cursorshelp
 
ww34hk
暱稱: 蕉蕉=]'
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
« June 2015 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
一號風球==
真正夏天係咪到啦?!
熱....
2008-04-03
2008-04-02
文章分類
全部 (62)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 62
留言總數: 122
今日人氣: 19
累積人氣: 4452
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
             2008 年 4 月 2 日  星期三   晴天             


2008-04-02 分類: 未分類

 今日諗住係有早會....
點知冇^^都好

中文堂我諗住都係靜坐
點知果個miss太唔識做
係咁叫我答問題....我又次次都識喎~~
又唔問下其他人><
人地冇書又要攞我果本俾人==搞錯
英文堂\./係佢所以唔敢作反....
又要靜坐...miss又問我問題--
可惜丫...我都係識~~哈
今日我係咪真係咁lucky呀
次次都係我呢?!
圖傳啦!!!!憎死啦....
掛住你呀(家政)
因為4樓電腦室有人考試
所以要去611,,,
正因為咁阿sir又冇野教
so?!阿sir又俾test lo...
雖然我都係唔係好識
不過都比之前果個好...^^
lunch都去左507做功課
中史堂!!!!個個自己做自己野
原來測驗仲有幾頁要測==
又要 加油 囉!!@@
數學個張sir...唉
張w.s.我問呀sir咁樣岩唔岩
佢就問我你點知e個係180度
我話因為有一條直線...
佢就話我--咁你咪姐係冇答到我問題!?
我都唔知佢講咩?!
 定係我錯左?!無言

放學就去左補習...
不斷重複做果d野~~~!悶

發表時間:2008-04-02 07:14 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]                                                    
             2008 年 4 月 1 日  星期二   晴天             


愚人節... 分類: 未分類

 今日唔知點解又打番blog^^
呵~~~愚人節,,,,其實我一開始都唔知-.-
番到學校先知...咩節都係咁過架啦?!有分別?!
今日又落雨啦!!!不過今次落既雨好舒服咁==
中文堂都冇咩野...對野'''靜坐--
電腦堂教番d野,,,有功課啦
科學堂溫下書...都係靜坐
阿sir話份卷好易,,,我都希望啦
話哂我is都係最差既一科喎__小心d好
英文堂\./憎死佢
搞到我都要靜坐...too bad
lunch,,,一邊吹下風,,,風中又帶雨咁係度傾計
不過d風真好衰...吹到人好凍''
工科堂先好笑....
我地就整相架
我就去痴d相架
真係激死我--
痴黎痴去都係跌...
一路等就一路傾計^^笑死
9個字的過去....點知落堂
不過好彩我都成功痴實左佢...呵
放學就去考 eng is果個試==
冇溫呢!!!諗住都唔會識哂架啦...
點知我做哂,,,雖然我知唔係一定岩哂
不過都好呀...做哂...不錯不錯--
4點半就放左^^
有d掛住個相架,,所以上左去睇下
好開心!!!冇跌到....
有d跌哂仲整埋其他人都跌埋 好x

就黎測驗啦~~!大家加油啦...
今次個測驗唔知點解我一d都唔驚
但係又唔代表我可以測得好勁--

發表時間:2008-04-01 09:31 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]