2010 年 2 月 1 日 星期一  |
2010 年 1 月 31 日 星期日  |
心情呢...唔識形容  |
分類: 未分類 |
今日.
我會記住今日.
今日朝早搵妳:$.
去到TM.
換衫踢左陣.
咁點呀?!.
上半場.
差d比人壓斷.
下半場比人入左2粒.
得輸左.
無奈.
只好接受.
下年加油.
睇黎我都要係咁練波喇.
我想守龍多過踢呀依家.
輸左換完衫.
同妳去左食野.
食野之前搵揭.
都係為了燊燊兄:).
食完去左UA.
睇下有咩戲.
睇緊個陣.
個變態痴線揭.
好變態;好痴線.
至於係點痴點變.
我都無謂多講.
自己問下佢好喇.
跟住燊燊同朱仔同佢老婆到@@.
跟住企左坐左係到差唔多半個中.
跟住諗住去市鎮公園.
又去左睇戲.
睇戲....:$.
係咪睇戲我自己都唔知喇.
我唔明套戲講乜-_-.
跟住番元朗.
同妳say左8之後去左i-one.
3粒.
跟住番屋k沖完涼就訓左喇.
心情真係有起有跌.
先苦後甜.
有唔開心.
跟住又好鬼開心.
|
| 發表時間:2010-02-01 08:57 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 1 月 30 日 星期六  |
緊張呀.聽日比賽  |
分類: 未分類 |
番到屋k就沖涼.
之後番學校打波.
點知射左1,2球之後.
太攰.
之後訓著係看台個位.
訓下訓下比d校工抄醒.
跟住鬥左陣波去睇波.
輸左/_\.
唔好咁啦.
之後我番左屋k.
朱仔同燊燊黎左.
嘍住我訓左.
佢地係到玩.
跟住佢地走左我同呀爸落街食飯.
食完番屋k.
玩多陣訓.
|
| 發表時間:2010-02-01 08:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 1 月 29 日 星期五  |
星期5啦:)  |
分類: 未分類 |
今日就星期5喇.
好ya:).
放左學同燊燊王富方打機.
我就同燊燊通頂.
通下通下同涼亭去買野食.
留黎個陣見到劉家俊:).
佢真係幾時都咁on9:).
不過真係好多gag.
打下打下.
朝早lu.
|
| 發表時間:2010-02-01 08:17 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 1 月 28 日 星期四  |
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|