今日唔知點解又打番blog^^
呵~~~愚人節,,,,其實我一開始都唔知-.-
番到學校先知...咩節都係咁過架啦?!有分別?!
今日又落雨啦!!!不過今次落既雨好舒服咁==
中文堂都冇咩野...對野'''靜坐--
電腦堂教番d野,,,有功課啦
科學堂溫下書...都係靜坐
阿sir話份卷好易,,,我都希望啦
話哂我is都係最差既一科喎__小心d好
英文堂\./憎死佢
搞到我都要靜坐...too bad
lunch,,,一邊吹下風,,,風中又帶雨咁係度傾計
不過d風真好衰...吹到人好凍''
工科堂先好笑....
我地就整相架
我就去痴d相架
真係激死我--
痴黎痴去都係跌...
一路等就一路傾計^^笑死
9個字的過去....點知落堂
不過好彩我都成功痴實左佢...呵
放學就去考 eng is果個試==
冇溫呢!!!諗住都唔會識哂架啦...
點知我做哂,,,雖然我知唔係一定岩哂
不過都好呀...做哂...不錯不錯--
4點半就放左^^
有d掛住個相架,,所以上左去睇下
好開心!!!冇跌到....
有d跌哂仲整埋其他人都跌埋 好x
就黎測驗啦~~!大家加油啦...
今次個測驗唔知點解我一d都唔驚
但係又唔代表我可以測得好勁-- |