偉偉新開始.v.
我要係今年做好D..
新1年,新開始!
就算做白痴,都要做好痴個個:D
大家一齊努力啦;)好冇?!
2010 年 1 月 2 日  星期六   落雪


功課仔:D 睡著 分類: 未分類

今日我11點幾起左身.
之後hea下hea到12幾先沖涼洗面刷牙仔.
跟住搵麥家俊同baby仔.
麥家俊比人放飛機慘.
之後番學校攞功課係咪乖仔先!?.
上到課堂見到燈開住.
原來邱沛沛係入面.
佢著住籃球褲加件P.E衫@@唔凍嫁?!.
個陣得我同BABY同麥家俊3個.
如果我地個心1邪左佢真係渣都冇.
之後攞哂野就GO.GO.GO左BABY仔屋K喇.
去到個到玩佢屋K部腳底按摩機.
好電呀>口<爽YY呀真係:P不過好正.
之後去到7點幾就番屋K喇.
番到之後又打邊爐-_-吹脹,琴日打完今日又打.
仲有親戚添-3-OK多人.
之後就打我第2之既QZ喇.

發表時間:2010-01-02 10:07 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2010 年 1 月 1 日  星期五   驟雨


新1年,新開始,偉偉開始打qz囉;) 鬱悶 分類: 未分類

今日1月1日.
由12點開始講起.
我同燊燊去左i-one.
冇番屋k.
之後hea下hea下咁樣到左日出.
9點幾個陣.陪燊燊同lin志同周子健佢去左領南食野.
之後番屋k沖左涼.
就同屋k人去左食野.
之後佢地話探親戚.
我冇去到.
冇心情陪佢地去
原本諗佢你會陪我.
點知過下又1個字過下又1個字咁就過左1個中.
所以我決定去左BABY仔屋k.
雖然唔知做乜.
但係都好過自己1個係街都漫無目的咁行啦;;係咪先?!
唉..雖然我今日係唔可以同到你去出街街.
但係我信你係不久將來會同我係咁出...係咁出...係咁出既...
跟住就番左屋k喇打左我第1次qz

發表時間:2010-01-01 09:13 PM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


最新文章
多謝您:)
黑仔day!
美孚~
嘩@_@tpkbbs
迎新日;
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
wai_x2
暱稱: 偉x2﹏xp;;
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
日誌統計
文章總數: 87
留言總數: 652
今日人氣: 40
累積人氣: 2688
最近訪客
最近沒有訪客