偉偉新開始.v.
我要係今年做好D..
新1年,新開始!
就算做白痴,都要做好痴個個:D
大家一齊努力啦;)好冇?!
2010 年 2 月 1 日  星期一   晴天


忘記了. 愉快 分類: 未分類

有冇人知我星期1做過乜野黎呀!?.

發表時間:2010-02-06 08:45 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2010 年 1 月 31 日  星期日   陰天


心情呢...唔識形容 滿足 分類: 未分類

今日.
我會記住今日.
今日朝早搵妳:$.
去到TM.
換衫踢左陣.
咁點呀?!.
上半場.
差d比人壓斷.
下半場比人入左2粒.
得輸左.
無奈.
只好接受.
下年加油.
睇黎我都要係咁練波喇.
我想守龍多過踢呀依家.
輸左換完衫.
同妳去左食野.
食野之前搵揭.
都係為了燊燊兄:).
食完去左UA.
睇下有咩戲.
睇緊個陣.
個變態痴線揭.
好變態;好痴線.
至於係點痴點變.
我都無謂多講.
自己問下佢好喇.
跟住燊燊同朱仔同佢老婆到@@.
跟住企左坐左係到差唔多半個中.
跟住諗住去市鎮公園.
又去左睇戲.
睇戲....:$.
係咪睇戲我自己都唔知喇.
我唔明套戲講乜-_-.
跟住番元朗.
同妳say左8之後去左i-one.
3粒.
跟住番屋k沖完涼就訓左喇.
心情真係有起有跌.
先苦後甜.
有唔開心.
跟住又好鬼開心.

發表時間:2010-02-01 08:57 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2010 年 1 月 30 日  星期六   雨天


緊張呀.聽日比賽 愉快 分類: 未分類

番到屋k就沖涼.
之後番學校打波.
點知射左1,2球之後.
太攰.
之後訓著係看台個位.
訓下訓下比d校工抄醒.
跟住鬥左陣波去睇波.
輸左/_\.
唔好咁啦.
之後我番左屋k.
朱仔同燊燊黎左.
嘍住我訓左.
佢地係到玩.
跟住佢地走左我同呀爸落街食飯.
食完番屋k.
玩多陣訓.

發表時間:2010-02-01 08:43 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2010 年 1 月 29 日  星期五   陰天


星期5啦:) 愉快 分類: 未分類

今日就星期5喇.
好ya:).
放左學同燊燊王富方打機.
我就同燊燊通頂.
通下通下同涼亭去買野食.
留黎個陣見到劉家俊:).
佢真係幾時都咁on9:).
不過真係好多gag.
打下打下.
朝早lu.

發表時間:2010-02-01 08:17 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2010 年 1 月 28 日  星期四   晴天


2010-01-28 分類: 未分類

好鬼悶/_\.
有冇人幫下我呢?!.
解悶.

發表時間:2010-02-01 08:03 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


最新文章
多謝您:)
黑仔day!
美孚~
嘩@_@tpkbbs
迎新日;
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
wai_x2
暱稱: 偉x2﹏xp;;
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
日誌統計
文章總數: 87
留言總數: 652
今日人氣: 11
累積人氣: 2659
最近訪客
最近沒有訪客