今日好充實:p  |
分類: 未分類 |
跟住呢.
我同佢地落左樓下.
我番左學校打波喇:).
跟住打下打下.
11點半走左.
跟住番屋k沖涼,換衫.
點解?!.
因為我要同妳出街街呀:$.
跟住出到去旺角食野先.
跟住睇鞋A_A.
好多對我都好中意呀><.
不過多數女仔款T_T.
女仔D鞋好鬼靚-3-.
跟住睇完.
步行去尖咀.
本身話睇衫.
但係行左咁耐好攰.
跟住咪係九龍公國坐囉.
坐下坐下又1個中喇.
跟住夜得濟咪唔睇衫直情搭車走囉.
搭巴士-_-!.
見到妳咁.
有下次既.
都係唔好搭巴士喇!!.
跟住番到元朗.
食埋飯出左打波.
打波個陣狂抽筋.
抽到我欲仙欲死呀><.
真係-_-!.
跟住今日又完左喇.
|
| 發表時間:2010-02-13 10:18 AM [ 訪客留言(12) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
白痴-_-!  |
分類: 未分類 |
今日真係好無聊好無聊.
跟住咪同baby仔出黎行下囉.
叫燊燊又唔出.
你就快變電車男喇.
跟住到左夜晚送baby仔搭車見到麥國滔同鍬鍬.
跟住傾左幾句.
麥國滔話出黎打機.
我話冇所謂啦.
出到黎我叫埋麥嘉俊1齊.
跟住呢.
玩個3粒走人.
番到屋k先知道.
原來我屋k冇人:lol.
跟住打比譽B叫佢上黎玩.
點知-_-.
1上就4個上.
其實我諗住佢1個加多個.
不過算啦-_-!.
佢地上左黎.
玩到4點肥文同麥國滔走左.
得番譽B,周子健.
番到屋k5點幾.
我呀爸番左黎
冇乜野.
跟住訓到8點幾.
叫佢地起身.
睇下1篇啦.
|
| 發表時間:2010-02-13 10:03 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
隻腳好鬼攰呀-_-!  |
分類: 未分類 |
琴晚D味開始冇乜喇:(.
起身個陣聞下.
都係冇乜:p.
跟住今日陪baby仔買褸.
行到我隻腳好攰-_-!.
信我啦!可能之前有過D事.
你仲對我有保留.
我又唔係好識同你講清楚.
但係.
依家.
依1秒.
依1分中.
依1個中.
之後之後.
直到我死.
我都會記得同埋知道.
依家既我只係中意你文海盈1個嫁咋!!.
請相信我!.
我愛懶鬼:$.
|
| 發表時間:2010-02-10 09:35 AM [ 訪客留言(15) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 2 月 8 日 星期一  |
肚痛囉.V.  |
分類: 未分類 |
琴晚1樣都係訓個好!!香!!既教教豬.
陣味1日係到我都係會訓1個好;香;既教教豬.
今朝起身.
個肚痛到乜咁.
跟住去左廁所.
出番黎冇哂力-_-!.
同埋暈暈地添-_-!.
跟住我呀媽比個D野我食.
同茶1茶個肚之後.
休息左1首歌既時間就好番@@.
好神奇.
跟住玩電腦.
到夜晚喇.
|
| 發表時間:2010-02-08 09:28 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 2 月 7 日 星期日  |
好鬼悶!!  |
分類: 未分類 |
今日好鬼悶,
但係我琴晚呢.
訓左個好鬼!!香!!既教教豬.
點解?!
因為...所以...而且...但是...:p.
當妳獨單妳會想起誰?!.
妳的心情總在飛.
什么事都要去追.
想抓住一點安慰.
妳總是喜歡在人群中徘徊.
妳最害怕孤單的滋味.
妳的心那么脆,一碰就會碎.
經不起一點風吹.
妳的身邊總是要許多人陪.
妳最害怕每天的天黑.
但是天總會黑,人總要離別.
誰也不能永遠陪誰.
而孤單的滋味,誰都要面對.
不只是妳我會感覺到疲憊.
當妳孤單妳會想起誰?!.
妳想不想找個人來陪?!.
妳的快樂傷悲.
只有我能體會.
讓我再陪妳走一回.
|
| 發表時間:2010-02-08 03:33 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 18 | »
|
| «‹ August 2017 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|