:D.
跟住""拿下拿下""咁番屋K:(.
沖涼個陣先爽YY呀.
''拿''Q死我.
之後又幫我茶野.
再''拿''多次.
真係好痛,,唔係講笑:'(.
咁就1日喇.

發表時間:2010-01-06 08:48 PM  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2010 年 1 月 5 日  星期二   晴天


努力第2日; ) 驚訝 分類: 未分類

今日好似傻仔咁.
傻下傻下咁樣過左1日.
到左lunch.
係我最開心最開心既1個lunch.
難以形容囉.
跟住番好似冇乜野咁過左1日喇-_-!.
唔知係咪呢:p.

發表時間:2010-01-06 08:31 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2010 年 1 月 4 日  星期一   落雪


努力第1日; ) 呆滯 分類: 未分類

琴日唔記得較鬧鐘喎.
好采燊燊打黎叫左我起身咋:$.
唔該.
跟住起身之前灘係到諗左好多野.
(((廢事講啦))).
跟住起身沖左醒晨熱水涼之後.
就換衫搵燊燊.
出門前呀媽話屋K隻倉仔唔見左呀.
冇陰公囉:'(點算.
搵到燊燊已經搭1-2到.
佢仲去買野食.
居然係我比BABY你屌.
買完之後仲番到學校:P勁野; ).
番到去岩岩好打中@@.
上到課室好似打緊仗咁樣-3-.
好激烈呀下.
本身想上去做多陣功課.
但係MISS係到.
之後就同呀吉村那型同埋儀儀講唔好落我名.
SOR;;有D狗,,唔係有心.
唔鋸隻揪A_A.
跟住安然無恙咁過左班主任堂.
本身想係PHY做埋D未做既.
但係我懶得帶所以冇做.
之後本身1心想聽書做乖仔.
但係唔係嘈得濟就係嘈過頭.
跟住就係到玩喇-3-.
玩唔夠1陣悶得濟.
坐左BABY仔個位訓著左喇.
跟住電腦堂喇.
李SIR居然剪左陸軍裝;;讚好啦係咪先.
我入到見到就問佢放假係咪去左少林寺:P.
跟住唔知做乜事個個開電腦喇:D.
跟住我乜都冇就廢事開啦.
行去睇下王富方做乜.
點知佢開拳王囉.
都唔知拳王神手(我)係到.
之後咪挑番場囉:D.
話明拳王神手;;羸左梗係; ).
之後比呀SIR鎖機囉.
跟住佢叫呀SIR開番啦.
開左之後就唔知做乜開左記事本.
字型較左89咁大.
打左句李家龍隻揪笑死我.
跟住過下過下到左英文堂喇.
1開始冇乜野.
跟住佢話做SPEAKING喎.
開頭冇乜野;;之後抽中我先ON嘟.
又唔知講乜春.
係到ON嘟嘟咁樣-3-.
之後到左LUNCH.
小食部換左人呀.
個個好似長江7號既肥妹:D唔係講笑.
跟住睇社際.
愛社羸左''恭喜恭喜.
之後過下過下;;就放學喇.
中間個D我都廢事講.
跟住5點先去練波【芬女傻嫁芬女】.
練到傻傻地-_-.
跟住有場我地鬥緊波啦.
涼亭同葉偉康同關汝軒出左去.
我做左龍啦.
踢完個場出番去.
涼亭同我講.
佢係咁攞我同關汝軒比較.
話我勁D幾好幾好咁樣.
關汝軒比佢同葉偉康串到發脾4走左.
.
多謝;;多謝大家{D遲}.
跟住番屋K喇.

發表時間:2010-01-04 09:26 PM  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2010 年 1 月 3 日  星期日   微雨


唔係講笑,好無聊-_- 疲倦 分類: 未分類

今日好早起左身呀@@.
但係冇野做.
之後同呀爸,呀媽,表哥細佬個D飲茶茶.
飲完去左搵王漢鈞.
再去陪鈞搵燊燊攞飛睇波.
1去到,,頂!多人到呀..
我仲以為我入唔到呀.
不過好采都入到去睇.
我地1入到去就見到南華入左飛馬1粒.
仲話鋼龍;;頂.
睇到好悶呀..唔係講笑!.
中間個D我都廢事講.
之後就陪鈞去千色搵女.
撞到咪姐同霖霖.
1陪完佢搵完我走先.
之後見到TB如.
就再去搵燊燊.
佢話去買校褲喎.
本身我都諗住買.
呀媽唔Q比錢我囉;;妖.
谷鬼氣.
跟住咪算數囉.\/.
陪燊燊買完之後又要等1個中先攞得.
跟住就係咁行下個D運動鋪.
睇下D鞋咁樣.
咁就HEA左1個中.
之後就走番屋K喇.
番到屋K我呀媽又話打邊爐-_-V   SHIT.
我無奈都極點-_-.
放假最後1日咁就過左喇.
真係好無聊呀.
搵我想佢陪我既人都冇.
算啦.有機會既我諗
.

發表時間:2010-01-03 07:14 PM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


最新文章
多謝您:)
黑仔day!
美孚~
嘩@_@tpkbbs
迎新日;
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
wai_x2
暱稱: 偉x2﹏xp;;
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
日誌統計
文章總數: 87
留言總數: 652
今日人氣: 11
累積人氣: 2648
最近訪客
最近沒有訪客