今日我11點幾起左身. 之後hea下hea到12幾先沖涼洗面刷牙仔. 跟住搵麥家俊同baby仔. 麥家俊比人放飛機慘. 之後番學校攞功課係咪乖仔先!?. 上到課堂見到燈開住. 原來邱沛沛係入面. 佢著住籃球褲加件P.E衫@@唔凍嫁?!. 個陣得我同BABY同麥家俊3個. 如果我地個心1邪左佢真係渣都冇. 之後攞哂野就GO.GO.GO左BABY仔屋K喇. 去到個到玩佢屋K部腳底按摩機. 好電呀>口<爽YY呀真係:P不過好正. 之後去到7點幾就番屋K喇. 番到之後又打邊爐-_-吹脹,琴日打完今日又打. 仲有親戚添-3-OK多人. 之後就打我第2之既QZ喇.
今日1月1日. 由12點開始講起. 我同燊燊去左i-one. 冇番屋k. 之後hea下hea下咁樣到左日出. 9點幾個陣.陪燊燊同lin志同周子健佢去左領南食野. 之後番屋k沖左涼. 就同屋k人去左食野. 之後佢地話探親戚. 我冇去到. 冇心情陪佢地去 原本諗佢你會陪我. 點知過下又1個字過下又1個字咁就過左1個中. 所以我決定去左BABY仔屋k. 雖然唔知做乜. 但係都好過自己1個係街都漫無目的咁行啦;;係咪先?! 唉..雖然我今日係唔可以同到你去出街街. 但係我信你係不久將來會同我係咁出...係咁出...係咁出既... 跟住就番左屋k喇打左我第1次qz